خانه آزمون استخدامی کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1402
کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲

یکی از مهمترین اقدامات داوطلبان پیش از زمان برگزاری آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می باشد، زیرا متقاضیان برای شرکت در جلسه گزینش موظف اند علاوه بر کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار، کارت ورود به جلسه خود را به صورت پرینت شده به همراه داشته باشند.

در این خصوص باید گفت که کارت مذکور چند روز قبل از برگزاری آزمون، از طریق ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور به صورت اینترنتی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و داوطلبان در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعات درج شده باید قبل از شرکت در جلسه سنجش نسبت به رفع آن اقدامات لازم را انجام دهند.

تاکنون هیچ اطلاعیه ای در انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲ منتشر نشده است.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1402

در زمان ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور اطلاعیه ای شامل تمامی اطلاعات مرتبط با آزمون از جمله شرایط ثبت نام، بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد که در آن تاریخ دقیق دریافت کارت ورود به جلسه درج شده است.

هنوز تاریخی تحت عنوان انتشار کارت ورود به جلسه ازمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲ منتشر نشده است. پس از مشخص شدن زمان انتشار، داوطلبان می توانند با ورود به صفحه کاربری خود در سایت سازمان سنجش، کارت ورود به جلسه را مشاهده و پرینت نمایند. لازم به ذکر است، همراه داشتن کارت مذکور در سر جلسه آزمون الزامی بوده و در صورت نبود آن، داوطلب اجازه شرکت در آزمون را نخواهد داشت.

علاوه بر اطلاعات فردی شرکت کنندگان، زمان و محل برگزاری آزمون نیز روی کارت درج شده است و داوطلبان می توانند پس از دریافت کارت ورود به جلسه، از ساعت آزمون و حوزه امتحانی خود مطلع شوند. این کارت معمولا دو الی سه روز پیش از برگزاری آزمون بر روی سایت sanjesh.org قرار می گیرد و همچنین سال پیش داوطلبان توانستند از تاریخ 16 اسفند ماه به آن دسترسی داشته باشند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲

همانطور که اشاره شد، کارت ورود به جلسه آزمون را می توان کاملا به صورت اینترنتی از طریق سایت sanjesh.org دریافت نمود. برای دریافت کارت مذکور تنها کافیست با استفاده از کدهای صادر شده در هنگام ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1402، همچون شماره پرونده و شماره سریال وارد سیستم شده و از کارت نمایش داده شده پرینت تهیه نمایید که راهنمای مرحله به مرحله دریافت کارت در ادامه قرار داده شده است.

  • وارد سایت ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور به نشانی sanjesh.org شده و از منو سمت راست صفحه گزینه “سایر آزمون های استخدامی” را انتخاب نمایید.
  • در صفحه باز شده، بر روی لینک فعال “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲” کلیک کنید.
  • اطلاعات خود را به یکی از روش های زیر وارد کرده و سپس کلید “جستجو” را بفشارید تا کارت شرکت در جلسه آزمون برای شما نمایش داده شود.
    1. شماره پرونده و شماره سریال
    2. شماره پرونده و کد پیگیری
    3. شماره پرونده و کدملی
    4. شماره پرونده و شماره داوطلبی

فراموشی اطلاعات ورود به سیستم

برخی از متقاضیان ممکن است اطلاعات ثبت نامی خود همچون شماره داوطلبی را فراموش کنند که در این صورت دیگر امکان دسترسی به کارت ورود به جلسه آزمون را نخواهند داشت. سازمان سنجش برای حل مشکل این افراد چاره ای اندیشیده است و داوطلبان می توانند مطابق مراحل زیر شماره ها و کد های مورد نیاز را بازیابی نمایند.

  • وارد سایت سازمان سنجش شده و از منوی سیستم پاسخگویی بر روی “دریافت شماره پرونده و کد پیگیری” کلیک کنید.
  • با استفاده از کلید “عضویت در سیستم” مراحل مربوطه را تا انتها طی نمایید.
  • پس از عضو شدن در سامانه به صفحه دوم بازگشته و با استفاده از کلید “ورود به سیستم” وارد پروفایل خود شوید.
  • در قسمت “ارسال درخواست جدید” آزمون و سال مربوطه را انتخاب کرده و درخواست با عنوان “دریافت شماره پرونده یا داوطلبی” را بفشارید.
  • فرم مربوط به شما نمایش داده می شود که در صورت تایید آن اطلاعات مورد نیاز توسط سیستم برای شما ارسال می گردد.

لازم به ذکر است که این فرم در بازه های زمانی دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتیجه آزمون ها فعال می باشد و در بقیه موارد به آن دسترسی نخواهید داشت.

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1402

گاهی ممکن است داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه، شاهد نواقص در اطلاعات مندرج در کارت شوند یا اشکالاتی همچون واضح نبودن عکس، فاقد عکس بودن و … در آن به چشم بخورد. در این صورت بسیار مهم است که داوطلبان تا قبل از زمان برگزاری آزمون اصلاحات لازم را انجام دهند. برخی از نواقص از طریق سامانه سنجش قابل اصلاح می باشند اما در مواردی نیز باید به صورت حضوری مشکلات موجود را حل نمایید که در ادامه برای هر دو روش توضیحات بیشتری درج گردیده است.

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه به صورت اینترنتی

در هنگام دریافت کارت شرکت در جلسه آزمون لینک مربوط به ویرایش اطلاعات در سامانه سازمان سنجش فعال می گردد و داوطلبان در صورتی که شاهد مغایرت در یکی از اطلاعات زیر باشند، می توانند از طریق لینک مذکور به اصلاح آن بپردازند.

  • نام و نام خانوادگی
  • تاریخ تولد
  • شماره شناسنامه
  • شماره ملی
  • معدل
  • سهمیه ایثارگران

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه به صورت حضوری

یکی دیگر از اطلاعیه های مهم که بر روی سایت ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسباتی منتشر می گردد، مربوط به آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه است. هنگامی که مشکلات کارت آزمون شامل موارد ذیل باشند، دیگر به صورت غیر حضوری قابل حل نیست و متقاضی باید با همراه داشتن مدارک شناسایی به یکی از باجه های اعلام شده مراجعه نماید.

  • عکس
  • جنسیت
  • استان محل اقامت(بومی داوطلب)
  • عنوان رشته شغلی مورد تقاضا
  • محل جغرافیایی خدمت مورد تقاضا
  • مقطع تحصیلی و عنوان رشته تحصیلی

دقت نمایید در صورتی که ایراد موجود مربوط به عکس شما باشد، باید علاوه بر مدارک شناسایی 2 قطعه عکس 4*3 به همراه داشته باشید.

سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲ چه زمانی منتشر می گردد؟

هنوز هیچ اطلاعیه ای از زمان انتشار کارت آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲ منتشر نشده است.

2- چگونه می توان کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲ دریافت نمود؟

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org کارت شرکت در سنجش کتبی خود را مشاهده و پرینت کنند.

3- در صورت وجود نقص در کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲ باید چه کنیم؟

نقوص کارت شرکت در آزمون به صورت اینترنتی و با مراجعه به باجه های رفع نقص قابل اصلاح می باشند که به طور کامل در مقاله توضیح داده شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی