خانه کارشناسی ارشد هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

کنکور کارشناسی ارشد همه ساله برای گروه های آزمایشی اصلی و شناور برگزار می گردد و متقاضیان شرکت در این آزمون جهت انجام فرآیند ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد می بایست اقدام به خرید کارت اعتباری نموده و هزینه تعیین شده را پرداخت نمایند. با توجه به این که واریز این وجه به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org صورت می گیرد، متقاضیان می بایست در ابتدا از شرایط ثبت نام آزمون که به طور کامل در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ذکر شده است، مطلع شده و در صورت دارا بودن تمامی آن ها، اقدام به پرداخت هزینه کنند چرا که این وجه پس از واریز، قابل استرداد نخواهد بود.

 

✅ لینک مستقیم خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403

sanjesh.org

 

هزینه ثبت نام در کنکور کارشناسی 1403، مبلغ 368 هزار تومان مشخص شده است.

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403

به منظور ارائه خدمات و تسهیلات لازم به داوطلبان، مبلغی تحت عنوان هزینه ثبت نام که متشکل از چند بخش می باشد از آن ها دریافت می شود که میزان آن در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ذکر می گردد. توجه داشته باشید که داوطلبان پس از اطلاع کامل از ضوابط تعیین شده می بایست همزمان با فعال شدن لینک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ نسبت به انجام فرآیند پرداخت هزینه مربوطه اقدام کنند.

هزینه ثبت نام در کد رشته امتحانی اصلی و شناور

با توجه به اطلاعیه ای که اخیرا منتشر شده، هزینه در نظر گرفته شده برای نام نویسی آزمون ارشد سال 1403 مبلغ 368 هزار تومان اعلام شده که طی مراحل ثبت نام در قالب خرید کارت اعتباری پرداخت آن صورت می گیرد و افرادی که قصد شرکت در دو رشته امتحانی اصلی و رشته های شناور کارشناسی ارشد را دارند می بایست دو کارت اعتباری جداگانه تهیه نمایند.

هزینه خرید کارت اعتباری علاقه مندی به دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی

در دوره های گذشته هزینه خرید کارت اعتباری برای تمایل به ثبت نام در دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی در زمان ثبت نام پرداخت می شد اما پرداخت این هزینه در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد می باشد.

هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه

متقاضیان در صورت تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه هنگام پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، می توانند آیکون مربوطه را فعال نموده و با کسر 10 هزارتومان از حساب بانکی ایشان، از آن بهرهمند شوند.

زمان پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

از آن جایی که پرداخت این هزینه، در مرحله ثبت نام کنکور ارشد امکان پذیر بوده و ثبت درخواست تنها با تسویه این مبلغ صورت می گیرد، بنابراین لینک خرید کارت اعتباری در سایت سازمان سنجش همزمان با آغاز نام نویسی فعال می گردد. با توجه به اطلاعیه های منتشر شده از سوی سایت مذکور، زمان های پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ به شکل زیر خواهد بود.

جدول زمانبندی پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳
فرایندبازه زمانی
ثبت نام کنکور کارشناسی ارشداز 7 تا 13 آبان ماه 1402
 تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشداعلام نشده
مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اعلام نشده

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403

همان طور که گفته شد، این هزینه طی مراحل ثبت نام قابل پرداخت می باشد که در صورت عدم تسویه این مبلغ، فرد مجاز به تکمیل مراحل نام نویسی نخواهد شد.

  • ابتدا به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کنید و سپس از منوی تعبیه شده در سمت راست سایت، بر روی گزینه “کارشناسی ارشد” کلیک نمایید.مرحله اول ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402
  • اکنون بر روی لینک فعال “ثبت نام آزمون آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403” کلیک کنید.مرحله دوم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402
  • باید هزینه ثبت نام را از طریق کلیک بر روی عبارت “خرید سریال ثبت نام” پرداخت نمایید.مرحله سوم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402
  • شما با کلیک بر روی گزینه “خرید سریال ثبت نام”، همانند تصویر دو گزینه خواهید داشت که می بایست برای ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳، گزینه اول را انتخاب نمایید اما اگر به شرکت در دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی تمایل داشته باشید، می توانید با انتخاب دوم نیز، هزینه مربوطه را پرداخت کنید.مرحله چهارم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402
  • پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز در مرحله قبل، اکنون می بایست کلید “تایید و ادامه” را بفشارید.مرحله پنجم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402
  • اطلاعات بانکی خود را وارد کرده و دکمه “ادامه روند پرداخت” را بفشارید.مرحله ششم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402
  • پس از طی مراحل مربوطه، اکنون با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود، بر روی دکمه “پرداخت” کلیک کنید تا مبلغ مورد نظر پرداخت شود.مرحله هفتم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402
  • در نهایت نیز صفحه ای را مشاهده خواهید کرد که حاوی اطلاعات پرداختی شما و یک “شماره سریال” می باشد. با توجه به این که برای تکمیل فرآیند ثبت نام این سریال لازم است، بنابراین آن را یادداشت کرده و ترجیحا یک نسخه پرینت شده از آن را نیز تهیه نمایید.
  • پس از این که روند فوق را طی نمودید، می توانید به صفحه اول بازگشته و اقدام به تکمیل فرآیند ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد خود نمایید.

چند نکته مهم قبل و بعد از پرداخت هزینه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳

به تمامی داوطلبان توصیه می شود نکات ذکر شده در ادامه مطلب را در خصوص پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد به یاد داشته باشند.

  • پیش از هر اقدامی، ابتدا محتویات دفترچه ثبت نام کنکور ارشد را مورد مطالعه قرار دهید.
  • داوطلبانی که خواهان ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد و سراسری هستند را دارند می بایست مبلغی را تحت عنوان هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 پرداخت نمایند.
  • فراموش نکنید که هزینه واریزی پس از پرداخت مستردد نمی گردد.
  • پس از اتمام تمامی مراحل ثبت نام ارشد برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن مسیر ثبت نام، سازمان سنجش یک کد رهگیری ثبت نام را در اختیار داوطلبان قرار می دهد.
  • تنها افرادی مجاز به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کارشناسی ارشد خواهند بود که فرایند پرداخت هزینه را با موفقیت پشت سر گذاشته و سریال اعتباری آزمون را دریافت کرده باشند.

 

سوالات متداول

1- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ چقدر است؟

هزینه نام نویسی این آزمون، مبلغ 368 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

2- چگونه می توانیم هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ را بپردازیم؟

این هزینه به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قابل پرداخت است.

3- آیا جهت شرکت در آزمون رشته های اصلی و شناور کارشناسی ارشد نیاز به پرداخت هزینه های جداگانه وجود دارد؟

بله، جهت شرکت در دو رشته امتحانی اصلی و رشته های شناور می بایست دو کارت اعتباری جداگانه تهیه نمود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید..



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد