خانه پذیرش بدون کنکور ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

زمان نام نویسی بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1402
ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی بوده و قصد دارند در رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی  به تحصیل بپردازند، می توانند در موعد مقرر نسبت به انجام فرآیند ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام کنند. دانشگاه های سراسری هرساله به جذب دانشجوی کارشناسی ناپیوسته در دوره های روزانه و غیر روزانه می پردازند و لذا داوطلبان می بایست در هر یک از نیمسال های مهر یا بهمن ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش پس از کسب اطلاعات لازم، نام نویسی خود را به انجام رسانند.

 

✅ لینک مستقیم ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی مهر ماه 1402

(مهلت ثبت نام به اتمام رسیده است)

register2.sanjesh.org

 

ثبت نام بدون کنکور مقطع کاردانی به کارشناسی برای نوبت مهر ماه ۱۴۰۲ از  مورخ 28 خرداد لغایت 7 تیر ماه امکان پذیر می باشد.

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

همان طور که اشاره شد، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دو مرتبه در سال اقدام به پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع مختلف از جمله کاردانی به کارشناسی می نمایند. داوطلبان می بایست در زمان مقرر نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته خود از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام نمایند.

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی نیمسال مهر ماه ۱۴۰۲ 
زمان اولیه ثبت نامتمدید مهلت ثبت ناممهلت مجدد ثبت نام
از  مورخ 28 خرداد لغایت 4 تیر ماه 1402از  مورخ 5 لغایت 7 تیر ماه ۱۴۰۲ از سه شنبه مورخ 31 مرداد الی شنبه 3 شهریور 1402

لازم به ذکر است داوطلبانی که در پذیرش رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته شرکت کرده اند در بازها مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی می توانند اطلاعات ثبت نامی خود را نیز ویرایش نمایند.

نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

برای انجام ثبت نام ابتدا می بایست از دارا بودن شرایط تعیین شده اطمینان یافته و سپس با پرداخت هزینه ثبت نام کاردانی به کارشناسی، کارت اعتباری مربوطه را خریداری نمایید. پس از دریافت شماره سریال 12 رقمی، باقی مراحل نام نویسی خود را مطابق راهنمای زیر طی کنید. نحوه ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی نیمسال مهر ماه 1402 به شکل زیر می باشد.

  •  وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید و از منوی موجود در صفحه، گزینه “کاردانی به کارشناسی” را انتخاب کنید.

مرحله اول ثبت نام کاردانی به کارشناسی

  • از قسمت اطلاعیه های کاردانی به کارشناسی گزینه “ثبت نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی  به کارشناسی ناپیوسته سال 1402” را انتخاب نمایید.

مرحله دوم ثبت نام کاردانی به کارشناسی

  • مجددا بر ر وی لینک فعال “ثبت نام و انتخاب رشته دوره های  کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402” کلیک کنید.

مرحله سوم ثبت نام کاردانی به کارشناسی

  • آیکون “خرید کارت اعتباری” را لمس کنید.

مرحله چهارم ثبت نام کاردانی به کارشناسی

  • گزینه “سریال ثبت نام متقاضیان با آزمون و بدون آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402” را  فعال کرده و کلید “تایید و ادامه” را بفشارید.

مرحله پنجم ثبت نام کاردانی به کارشناسی

  • اطلاعات هویتی خواسته شده را وارد کرده و کلید “تایید و ادامه” را بفشارید.

مرحله ششم ثبت نام کاردانی به کارشناسی

  • آیکون “ادامه روند پرداخت” را لمس نمایید.

مرحله هفتم ثبت نام کاردانی به کارشناسی

  • اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کرده و کلید “پرداخت” را بفشارید.

مرحله هشتم ثبت نام کاردانی به کارشناسی

  • مجدد به صفحه نخست بازگشته و آیکون “تایید و ادامه – گام بعدی” را لمس کنید.

مرحله نهم ثبت نام کاردانی به کارشناسی

  •  سریال 12 رقمی  ثبت نام را به همراه شماره تلفن و عبارت امنیتی وارد کرده و کلید “تایید” را ربفشارید.

مرحله دهم ثبت نام کاردانی به کارشناسی

پس  از این مرحله می بایست نسبت به بارگذاری عکس و تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام نمایید. توجه کنید که در صورت تکمیل مراحل نام نویسی، می بایست کد پیگیری که سایت به شما ارائه می دهد، آن را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

یکی از موارد مهمی که داوطلبان می بایست پیش از اقدامات لازم برای نام نویسی به آن توجه کنند شرایط می باشد. این افراد پس از مطالعه و بررسی دفترچه ثبت نام در صورت واجد شرایط بودن می توانند نسبت به ثبت درخواست و کد رشته های انتخابی اقدام نمایند.

شرایط عمومی

  • اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • ملتزم به احکام عملی اسلام (انجام دادن واجبات و پرهیز از محرمات)
  • نداشتن سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن
  • عدم احراز فساد اخلاقی
  • عدم شهرت به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال فعلی)
  • برخورداری از توانایی جسمی لازم متناسب با رشته انتخابی
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر

شرایط اختصاصی

  • دارا بودن مدرک کاردانی که مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد برای داوطلبان الزامی می باشد.
  • لازم است داوطلبان در زمان ثبت نام فارغ التحصیل شده باشند و یا این که تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۲ مدرک کاردانی خود را دریافت نمایند.
  • فارغ التحصیلان مقطع کاردانی لازم است که معدل درج شده در مدرک خود را در فرم تقاضانامه ثبت نموده و دانشجویان ترم آخر که تا پایان تاریخ مذکور فارغ التحصیل می شوند، باید میانگین نمرات گذرانده شده تا تارخ 31 شهریور ماه 1402 را در فرم ثبت نام درج کنند.
  • پذیرفته شدگان کاردانی به کارشناسی و همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی نیز در صورت نداشتن مشکل نظام وظیفه می توانند در این فرآیند مجددا ثبت نام کنند. در صورت قبولی در رشته جدید پذیرش قبلی آن ها لغو گردیده و طبق مقرارت انتقالی با آن ها رفتار خواهد شد.
  • داوطلبان دارای مدرک رشته های گروه پزشکی تنها در صورت مشخص بودن وضعیت طرح تعهد خدمت آن ها به وزارت بهداشت، می توانند در این فرآیند شرکت کنند.
  • اگر داوطلب مدرک کاردانی خود را با معدل کمتر از 14 دریافت کند در صورتی که در رشته ای غیر مرتبط با رشته مقطع کاردانی خود پذیرفته شود، می بایست 24 واحد جبرانی را بگذراند.
  • داوطلبانی که معلم حق التدریسی، نیروهای قراردادی و دبیر نهضت سواد آموزی هستند، در صورتی مجاز به انتخاب رشته می باشند که حکم کارگزینی خود را دریافت نمایند و در غیر این صورت، قبولی آن ها باطل خواهد شد.
  •  داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت (دائم و یا موقت) برای آقایان الزامی می باشد.
  • فارغ التحصیلان مقطع کاردانی در رشته های غیر پزشکی موظف به تسویه با صندوق رفاه دانشجویی و ارائه حکم مربوطه می باشند.
  • در صورت عدم احراز شرایط مذکور برای داوطلب در هر مرحله از ثبت نام یا مشغول به تحصیل، از طی نمودن باقی سنوات تحصیلی ممانعت به عمل خواهد آمد.

مدارک ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

داوطلبان به هنگام ثبت نام در این فرآیند باید از مدارک مورد نیاز آن اطلاع داشته باشند تا با بارگذاری درست مدارک خواسته شده امکان اشتباه و مشکلات پس از آن را به حداقل برسانند، به همین منظور در ادامه مطلب مهم ترین مدارک لازم درج شده است.

  • کارت اعتباری ثبت نام
  • مشخصات هویتی شامل: اطلاعات فردی و شناسنامه ای، مشخصات محل سکونت (آدرس، کد پستی و شماره تماس)
  • اطلاعات تحصیلی شامل: کد و نام مجموعه ثبت نامی، عنوان آخرین مدرک تحصیلی، معدل مقطع کاردانی، کد رشته تحصیلی در مقطع کاردانی، کد موسسه دریافت مدرک و تاریخ دریافت آن
  • فایل عکس به صورت تمام رخ با مشخصات زیر:
  1. سایز 4*3 یا 4*6
  2. فرمت JPG
  3. تصویر واضح و فاقد مهر و منگنه
  4. حجم تا 70 کیلو بایت
  5. نداشتن حاشیه های زائد
  6. رنگی و دارای پس زمینه سفید

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

متقاضیان قبل از اقدام به نام نویسی می بایست علاوه بر اطلاع از مدارک ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی، از مواردی همچون سهمیه های موثر، ظرفیت پذیرش دانشجو در هر رشته محل و… آگاهی داشته باشند. به همین منظور سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار دفترچه ای این امکان را برای متقاضیان فراهم می سازد تا به کسب اطلاعات لازم بپردازند.

لذا داوطلبان می توانند همزمان با شروع مهلت ثبت نام، دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی از طریق سایت sanjesh.org دریافت نموده و یا با استفاده از لینک های موجود در قسمت زیر دسترسی آسان تری به فایل pdf دفترچه سال 1402 داشته باشند.

دانلود نمونه فرم تقاضانامه ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

اگر قصد ثبت نام در این فرآیند را دارید بهتر است که پیش از مراجعه به سایت مذکور، فرم تقاضانامه آن را بررسی نموده تا در هنگام ثبت درخواست دچار اشتباه نشوید. به منظور دسترسی آسان لینک دانلود نمونه فرم تقاضانامه در جدول زیر قرار داده شده است.

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

توجه به لیست رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی از موضوعات مهمی است که در درجه اول اولویت قرار می گیرد. رشته های مذکور همزمان با شروع نام نویسی به همراه دفترچه ثبت نام منتشر می گردد که از طریق مراجعه به  سایت ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی به آدرس الکترونیکی sanjesh.org قابل دسترس می باشد.

به منظور سهولت شما در دسترسی به لیست رشته های نیمسال مهر ماه ۱۴۰۲، لینک دانلود مستقیم این دفترچه را در باکس زیر قرار داده ایم.

دانلود اصلاحیه رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی (به محض انتشار بارگذاری می شود)

سهمیه های ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

از جمله یکی از موارد تاثیر گذار در روند پذیرش بدون کنکور مقطع کاردانی به کارشناسی، اعمال سهمیه برای افراد واجدالشرایط می باشد. به جهت انجام این امر لازم است که داوطلبان مشمول انواع سهمیه، کد 12 رقمی احراز مشمولیت خود را از سازمان مربوطه دریافت نموده و آن را در فرم تقاضانامه ثبت نام درج نمایند.

سهمیه بومی گزینی برای افراد دارای تعهد خدمت به دانشگاه های علوم پزشکی

وزارت بهداشت به منظور تامین نیروی مورد نیاز برای مناطق محروم و برقراری عدالت در پذیرش دانشجویان دوره های تکمیلی یا تخصصی برای رشته های مربوطه این سهمیه را اعمال کرده است. بنابراین تصمیم، 30 درصد ظرفیت پذیرش این رشته ها صرف پذیرش دانشجویان بومی با اولویت مناطق محروم خواهد شد.

  • سهمیه های بومی متناسب با وضعیت نقاط محروم هر استان برای داوطلبان بومی متقاضی خدمت در مناطق محروم در دانشگاه های علوم پزشکی ایجاد شده که اکثر ظرفیت های پیشبینی شده به شیوه “بومی استانی” می باشند. که دانشگاه محل قبولی از پذیرفته شدگان تعهد محضری اخذ می نماید
  • اولویت تحصیل دانشجویان بومی در استان خود می باشد.
  • این دانشجویان در طول دوره خدمت خود مجاز به فعالیت در سایر نقاط کشور نمی باشند.
  • ارائه مدرک تحصیلی پس از پایان دوره خدمت امکان پذیر می باشد.
  • متقاضیان برای استفاده از این سهمیه ملزم به ارائه تعهد 3 برابر طول دوره تحصیل بدون امکان خرید و انصراف هستند.
  • مشمولان این سهمیه مجاز به دریافت انتقالی یا تغییر رشته وجود نخواهد داشت.
  • ادامه تحصیل پس از گذارندن نیمی از خدمت امکان پذیر خواهد بود.

سهمیه های رزمندگان و ایثارگران

داوطلبانی که خود یا یکی از اعضای خانواده آن ها از این دسته افراد می باشند، مشمول دریافت این سهمیه هستند. در ادامه مطلب شرایط لازم برای احراز این سهمیه ذکر شده است.

سهمیه ایثارگران برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲
سهمیه 5 درصدسهمیه 25 درصد
سابقه حضور داوطلبانه حداقل 6 ماه در جبههسابقه حضور بیش از 6 ماه در جبهه به صورت داوطلبانه
جانبازان زیر 25 درصد و خانوده آن هاجانبازان 25 درصد و بالاتر به همراه خانوده آن ها
آزادگان و همسر و فرزندان آن ها با سابقه حداقل 6 ماه حضور در جبهههمسر و فرزندان شهدا و مفقود الاثران
آزادگان و همسر و فرزندان آن ها با سابقه حداقل 6 ماه حضور در جبهه

 

سوالات متداول

1- ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی مهر ماه ۱۴۰۲ چه زمانی انجام می گردد؟

زمان انجام این فرآیند از 28 خرداد الی 4 تیر ماه سال جاری بود که تا روز 7 تیر ماه تمدید شد.

2- ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی از چه طریقی صورت می گیرد؟

فرآیند ثبت نام این دوره در هر دو نیمسال مهر و بهمن ماه به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.org صورت می پذیرد.

3- آیا جهت ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲ شرط معدل در نظر گرفته شده است؟

بله، افرادی که در رشته ای غیر مرتبط با رشته مقطع کاردانی خود پذیرفته شوند، باید دارای معدل بالای 14 باشند در غیر این صورت موظف به گذراندن 24 واحد دروس جبرانی هستند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴۵ نظر
  1. امیر

    من زمان کارشناسی انصراف دادم و کاردانی معادل گرفتم. میتونم کاردانی به کارشناسی یک رشته دیگه ثبت نام کنم؟ علمی کاربردی هم میتونم شرکت کنم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، بله میتوانید و منعی نخواهد بود.

  2. امید

    سلام
    الان اطلاعیه اومد داخل سایت سنجش برای تاریخ ۸بهمن ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور برگزار میشه
    خاستم بدونم رشته علوم ورزشی هم شامل میشود؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      شما میتوانید در رشته تربیت بدنی ثبت نام کنید.

  3. امید

    سلام خسته نباشید
    ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته
    برای بهمن ماه شروع میشه؟
    تاریخش کی هست ممنونم.

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، فعلا اطلاعیه ای در این رابطه منتشر نشده، اما ممکن است برای ورودی بهمن سایت باز شود.

  4. Darya

    ممنونم از پاسخگوییتون آخه چندجا دیده بودم ک شروع شده‍♀️
    فقط اینکه در کانال تلگرامیتون اطلاع رسانی میکنید؟؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      بله در کانال تلگرامی اطلاع رسانی می شود.

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      بله این مورد در کانال تلگرامی اطلاع رسانی می شود.

  5. Darya

    سلام وقتتون بخیر جسارتا تایم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری و کاردانی به کارشناسی ورودی بهمن آغاز شده؟؟
    ممنونم از پاسخگوییتون

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      خیر، هنوز اطلاعیه ای رسمی در این خصوص منتشر نشده است.
      احتمال انتشار این دفترچه برای نیمه ی اول دی ماه وجود دارد.

  6. Darya

    سلام صبحتون بخیر ببخشید زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری و کاردانی به کارشناسی برای ورودی بهمن چه تایمی هست شروع شده؟!

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر زمان دقیق ثبت نام برای ورودی بهمن ماه در سایت سنجش منتشر نشده است.

  7. Darya

    سلام امیدوارم حالتون خوب باشه
    جسارتا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری
    و کاردانی به کارشناسی ورودی بهمن ثبت نامشون این ماه هست؟!

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      بله

  8. Majid

    سلام
    بنده کاردانی ناپیوسته هستم رشته تاسیسات مکانیکی
    از دانشگاه فنی حرفه ای قم
    برای از کاردانی به کارشناسی بدون کنکور
    از سامانه سنجش جاموندم نیم سال اول هم که تموم شده
    توی این صفحه خوندم سنجش برای جامانده ها تو نیم سال دوم تمدید میشه در
    دی ماه باز میشه آیا؟؟؟؟؟
    برای دانشگاه حکمت قم میخواستم ثبت نام کنم که انگار اونم به سامانه سنجش مربوطه

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر تکمیل ظرفیت نیمسال دوم مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه های فنی و حرفه ای در سایت سنجش منتشر نشده است.

  9. M

    سلام
    بنده کاردانی ناپیوسته هستم رشته تاسیسات مکانیکی
    از دانشگاه فنی حرفه ای قم
    برای از کاردانی به کارشناسی بدون کنکور
    از سامانه سنجش جاموندم نیم سال اول هم که تموم شده
    توی این صفحه خوندم سنجش برای جامانده ها تو نیم سال دوم تمدید میشه در
    دی ماه باز میشه آیا؟؟؟؟؟
    برای دانشگاه حکمت قم میخواستم ثبت نام کنم که انگار اونم به سامانه سنجش مربوطه
    برای وردی بهمن رشته تاسیسات مکانیکی

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      برای انتخاب این رشته در این دانشگاه باید منتظر انتشار دفترچه کاردانی به کارشناسی سراسری برای ورودی بهمن ماه باشید.
      این دفترچه معمولا اواخر آذر و یا اوایل دی ماه از طریق سایت سنجش منتشر می شود.

  10. M

    سلام
    بنده کاردانی ناپیوسته هستم رشته تاسیسات مکانیکی
    از دانشگاه فنی حرفه ای قم
    برای از کاردانی به کارشناسی بدون کنکور
    از سامانه سنجش جاموندم نیم سال اول هم که تموم شده
    توی این صفحه خوندم سنجش برای جامانده ها تو نیم سال دوم تمدید میشه در
    دی ماه باز میشه آیا؟؟؟؟؟
    برای دانشگاه حکمت قم میخواستم ثبت نام کنم که انگار اونم به سامانه سنجش مربوطه
    برای وردی بهمن

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود هرساله در بازه دی ماه دفترچه تکمیل ظرفیت منتشر می شود و شما باید منتظر انتشار دفترچه باشید.

  11. M

    وردی بهمن باید بریم دانشگاه

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      بله ورودی بهمن صورت می گیرد. اما ممکن است یک مقدار جا به جا شود

  12. Majid

    سلام
    بنده از ثبت نام سنجش برای کاردانی به کارشناسی جا موندم وردی بهمن هستم سنجش دوباره تمیدید میشه ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      معمولا دانشگاه های روزانه و شبانه برای بهمن ماه پذیرش ندارد اما دانشگاه های ازاد، علمی کاربردی و… به احتمال زیاد ثبت نام دارند.

  13. میثاق

    سلام
    آیا برای ثبت نام کنکور از کاردانی به کارشناس پیام نور، معدل دیپلم مد نظر هست یا معدل کاردانی؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دانشگاه پیام نور، فاقد کاردانی به کارشناسی بوده و مقطع کارشناسی آن به صورت چهارسال، پیوسته می باشد.

  14. فاطمه

    سلام وقتتون بخیر با معدل ۱۵/۹۷انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی بهمن ماه ثبت نام کردم. به نظر شما میزان ثبت نام دانشجو در رشته فناوری اطلاعات روزانه بهمن ماه دانشگاه معین زیاد است یا کم ؟؟؟؟ممنون میشم جواب بدین

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، طبق شواهد و قرائن، رشته ی فناوری اطلاعات معمولاً متقاضی زیادی دارد. پذیرش نیم سال دوم به دلیل تکمیل ظرفیت، غالباً تعداد کم تری دارد. با معدل ۱۵ یک مقدار شانس پذیرش شما کم می شود. در هر صورت باید منتظر اعلام نتیچه ی قطعی سازمان سنجش باشیم.

