خانه آزمون استخدامی اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲

اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1402
اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲

آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور از جمله آزمون هایی می باشد که به منظور جذب نیروی انسانی کارآمد برگزار می گردد. داوطلبان شرکت در این آزمون، در اولین گام در یک آزمون کتبی به رقابت می پردازند و کسب حدنصاب نمره، در زمان اعلام نتایج اولیه مشخص خواهد شد و از داوطلبان بر اساس این نتایج منتشر شده، برای مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.

لینک مستقیم دریافت نتایج آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 

sanjesh.org

نتایج اولیه آزمون دیوان محاسبات کشور از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1402

داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور با توجه به شرایط درج شده در سایت مربوطه ثبت نام کرده اند، پس از شرکت در آزمون مرحله اول، منتظر اعلام نتایج آن می باشند. تاریخ بارگزاری آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1402 هنوز مشخص نشده است. نتایج اولیه آزمون مذکور به صورت لیستی از اسامی برگزیدگان از ” سایت رسمی دیوان محاسبات کشور “ به نشانی dmk.ir و همچنین از طریق سایت سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org منتشر می شود. همچنین شما کاربران گرامی می توانید با عضویت در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره، از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوید.

نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲

معمولا اطلاع رسانی های آزمون استخدامی دیوان محاسبات از جمله اعلام نتایج اولیه و نهایی از طریق سایت سازمان سنجش صورت می گیرد؛ اما لازم به ذکر است که بدانید اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون این دوره در سال 1402، احتمالا از سایت رسمی دیوان محاسبات کشور نیز اعلام شود. اگر مجددا سایت سازمان سنجش آموزش کشور نیز به صورت کارنامه نتایج این آزمون را منتشر کند، داوطلبان می توانند مطابق زیر، نتیجه اولیه خود را مشاهده نمایند.

  • ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید و از منوی سمت راست گزینه “سایر آزمون های استخدامی” را انتخاب نمایید.
  • در این صفحه، روی لینک فعال “کارنامه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور” کلیک کنید.
  • اطلاعات خواسته شده مانند کد ملی، شماره پرونده یا شماره شناسنامه و شماره داوطلبی را درج نمایید و کلید “ورود به سیستم” را بفشارید.

معرفی افراد در این لیست به منظور قبولی و استخدام آن ها نمی باشد و ابتدا باید مستندات و مدارک آن ها مورد بررسی قرار گیرد. این دسته از داوطلبان می بایست تا پایان مهلتی که متعاقبا اعلام خواهد شد، باید مدارک خود را جهت بررسی به نشانی زیر و با پست پیشتاز ارسال نمایند.

تهران – میدان ونک – انتهای خیابان برزیل شرقی – پلاک 2 – صندوق پستی 141556471 یا 158756515

مدارک مورد نیاز استخدامی دیوان محاسبات ۱۴۰۲
کپی تمام صفحات شناسنامه
کپی پشت و روی کارت ملی
دو قطعه عکس 4*3
کپی مدارک مربوط به ایثارگری (مختص ایثارگران)
کپی پشت و روی کارت پایان خدمت یا معافیت
کپی مدرک تحصیلی
کپی مدارک مربوط به معلولیت (مختص معلولین)
مدارک سابقه کاری مرتبط درخواست شده در آگهی، برای پذیرفته شدگان رشته های شغلی کارشناس فنی – عمران و کارشناس تاسیسات

اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲

پس از اعلام نتایج هر آزمونی احتمالا برخی از افراد شرکت کننده از پس از مشاهده، از نتایج به دست آمده راضی نخواهند بود. به همین منظور سازمان سنجش آموزش کشور برای شنیدن علل عدم رضایت این دسته از افراد، امکانی را فراهم نموده است که داوطلبان می توانند به وسیله آن اعتراضات خود را ثبت نام نمایند. به همین منظور داوطلبان 1402 نیز باید برای انجام این فرآیند مطابق مراحل ذیل اقدام نمایند:

  • ابتدا به سایت سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و از منوی سمت چپ سایت گزینه “سیستم پاسخگویی” را انتخاب نمایید.
  • پس از فشردن گزینه “ورود به سیستم پاسخگویی” در صورت عدم عضویت در سامانه عضو شوید.
  • حالا نوع مشکل خود را از منوی قرار داده شده انتخاب کرده و پس از آن درخواست خود را در قسمت “پیام” یادداشت نمایید.
  • دقت داشته باشید که حتما اطلاعات لازم همچون شماره داوطلبی، شماره ملی، شماره پرونده و ... را در کادر مذکور وارد کنید.

همچنین دقت داشته باشید، موارد ذکر شده جهت اعتراض باید حتما دارای مستندات و دلایل منطقی بوده تا در صورت لزوم برای بررسی بیشتر ارائه شوند.

ضروری است، متقاضیان در زمان تعیین شده نسبت به ارسال مدارک خود اقدام نمایند زیرا در غیر این صورت، مدارک آنان بررسی نخواهد شد. شایان ذکر است مدارک ارسالی اعم از کارت پایان خدمت، ایثارگری، معلولیت و مدرک تحصیلی از مراجع مربوطه استعلام می شوند و در صورت مشاهده هر گونه مغایرت، داوطلب از شرکت در مراحل بعد محروم خواهد شد. اسامی افرادی که مدارک آن ها تایید شده و می توانند در مرحله مصاحبه تخصصی و گزینش حضور داشته باشند، متعاقبا اعلام می گردد.

سوالات متداول

1- نتایج اولیه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲ در چه تاریخی اعلام می شود؟

هنوز دفترچه ای برای ازمون استخدامی دیوان محاسبات کشور برای سابل ۱۴۰۲ منتشر نشده است.

2- از چه طریق می توان نتایج اولیه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲ را مشاهده نمود؟

این نتایج از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و یا از طریق سایت رسمی دیوان محاسبات کشور پس از طی کردن مراحل گفته شده در متن مقاله قابل مشاهده می باشد.

3- آیا وجود اسامی افراد در لیست نتایج اولیه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲ به منزله استخدام می باشد؟

خیر، وجود نام افراد در لیست منتشر شده به منزله استخدام آن ها نمی باشد و باید مدارک و مستندات مورد نیاز به آدرس موجود در متن مقاله ارسال شده و مورد بررسی قرار گیرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی