خانه مشاوره تحصیلی هزینه ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران

هزینه ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران

خرید کارت اعتباری آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98
هزینه ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98
آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98 با هدف اعطای “پروانه صلاحیت حرفه ای پرستاری” به پذیرفته شدگان نهایی ، در بهمن ماه و در میان داوطلبان واجد شرایط عمومی و اختصاصی که دارای مدرک کارشناسی ، کارشناسی ارشد و یا دکتری پرستاری هستند ، برگزار می شود. لذا داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند می توانند در موعد مقرر برای نام نویسی ، هزینه مربوط به ثبت نام را پرداخت و در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت نمایند.

پرداخت هزینه مربوط به ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98 ، صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت رسمی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir صورت می گیرد.

هزینه ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98

همان طور که می دانید اکثر آزمون هایی که در حال حاضر برگزار می شوند ، دارای یک مبلغ مشخص به عنوان هزینه نام نویسی می باشند که داوطلب در مراحل اولیه ثبت نام ، موظف به پرداخت این هزینه می باشد. در آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98 نیز 68 هزار تومان (با احتساب خدمات پیامکی 500 تومان که این مبلغ براساس ضوابط مرکز سنجش بوده و از طریق همین سایت نیز اعلام شده است.) ، به عنوان هزینه نام نویسی از داوطلبان اخذ می گردد که متقاضیان می بایست از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و با مراجعه به سامانه مربوطه ، این مبلغ را پرداخت نمایند.

لازم به ذکر است که وجه پرداختی به هیچ عنوان قابل استرداد نمی باشد لذا توصیه می کنیم ، پیش از آنکه نسبت به پرداخت هزینه مربوطه اقدام نمایید ، ابتدا دفترچه راهنمای آزمون را از سایت مربوطه دانلود و به دقت مطالعه نموده و در صورت اشراف بر تمامی مندرجات دفترچه ، این مبلغ را به حساب مربوطه واریز نمایید.

نحوه پرداخت هزینه آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98

داوطلبان لازم است بدانند که یکی از مقدمات اصلی ، پیش از ثبت نام در آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران ، پرداخت هزینه مربوط به نام نویسی ، جهت خرید کارت اعتباری و دریافت “کد پرداخت” می باشد که پس از دریافت این کد ، امکان ادامه مراحل ثبت نامی ، برای آنان فراهم می شود.

مراحل پرداخت هزینه نام نویسی و دریافت “کد پرداخت” به صورت زیر می باشد که به صورت مرحله به مرحله ارائه شده است.

  • مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی sanjeshp.ir
  • انتخاب منو “صلاحیت حرفه ای پرستاران” از منوهای موجود در سمت راست صفحه

مرحله اول پرداخت هزینه ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران

  • کلیک بر روی گزینه “ارسال مدارک – ثبت نام جدید و پرداخت هزینه” و سپس فعال سازی تیک این عبارت

مرحله دوم پرداخت هزینه ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران

  • وارد کردن کد ملی در قسمت مشخص شده ، کلیک بر روی لینک “پرداخت اینترنتی هزینه آزمون” و پر کردن مکان های مشخص در تصویر و کلیک بر روی گزینه “ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار”

  • فشردن کلید “تایید و پرداخت” ، در این مرحله

مرحله چهارم پرداخت هزینه ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران

  • پس از فشردن کلید “تایید و پرداخت” ، صفحه اصلی پرداخت که حاوی یک هشدار امنیتی است ، برای شما باز می شود که می بایست ضمن مطالعه آن بر روی کلید “متوجه شدم” کلیک نمایید و بعد از آن از طریق صفحه کلید امنیتی موجود ، اطلاعات کارتی خود از قبیل شماره کارت ، رمز اینترنتی (رمز دوم) ، کد cvv2 ، تاریخ انقضای کارت و همچنین عبارت امنیتی ارائه شده و ایمیل که درج آن به صورت اختیاری می باشد ، را در قسمت های خالی ، درج نموده و گزینه “پرداخت” را بفشارید.

مرحله پنجم پرداخت هزینه ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران

پس از این که تمامی مراحل فوق را به درستی سپری کنید ، از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش کشور ، “کد پرداخت ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98” در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید پس از دریافت این کد ، نام نویسی خود را در آزمون مذکور شروع نمایید. بعد از این که ثبت نام خود را انجام دادید ، یک “کد رهگیری” در اختیار شما قرار می گیرد که می بایست آن را تا مراحل پایانی آزمون ، نزد خود نگه دارید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره