خانه مدارس شاهد ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

ویرایش مشخصات نام نویسی مدارس شاهد 1402 - 1403
ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد 1402 – 1403

با توجه به اینترنتی بودن ثبت نام دانش آموزان پایه های ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه در مدارس شاهد، دانش آموزان و والدین آن ها باید در زمان ثبت نام مدارس شاهد تمام دقت خود را به کار گیرند تا در درج اطلاعات خواسته شده دچار اشتباه نشوند. اما اگر پس از تکمیل ثبت نام مدارس شاهد متوجه وجود نقص یا هر گونه خطایی در فرم پیش ثبت نام خود شدند، لازم است که در محدوده زمانی تعیین شده نسبت به مرتفع کردن مشکلات موجود از طریق سایت ثبت نام مدارس شاهد اقدام کنند. پس از پایان یافتن مهلت مذکور، در صورت نقص در مدارک و یا وجود اشتباه اطلاعاتی، پیش ثبت نام باطل شده و مسئولیت آن بر عهده دانش آموز و والدین وی می باشد.

امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در بازه زمانی اولیه و همچنین تمدید مهلت نام نویسی وجود دارد.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد 1402 – 1403

ثبت نام مدارس شاهد می بایست در نهایت دقت انجام شود. اما چنانچه دانش آموز و یا والدین او در هنگام انجام این فرآیند دچار اشتباه در ثبت اطلاعات و یا ارسال عکس شده باشند، لازم است که در فرصت های تعیین شده به ویرایش خطاهای موجود بپردازند. با توجه به این که زمان ثبت نام مدارس شاهد برای مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم متفاوت می باشد، طبیعتا تاریخ های جداگانه ای را نیز برای ویرایش اطلاعات آن ها در نظر می گیرند.

ویرایش این اطلاعات در مهلت ثبت نام اولیه و در زمان مجددی که بدین منظور در نظر گرفته می شود، از طریق سایت ثبت نام مدارس شاهد قابل انجام است. همچنین با توجه به مشخص نبودن زمان دقیق تمدید مهلت این آزمون به شما پبشنهاد می کنیم در کانال تلگرام مدارس ایران مشاوره عضویت داشته باشید تا از آخرین اخبار مربوطه در زمینه تمدید زمان نام نویسی مطلع شوید.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد 1402 – 1403
مقطع تحصیلیزمان ثبت نام اولیه
پایه اول ابتداییاز 17 اردیبهشت ماه 1402
پایه هفتم21 اخرداد الی 10 تیر ۱۴۰۲
پایه دهمتا 25 مردادماه 1402
میان پایهتا 25 مردادماه ۱۴۰۲

راهنمای ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد 1402 – 1403

پیش از این فرایند ثبت نام مدارس شاهد و ویرایش اطلاعات از طریق سامانه سجاد و سپس سامانه پادا صورت می گرفت اما امسال این فرایند به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir انتقال یافته است. برای انجام این فرایند در سایت مذکور باید به شیوه زیر عمل کنید:

  • ورود به سایت با انتخاب نقش “والدین و سایر” و کلیک روی گزینه “ورود از درگاه دولت”

مرحله اول پیش ثبت نام اول ابتدایی شاهد

  • کلیک روی ثبت نام پایه مورد نظر

مرحله دوم

  • ورود به پروفایل و ویرایش اطلاعات

با توجه به این که داوطلبان به دو صورت با سهمیه و بدون سهمیه ایثارگری در این مدارس پذیرش می شوند، یکی از پرسش هایی که مطرح می شود این است که شهریه مدارس شاهد چقدر است؟ چنانچه این مسئله جزء دغدغه های شما نیز هست برای کسب اطلاعات در این زمینه می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- چه زمانی می توان نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ اقدام نمود؟

تا قبل از پایان یافتن مهلت اولیه و همچنین در مهلت مجدد ثبت نام می توان به انجام این فرآیند پرداخت که برای هرپایه زمان آن متفاوت است و درخلال مقاله بطور کامل ذکر شده است.

2- برای ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ از طریق چه سایتی باید عمل کرد؟

دانش آموزان به منظور انجام این فرآیند می بایست به سایت ثبت نام مدارس شاهد به نشانی my.medu.ir مراجعه نمایند.

3- کدام دسته از اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ را می توان اصلاح نمود؟

اطلاعات و مشخصات شناسنامه ای، آدرس محل سکونت، شماره تلفن، مدرسه شاهد مورد نظر، مشخصات والدین و... را می توان در فرصت های تعیین شده مورد ویرایش قرار داد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره پیج مدارس