خانه مدارس اعلام نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم ۱۴۰۳

اعلام نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم ۱۴۰۳

اعلام نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم ۱۴۰۳

همان طور که می دانید نتایج امتحانات نهایی برای دانش آموزان پایه دوازدهم به دلیل تاثیر مثبت در کنکور سراسری، حائز اهمیت می باشد. زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی بعد از برگزاری امتحانات مشخص می گردد. همچنین بعد از مشاهده نتایج، دانش آموزانی که نسبت به نمرات و تصحیح برگه امتحانی خود اعتراض دارند، می توانند در بازه زمانی مشخص شده اعتراض خود را ثبت نمایند که در ادامه در خصوص اعلام نتایج امتحانات نهایی در خرداد ماه و سایر زمانبدی ها برای این امر صحبت

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی پایه دوزادهم 1402 در 21 شهریور ماه از طریق سایت my.medu.ir می باشد.

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم 1403

با مشخص شدن زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم دانش آموزان باید به مدارس خود مراجعه کرده و از آخرین نمراتشان باخبر شوند. به احتمال زیاد نتایج امتخان نهایی پایه دوازدهم اواسط تیر ماه 1403 صورت پذیرد. همچنین دانش آموزان در صورت عدم کسب نمره کافی می توانند با اطلاع از شرایط تک ماده دوازدهم نمرات خود را به حد نصاب برسانند.

 

ممکن است برخی از دانش آموزان در زمان اصلی امتحانات نتوانند نمره مناسبی را به عنوان قبولی کسب نمایند و لازم باشد مجددا در امتحانات نهایی شهریورماه شرکت کنند. نتایج امتحانات نهایی برای این دانش آموزن نیز در شهریور ماه 1403 از طریق پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir منتشر می گردد.

نحوه دریافت نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم ۱۴۰۳

همانطور که می دانید نتایج امتحانات نهایی در هر نوبت و زمانی که باشد از طریق پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش یا همان سایت my.medu.ir منتشر می شود که مراحل دریافت این نتیجه به شرح زیر می باشد:

  • ابتدا وارد سایت my.medu.ir شده و در کادر اول کد ملی دانش آموز و در کادر دوم رمز عبور را وارد کرده و در نهایت کلید “ورود” را بفشارید.
  • با انتخاب آیکون “امتحان نهایی” می توانید نتایج این آزمون را مشاهده نمایید.

محصلانی که موفق به دریافت نتایج امتحان نهایی خود از سامانه نشدند میتوانند در زمانی که اعلام می گردد، با مرجعه حضوری به مدرسه محل تحصیل کارنامه خود را دریافت نمایند.

اعتراض به اعلام نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم ۱۴۰۳

در نظر داشته باشید که اعتراض به معنای ارتقا نمره نیست و ممکن است حتی نمره شما کاهش باید با این تفسیر فقط زمانی که به افزایش نمره خود مطمئن هستید این اقدام را انجام دهید. در نهایت دانش آموزان می توانند سوابق تحصیلی خود را در سایت my.medu.ir مشاهده کرده و یا به صورت حضوری دریافت نمایند.

در صورتی که داوطلب نسبت به نتایج امتحان نهایی خود اعتراضی داشته باشند می توانند در زمان مربوطه اعراض خود را نسبت به نتایج امتحان نهایی ثبت نمایند که این زمان برای سال پیش اواخر شهریور ماه در نظر گرفته شده بود و برای سال 1403 مشخص نشده است. افرادی که دسترسی به سامانه برای دریافت نمره و اعتراض را ندارند می توانند در روز چهارشنبه با مراجعه حضوری به مدرسه اقدامات لازم را انجام دهند.

 

سوالات متداول

1- اعلام نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم ۱۴۰۲در چه تاریخی انجام می شود؟

به احتمال زیاد اعلام نتایج در اواسط تیر ماه صوت پذیرد.

2- نحوه دریافت کارنامه نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم ۱۴۰۲چگونه است؟

دانش آموزان می توانند ازسایت my.medu.ir دریافت نمیاند در غیر اینصورت می توانند به مدرسه محل تحصیل خود نیز مراجعه نمایند.

3- آیا امکان اعتراض به نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم ۱۴۰۲ وجود دارد؟

بله داوطلبان می توانند با مراجعه حضوری به مدرسه نسبت به نتیجه امتحانات نهایی اعتراض نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. نیما

    سلام وقت بخیر، ببخشید نمرات امتحانات نهایی دوازدهم را چه کسانی ثبت میکنن ؟خود مدرسه یا اداره آموزش پرورش، منظورم نمرات برگه نهایی هست،ممنون

    • ایران مشاوره

      باسلام، پس از تصحیح برگه ها نمرات از طریق آموزش و پرورش ثبت خواهند شد.

مشاوره مدارس پیج مدارس