خانه کارشناسی ارشد مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲

مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲

فرصت مجدد نام نویسی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402
مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402

متقاضیان شرکت در آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور باید پس از مطالعه شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در موعد مقرر برای نام نویسی اقدام نمایند. البته برای آن دسته از متقاضیانی که در زمان ثبت نام ارشد دانشگاه فراگیر موفق به ثبت نام نشده اند، مهلت مجددی نیز در نظر گرفته خواهد شد که می توانند در این بازه نسبت به ثبت نام یا ویرایش اطلاعات خود در سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور اقدام نمایند.

 

✅لینک مستقیم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402

(به محض آغاز فرآیند ثبت نام، لینک فوق فعال می شود.)

سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

 

معمولا مهلت مجددی برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در نظر گرفته می شود که داوطلبان می توانند در این زمان برای ویرایش اطلاعات خود نیز اقدام کنند.

مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402

سازمان سنجش معمولا هر ساله برای متقاضیان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور که در بازه زمانی اعلام شده موفق به ثبت نام نشده اند و یا نیاز به ویرایش اطلاعات خود دارند، مهلت مجددی را در نظر می گیرد. به کلیه داوطلبان توصیه می شود که قبل از اقدام به ثبت نام با مطالعه دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402، از شرایط و مدارک لازم مطلع شوند زیرا در صورتی که مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و اطلاعات داوطلب کامل نباشد، با مشکل مواجه خواهند شد.

مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402
مهلت ثبت نام اولیهتمدید مهلت ثبت ناممهلت مجدد ثبت نام
مشخص نیست.هنوز اعلام نشده است.اطلاعاتی در دسترس نیست.

ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور سال گذشته در دهه دوم اسفند ماه انجام شد و دو رتبه در اواخر اسفند و اواسط فروردین ماه 1401 مورد تمدید قرار گرفت. به محض این که تاریخ دقیق این فرآیند مشخص شود، اطلاعات لازم در این مقاله و کانال تلگرام کارشناسی ارشد ایران مشاوره منتشر می گردد.

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402

اطلاعات ثبت نامی داوطلبان تا آخرین روز ثبت نام بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش قرار دارد و داوطلبان می توانند با مشاهده و ویرایش اطلاعات خود، فرم ثبت نام را تکمیل نمایند. در زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402 سازمان سنجش اطلاعات داوطلبان را بر روی سایت قرار می دهد و به همه داوطلبان که ثبت نام دوره دوره فراگیر را انجام داده اند، اجاره می دهد در این زمان با بررسی فرم خود اطلاعات اشتباه را تصحیح کنند. برای ویرایش اطلاعات باید پس از مراجعه به سایت سنجش و کلیک بر روی گزینه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر، فرم ثبت نام را با وارد نمودن شماره پرونده و کدرهگیری دریافت نمایید. پس از بررسی فرم و تصحیح اطلاعات بایستی بر روی عبارت تائید نهایی کلیک کنید تا اطلاعات ذخیره شوند.
لازم است بدانید برای ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نیازی به خرید کارت اعتباری نمی باشد و با همان اطلاعات ثبت نامی قبلی می توان فرم را اصلاح کرد. در ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور داوطلب هیچ محدودیتی در انتخاب رشته مغایر با مدرک فارغ التحصیلی خود ندارد و می تواند حداقل 1 و حداکثر 40 کد رشته محل را فقط از یک رشته / گرایش امتحانی انتخاب کند. بنابراین زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 1402 همزمان با ثبت نام می باشد و داوطلب باید در زمان تکمیل فرم، رشته محل های مورد علاقه خود را نیز در فرم ثبت نام درج نماید.

سوالات متداول

1- آیا فرصت مجددی برای ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲ در نظر گرفته می شود؟

معمولا بازه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور مشمول تمدید مهلت می شود اما بهتر است در همان روزهای ابتدایی ثبت نام خود را انجام دهید.

2- فرصت مجدد ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲ چه زمانی است؟

هنوز زمان ثبت نام و تمدید آن مشخص نشده است.

3- آیا در زمانی که به منظور تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور در نظر گرفته شده است، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام نیز وجود دارد؟

بله، این امکان وجود دارد که داوطلبان در صورت نیاز نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶ نظر
  1. خدیجه جمالی

    آیا من فرصت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور را برای امسال از دست دادم چون آخرین مهلت تمدیدب ۱۱ بهمن بود و نمی دونستم جوابی دریافت نکردم

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، مهلت ثبت نام ارشد فراگیر بیش از یک ماه است که به پایان رسیده، و ثبت نامی که تا ۱۱ بهمن ادامه داشت، ثبت نام کنکور ارشد بود.

  2. خدیجه جمالی

    آیا من فرصت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور را برای امسال از دست دادم چون آخرین مهلت تمدیدب ۱۱ بهمن بود و نمی دونستم

  3. خدیجه جمالب

    آیا من فرصت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور را برای امسال از دست دادم چون آخرین مهلت تمدیدب ۱۱ بهمن بود و نمی دکنستم

  4. امین

    با سلام
    سوال دارم اونم اینکه ارشد فراگیر پیام نور بهم گفتن الان میتونی ثبت نام کنی بعد شهریور ۹۹ امتحان میدی و از مهر ۹۹ میری سرکلاس در صورت قبولی
    بنابراین دوتا سوال دارم یکی اینکه اگر من شهریه رو پرداخت کنم و امتحان بدم و قبول نشم تکلیف هزینه پرداختی چیه ؟
    و دوم اینکه از چه تاریخ تا کی مهلت ثبت نام منه برای اینکه بتونم از مهر ۹۹ وارد ترم دوم ارشد بشم ؟

    • ایران مشاوره

      سلام ، طبق دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سال ۱۳۹۸ ، ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور معمولا از اواخر مهر و یا اوایل آبان ماه آغاز شده ، و آزمون منابع طرح شده در دفترچه ثبت نام در اواسط آذر ماه برگزار می شود . در صورتی که شما نمره قبولی در رشته و واحد دانشگاهی مورد نظر را کسب نمایید ، از بهمن ماه می توانید از ترم دوم مشغول به تحصیل شوید . لازم به ذکز است پرداخت شهریه نیز پس از قبولی نهایی شما در دانشگاه مورد نظر انجام می گیرد .

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد