خانه کاردانی به کارشناسی هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

نحوه پرداخت و خرید کارت اعتباری کنکور کاردانی به کارشناسی 1402
هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1402

همانطور که می دانید، تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته به دو صورت بدون کنکور و با کنکور برای دارندگان مدرک کاردانی امکان پذیر است. آن دسته از داوطلبانی که قصد ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 را دارند، می توانند دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی را از سایت مربوطه دریافت نموده و آگاهی لازم را نسبت به شرایط نام نویسی از جمله میزان هزینه مورد نیاز جهت ثبت نام کسب کنند. در نتیجه متقاضیان بایستی ابتدا با خرید کارت اعتباری، مبلغ تعیین شده که میزان آن هر ساله مقداری افزایش می یابد را به صورت الکترونیکی از طریق سایت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی پرداخت نمایند.

طبق اطلاع رسانی های داده شده از سوی سازمان سنجش، هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی به صورت همزمان با ثبت نام و انتخاب رشته انجام می پذیرد.

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 به صورت اینترنتی و غیر حضوری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می پذیرد که لازمه به انجام رساندن آن، پرداخت وجه اعلام شده از سوی سازمان مذکور می باشد.

اما سوال اساسی که دغدغه بسیاری از متقاضیان می باشد، میزان وجهه مذکور است. هنوز اطلاعات دقیقی پیرامون مبلغ مورد نظر منتشر نشده اما در سال گذشته این عدد 94 هزار و پانصد هزار تومان بوده است که قطعا در سال جاری شاهد افزایش آن خواهیم بود.  

نکته: همچنین داوطلبانی که تمایل دارند در گزینش رشته های با آزمون این مقطع در دانشگاه غیر انتفاعی نیز شرکت داشته باشند باید مبلغ 20 هزار تومان را نیز بابت خرید کارت علاقه مندی مربوطه پرداخت نمایند که این مورد علاوه بر هزینه نام نویسی اصلی می باشد.

زمان پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

داوطلبان علاقه مند به شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی می بایست مبلغ اعلام شده توسط سازمان سنجش را در موعد مقرر واریز نمایند. زمان پرداخت هزینه ثبت نام این امتحان مذکور مصادف با تاریخ نام نویسی و  کنکور است که بر اساس آخرین اطلاعیه های منتشر شده در سایت های مرجع این بازه زمانی از تاریخ 28 خرداد ماه لغایت 4 تیر ماه می باشد. 

لازم به ذکر است که امکان پرداخت وجه در بازه زمانی تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 نیز وجود خواهد داشت که زمان آن قطعی نشده است.

کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره مرجعی است که شما می توانید با عضویت در آن نسبت به مبلغ مربوطه و تمامی اطلاعات مربوط به کنکور کاردانی به کارشناسی مطلع شوید. علاوه بر این در صورت انتشار اخبار موثق توسط سایت سنجش، مقاله بروز شده و نسبت به وجه مورد نظر آگاه می گردید.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

همانطور که ذکر شد، داوطلبان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی پس از بررسی دقیق شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 می توانند به صورت اینترنتی و مطابق با راهنمای زیر نسبت به انجام فرآیند نام نویسی که شامل پرداخت هزینه نیز می شود اقدام نمایند.

  • در ابتدا به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی الکترونیکی sanjesh.org مراجعه کرده و از منوی سمت راست صفحه، گزینه “کاردانی به کارشناسی” را انتخاب کنید.

مرحله اول ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

  • پس از ورود به صفحه جدید، بر روی لینک فعال “سامانه ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 1402” کلیک نمایید.

مرحله دوم ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

  • از میان موارد نمایش داده شده در سمت راست صفحه، عبارت “خرید کارت اعتباری” را برگزینید.

مرحله سوم ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

  • در صفحه جدید، آزمون و سریال مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از آن دکمه “تایید و ادامه” را بفشارید.

مرحله چهارم ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

  • اطلاعات کارت بانکی خود را در کادر های نمایش داده شده وارد نموده و کلید“پرداخت” را بفشارید.

مرحله پنجم ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

توجه داشته باشید که پس از انجام مراحل فوق، یک کد رهگیری از سوی سامانه صادر می شود که بایستی برای به تکمیل فرآیند ثبت نام خود از آن استفاده کنید.

نکات مهم هنگام پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

  • از آن جایی که هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد، توصیه می کنیم پیش از انجام فرآیند نام نویسی دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 را به دقت مطالعه نموده و احراز شرایط پذیرش، اطمینان حاصل کنید.
  • در صورتیکه مایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه می باشید، می توانید پس از پرداخت هزینه مربوطه و با انتخاب گزینه مورد نظر با استفاده از سرویس های پیامک کوتاه نسبت به اطلاع رسانی های آزمون مذکور آگاه شوید.
  • مراقب باشید که وجه مورد نظر مربوط به آزمون کاردانی به کارشناسی باشد در غیر این صورت هزینه پرداختی عودت داده نمی شود.
  • توجه نمایید که بعد از واریز وجه و کسر هزینه از حسابتان، مجدد جهت پرداخت به صفحه پرداخت اینترنتی وارد نشوید.

زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 نیز در سایت سازمان سنجش اعلام می شود که در صورت عدم کسب نتیجه دلخواه گزینه دیگری تحت عنوان تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی به کارشناسی پیش روی متقاضیان می باشد که می توانند شانس خود را جهت ورود به مقطع کارشناسی محک بزنند.

 

سوالات متداول

1- هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲ چقدر است؟

تا کنون اخبار موثقی توسط سایت سنجش مبنی بر هزینه دقیق نام نویسی در کنکور کاردانی به کارشناسی منشر نشده است اما به محض انتشار، اطلاعات مربوطه از طریق این مقاله به اطلاع تان خواهد رسید.

2- نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی به چه صورت است؟

این فرآیند به صورت اینترنتی از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می پذیرد.

3- آیا هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی پس از پرداخت، قابل بازگشت است؟

خیر، هزینه پرداخت شده پس از واریز به هیچ عنوان مسترد نمی گردد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره