خانه آزمون استخدامی کارت ورود به جلسه آزمون وکالت ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت ۱۴۰۲

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 1402
کارت ورود به جلسه آزمون وکالت ۱۴۰۲

فارغ التحصیلان رشته حقوق که واجد شرایط آزمون وکالت  هستند و برای دریافت پروانه وکالت در مهلت نام نویسی نسبت به ثبت نام آزمون وکالت اقدام کرده اند، برای حضور در جلسه آزمون می بایست کارت ورود به جلسه به همراه داشته باشند. کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 1402که از مهم ترین مدارک داوطلبان آزمون وکالت قوه قضاییه و دادگستری به حساب می آید. ارائه کارت ورود به جلسه همراه با کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار ضروری می باشد و در صورت به همراه نداشتن آن ها، از ورود داوطلب به حوزه امتحانی در روز آزمون ممانعت خواهد شد.

 

لینک مستقیم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری 1402

 

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در تاریخ 9 مرداد ۱۴۰۲ منتشر شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 1402

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت ۱۴۰۲ که برای داوطلبان دادگستری و قضاییه به صورت جدا منتشر می شود، زمان های متفاوتی دارد. کارت ورود به جلسه این آزمون ها به صورت اینترنتی و توسط مجری این آزمون ها منتشر شده که داوطلبان می بایست نسخه الکترونیکی این کارت را دانلود نموده و پس از پرینت کارت ورود به جلسه آزمون، آن را در روز برگزاری امتحان به همراه داشته باشند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دادگستری

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دادگستری از روز دوشنبه 9 مرداد 1402 از طریق سایت سازمان سنجش و مقاله پیش رو قابل دریافت است از این رو داوطلبان این آزمون می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org نسخه پی دی اف کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. به خاطر داشته باشید که همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار برای شرکت در آزمون الزامی است، در غیر این صورت از حضور داوطلب در جلسه آزمون جلوگیری می شود.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قوه قضاییه

داوطلبان با توجه به مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه سال ۱۴۰۲، می توانستند کارت ورود به جلسه خود را در تاریخ 20 اردیبهشت ماه سال جاری در سایت azmoon.org دریافت نمایند.

سامانه صدور کارت ورود به جلسه آزمون وکالت ۱۴۰۲

سامانه کارت ورود به جلسه آزمون وکالت برای دو دسته دادگستری و قوه قضاییه به صورت جداگانه می باشد که افراد می بایست با توجه به آدرس سامانه ها و در زمان مشخص به آن ها مراجعه نموده و کارت ورود به جلسه آزمون مربوطه را اخذ نمایند.

آزمون وکالت دادگستری

آزمون وکالت دادگستری تحت نظر اتحادیه سراسری کانون های وکلا دادگستری ایران و وزارت دادگستری کشور برگزار می شود اما فرایند آن توسط سازمان سنجش پیش می رود، بنابراین افراد متقاضی می بایست کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری خویش را به صورت اینترنتی و از سایت sanjesh.org دریافت نمایند.

آزمون وکالت قوه قضاییه

مجری برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه برعهده مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد می باشد پس از این رو داوطلبان می بایست کارت ورود به جلسه آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه خود را که در سایت azmoon.org منتشر می شود را تهیه و پرینت نمایند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 1402

متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت ۱۴۰۲، باید پس از ورود به سایت ثبت نام آزمون وکالت با درج اطلاعات لازم نسخه pdf آن را دریافت نمایند که در ادامه مراحل مشاهده کارت حضور در جلسه آزمون وکالت برای سال ۱۴۰۲ برای شما عزیزان شرح داده شده است.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری

  • ابتدا به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و از منو موجود بر روی عبارتسایر آزمون استخدامیکلیک کنید.
مرحله اول دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری
مرحله اول دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری
  • از قسمت اطلاعیه های آزمون های استخدامی گزینه “کارت شرکت در آزمون پذیرش متقاضیان پروانه وکالت دادگستری سال 1402” کلیک کنید.
مرحله دوم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری
مرحله دوم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری
  • مجدد بر روی لینک فعال “کارت شرکت در آزمون متقاضیان پروانه وکالت دادگستری سال ۱۴۰۲” کلیک نمایید.
 مرحله سوم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری
مرحله سوم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری
  • با کمک یکی از روش های زیر اطلاعات خوشاته شده را وارد کرده و در نهایت کلید “جستجو” را  بفشارید.
مرحله چهارم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری
مرحله چهارم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری

بعد از درج هر یک از اطلاعات بالا در کادرهای مربوطه و همچنین ثبت نمودن کد امنیتی نمایش داده شده در جایگاه مشخص، دکمه “جستجو” را جهت مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود بفشارید.

نکته: توجه نمایید، افرادی که شماره پرونده، سریال و یا کد پیگیری خود را فراموش کرده اند، می توانند پس از دریافت شماره پرونده و شماره داوطلب از طریق مراجعه به باجه های رفع نقص، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه خود نمایند.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه

داوطلبان به منظور دریافت و دانلود کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه برای سال 1402 می بایست در تاریخ مشخص به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org اقدام به دریافت آن نمایند.

  • مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org و انتخاب گزینه “کارت آزمون وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه ۱۴۰۲”
  • وارد کردن اطلاعات ثبت نامی و آزمونی
  • اخذ کارت ورود به جلسه آزمون

نحوه رفع نواقص کارت ورود به جلسه آزمون وکالت ۱۴۰۲

به داوطلبان این امکان داده شده است تا در صورت درج هر گونه اشتباه در کارت ورود به جلسه آزمون، جهت اصلاح و ویرایش آن قبل از زمان برگزاری آزمون وکالت اقدام نمایند. این دسته از شرکت کنندگان می بایست برای اصلاح موارد ذیل به آدرس باجه های رفع نقص مراجعه کنند.

  • جنسیت
  • معلولیت
  • سهمیه ثبت نامی
  • عکس پرسنلی
  • شماره داوطلبی ناخوانا

باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری

نشانی بادجه هایی که مربوط به رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه است همزمان با اطلاعیه دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که لینک دریافت فایل پی دی اف آن در جدول زیر برای شما عزیزان قرار داده شده است. داوطلبان می توانند با مراجعه به آدرس این باجه نسبت به رفع نواقص کارت خود اقدامات لازم را به انجام برسانند.

باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه

تمامی افرادی که در آزمون وکالت قوه قضاییه شرکت کرده اند می بایست از این موضوع اطلاع یابند که محـل رفـع نقـص کارت ورود بـه جلسـه آزمـون وکالـت مرکـز وکـلاء، کارشناسـان رسـمی و مشـاوران خـانواده قـوه قضـائیه سـال ۱۴۰۲ با توجه به شـهر انتخـابی شخص به منظور شـرکت در آزمـون در یکـی از واحـدهای دانشـگاه آزاد اسـلامی خواهد بود. داوطلبان می توانند با توجه به آدرس و توضیحاتی که در پی دی اف زیر آمده است اطلاعات مورد نیاز خود را ویرایش کنند.

لیست ادرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون وکات قوه قضائیه 1402 (به محض انتشار فعال می گردد)

لازم به ذکر است که به استثنای موارد فوق، اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، تاریخ فارغ التحصیلی و عنوان رشته تحصیلی نیز ممکن است با واقعیت مغایرت داشته باشند که برای اصلاح این بخش از مشخصات، نیازی به مراجعه به باجه های رفع نقص نمی باشد و داوطلبان باید از قسمتی که جهت اصلاح و ویرایش اطلاعات ثبت نامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور تعبیه می گردد، استفاده نمایند.

چند نکته مهم جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 1402

  1. این آزمون در 84 شهرستان کشور برگزار می شود و محل برگزاری آزمون برای هر فرد در مرکز کانونی می باشد که داوطلب در هنگام ثبت نام خود انتخاب کرده است. نشانی دقیق محل برگزاری آزمون نیز بر روی کارت ورود به جلسه داوطلب ثبت می شود.
  2. داوطلبان باید علاوه بر کارت ورود به جلسه بایستی شناسنامه عکس دار یا کارت ملی، چند مداد سیاه و نرم، پاک کن، تراش و یک سنجاق به همراه داشته باشند.
  3. صدور کارت ورود به جلسه برای شرکت کنندگان این رشته به هیچ وجه به معنی تایید شدن مدارک ثبت نامی آن ها از سوی سازمان سنجش یا کانون های وکلا نمی باشد، به همین خاطر صرفا قبولی در آزمون و درج نام داوطلب در اسامی پذیرفته شدگان هیچ حقی برای متقاضی ایجاد نمی کند.
  4. متقاضیان پس از شرکت در آزمون، پذیرفته شدن و تایید مدارک باید به مدت 2 سال دوره کارآموزی وکالت را بگذرانند و پس از آن می توانند پروانه وکالت خود را دریافت نمایند.
  5. بهتر است متقاضیان پس از دریافت کارت آزمون، یک بار دیگر عکس و تمامی اطلاعات روی کارت را کنترل کنند و در صورت درج اشتباه اطلاعات، نسبت به تصحیح آن به صورت اینترنتی و یا حضوری اقدام کنند تا برای شرکت در جلسه آزمون به مشکل بر نخورند.
  6. اگر اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه اشتباه باشد و یا نواقصی در آن وجود داشته باشد، در صورت قبولی در آزمون از ثبت نام فرد جلوگیری به عمل خواهد آمد.

داوطلبان می توانند پس از شرکت در آزمون در زمان اعلام نتایج آزمون وکالت از وضعیت پذیرش خود آگاه شوند. همچنین اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در خصوص تفاوت آزمون وکالت مرکز مشاوران قوه قضائیه و کانون وکلای دادگستری دریافت نمایید، می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه آزمون وکالت ۱۴۰۲ در چه تاریخی منتشر می شود؟

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری در تاریخ 9 مرداد ماه ۱۴۰۲ منتشر شد.

2- کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۲ را چگونه می توان دریافت نمود؟

دریافت کارت آزمون وکالت دادگستری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org امکان پذیر است.

3- نحوه رفع نواقص کارت ورود به جلسه آزمون وکالت ۱۴۰۲ به چه صورت می باشد؟

برای رفع نواقص می توان به باجه های رفع نقص کارت ورود در شهر یا استان محل زندگی خود مراجعه کرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ نظر
  1. حسین ایثاری

    سلام بله من هم دقیقا با همین مشکل مواجه شدم. در سامانه درخواست دادم بررسی شده اما هنوز پاسخ داده نشده

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، پاسخ سازمان سنجش نهایتا تا ۴۸ ساعت آینده در پرتال شما در دسترس خواهد بود.

  2. تقی زاده

    سلام موقع ثبت‌نام شماره پرونده شش رقمی برام ارسال شده الان میخام کارت آزمون بگیرم می‌نویسد شماره باید هفت رقمی باشد من چکار کنم

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      به باجه های رفع مراجعه نمایید یا اینکه در سامانه سنجش درخواست ثبت کنید.

مشاوره استخدامی پیج استخدامی