  15. ریحانه

    سلام خسته نباشید
    سنجش برای مدرک فوق دیپلم برای بهمن تا۱۱/۳۰ برای ورودی بهمن تایم دادن من میخوام ثبت نام کنم وقتی تاریخ اخذ فوق دیپلم ۱۴۰۱/۱۱ میزنم برام خطا ماه و سال میگیره اگ میشه راهنماییم کنید ممنون

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، طبق اطلاعیه ی اخیر سازمان سنجش، آخرین روز فارغ التّحصیلی شما باید ۳۰ بهمن باشد. گاهی خطای سایت هم در ساعت ها و روزهای نخست می تواند مانع از ثبت اطلاعات شود. اگر مشکل تاریخ فارغ التّحصیلی ندارید، در ساعت های دیگری امتحان بفرمایید.

  16. قربانی

    سلام خسته نباشید. چرا هنوز اطلاعی از ثبت نام بهمن ماه نیومده؟ مگه هرسال اذر اطلاعیه نمیدادن؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، مطابق با سنوات پیشین، ظرف روزهای آینده اخبار ثبت نام رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته بر روی سامانه ی سنجش منتشر خواهد شد. تا همین لحظه هنوز اطلاعیه ی جدید نیامده است.

  17. Sara

    سلام
    موقع ثبت نام ترم بهمن ظرفیت ها کم میشه یا همون مقداری هست که تو دفترچه مهرماه تو ظرفیت نیم سال دوم نوشته شده ؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، ظرفیت رشته های ورودی بهمن ماه معمولا تفاوت زیادی با ورودی مهر ماه ندارند.

  18. شایان

    سلام
    بنده در ورودی مهر ۱۴۰۱ قبول شدم منتهی ثبت نکردم ، امکان اینکه با همان کارنامه مهر بتونم برای بهمن پذیرش بگیرم وجود داره؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، در صورت موافقت دانشگاه، امکان پذیر است.

  19. بهار

    سلام وقتتون بخیر ببخشید برای کاردانی ب کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی این ک بخواهیم در دانشگاه دولتی روزانه قبول بشیم باید معد لمون چند باشه
    ممنونم جواب بدید

    • ایران مشاوره

      سلام ، وقتتون بخیر. این موضوع متناسب با رشته و میزان متقاضی که رشته مدنظر شما دارد متغییر است.

  20. لیلا

    سلام وقتتون بخیر باشه بنده دانشجوی ترم ۳دانشگاه شهید باکری میاندوآب(دولتی/روزانه)هستم ترم۳کاردانی معماری هستم.خواستم بدونم میتونم مهندسی حرفه ایی کامپیوتر (دولتی /شبانه)دانشگاه مراغه تحصیل کنم؟معدل خاصی مد نظرتون هست؟چون من معدلم پایین هست

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، مطابق با دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۱، منعی بابت ثبت نام نخواهید داشت؛ لازم به ذکر است حد مشخصی از معدل برای قبولی نهایی اعلام نمی شود و هرچه شما معدل بالاتری کسب کرده باشید، شانس پذیرش بالاتری خواهید داشت.

  21. Shahrvandeh_sadeh

    سلام بنده مدرک کارشناسی دارم میتونم دوره کاردانی به کارشناسی دانشگاه پیام نور شرکت کنم ولی گواهی کاردانی ندارم با ریزنمرات چهار ترم کارشناسی مقدور هست؟؟؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، در حال حاضر دانشگاه پیام نور رشته ای را در مقطع کارشناسی ناپیوسته ارائه نمی دهد.

  22. نرگس

    سلام،من معدل کاردانیم ۱۸ (معماری )هست،آیا شانس قبولی در دانشگاه سمیه اصفهان رو دارم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، قبولی در پذیرش براساس سوابق تحصیلی به عوانل مختلفی از جمله تعداد انتخاب ها، معدل بالا، تنوع انتخاب ها و… بستگی دارد.

دریافت مشاوره