خانه آزمون استخدامی کلاس آنلاین آمادگی آزمون استخدامی 1401

کلاس آنلاین آمادگی آزمون استخدامی 1401

دوره آمادگی آزمون استخدامی 1401
کلاس آمادگی آزمون استخدامی 1401

 

 

دوره های در حال برگزاری

کلاس آنلاین زبان انگلیسی استخدامی فیفتی پلاس

زمان شروع : 1 دی ما 1401

ثبت نام کنید

ثبت نام کلاس های زبان انگلیسی استخدامی +Fifty PLUS

آزمون های استخدامی به منظور جذب نیروی کاری مورد نیاز برای ارگان و سازمان های مختلف برگزار می شود و همواره افراد زیادی متقاضی شرکت در این آزمون ها هستند. داوطلبان بدون شک به دنبال راهی برای کسب موفقیت و قبولی در آزمون های مذکور می باشند به همین منظور شرکت در کلاس های هایی که در راستای آماددگی این دسته از افراد برگزار می شوند، می تواند مسیر رسیدن به این امرو مهم را هموار سازد. لازم به ذکر است این کلاس ها باید به شکلی باشند که تمام نیاز های افراد شرکت کننده را برای قبولی در آزمون تامین کرده و آن ها از هر جهت آماده سازند. از همین رو، متقاضیان با آگاهی از ویژگی ها و مزایای حضور کلاس های آمادگی آزمون استخدامی می توانند بهترین تصمیم را گرفته و به مسیر پیشرفت خود سرعت بخشند.

یکی از راه های موفقیت در رقابت سنگین بین شرکت کنندگان آزمون های استخدامی، ثبت نام در کلاس های آمادگی برای این آزمون ها می باشد.

راهکار های آمادگی برای شرکت در آزمون استخدامی 1401

شرکت در آزمون های استخدامی همانند دیگر آزمون ها ملزم به استفاده از روش هایی برای رسیدن به نتیجه مطلوب بوده که این راه ها شامل:

  • داشتن برنامه ریزی متناسب با خلقیات و سبک زندگی داوطلب
  • شرکت در دوره کلاس های آمادگی آزمون استخدامی جهت آگاهی از صفر تا صد این آزمون ها
  • بهره مندی از مشاوره متخصصان در این امور
  • شناسایی مواد و منابع درسی آزمون
  • آشنایی و تسلط به تکنیک ها و فنون تست زنی
  •  مدیریت زمان

ویژگی های کلاس های استاندارد آمادگی آزمون استخدامی 1401

داوطلبان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از جمله آزمون استخدامی آموزش و پرورش و باقی ارگان های دولتی می توانند با شرکت در کلاس هایی که دارای خصوصیات و استانداردهای لازم جهت آماده نمودن داوطلب برای حضور در عرصه رقابت می باشند، خود را یک گام جلوتر از باقی رقبا ببینند. از جمله ویژگی های دوره ای جامع و کارآمد در این حوزه عبارت اند از:

  • معرفی منابع مورد نیاز و استاندار برای مطالعه
  • ارائه بودجه بندی دروس به شکلی دقیق و با توجه به آزمون دوره های گذشته
  • برگزاری آزمون های آزمایشی و جامع جهت بررسی روند پیشرفت داوطلبان
  • ارسال کارنامه تحلیلی آزمون ها و البته پاسخنامه تشریحی
  •  ارائه نکات و راهکارهای طلایی به منظور موفقیت افراد در آزمون های استخدامی
  • ارسال جزوات و درسنامه های اختصاصی متناسب با هر یک از مواد آزمون

مزیت های شرکت در کلاس های آزمون استخدامی 1401

شرکت کنندگان دوره های آمادگی آزمون استخدامی می توانند با بهرمندی از مزیت های این دوره، خود را به قبولی در آزمون کتبی و رسیدن به مرحله مصاحبه نزدیک کنند.

معرفی بهترین منابع درسی

یکی از مهم ترین فواید شرکت در این دوره ها دستیابی به کامل ترین و بهترن منابع جهت مطالعه در آزمون مورد نظر بوده که خود فرد نمی تواند منابع را شناسایی و به آن دسترسی داشته باشد. برگزار کنندگان این دوره ها با هموار کردن راه دستیابی شرکت کنندگان به منابع مورد نیاز در جهت تکمیل اطلاعات و کسب بهترین امتیاز برای این افراد، نقش مهمی در تعیین آینده شغلی آنان خواهند داشت.

بهره مندی از اساتید کاردان

برگزاری کلاس و دوره های آموزشی جامع و موفق بدون اساتید مجرب و خبره امکان پذیر نبوده چرا که تجربیات آن ها یکی از برجسته ترین امتیازات برای این کلاس ها محسوب می شود. مطالعه منابع دروس عمومی یا اختصاصی تنها با تدریس و تفهم اساتید کارکشته که با رفع اشکال و مشاوره مناسب سعی در ارتقای سطح دانش داوطلبان دارند، میسر می گردد.

ارائه جزوه های نکات مهم اختصاصی

یکی دیگر از امتیازات دوره های آمادگی، جزواتی هستند که تحت عنوان خلاصه ای از نکات مهم درسی توسط اساتید به شرکت کنندگان ارائه می شود. این امر می تواند روند مطالعه و مرور دروس و همچنین فرآیند تست زنی افراد رو سهولت بخشد.

برنامه ریزی درست و اصولی

از دیگر فواید شرکت در این کلاس ها می توان به ارائه برنامه های اصولی به شرکت کنندگان به جهت مطالعه و آمادگی برای آزمون اشاره کرد. این برنامه متناسب با روحیات و سبک زندگی برای هر فرد طراحی شده که با رعایت آن و افزایش بازده یادگیری کسب موفقیت در آزمون استخدامی دیگر غیر ممکن نخواهد بود.

چرا باید در کلاس های آمادگی آزمون استخدامی 1401 ایران مشاوره شرکت کرد؟

آزمون های استخدامی سازمان و ارگان های مختلف متقاضیان زیادی را به خود جذب کرده به همین منظور با گسترش فضای رقابتی سنگین، راه قبولی در این آزمون ها به مسیری دشوار و پر پیچ و خم تبدیل شده است. در گام اول، شرط قبولی آزمون های استخدامی به جهت اشتغال در بهترین و بزرگترین ارگان های دولتی و بهره مندی از حقوق و مزایای مناسب، برخورداری از آمادگی کامل و تسلط بر مواد آزمون در راستای کسب حدنصاب قبولی می باشد. نکته قابل توجه آن است نمره آزمون کتبی 70 درصد و مصاحبه 30 درصد در پذیرش نهایی داوطلبان موثر است.

لازم به ذکر است که در کلاس های آزمون استخدامی ایران مشاوره دروس عمومی ارائه می شود اما باید به این نکته توجه کرد که این دروس شامل  آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، آموزش و پروش و سایر آزمون های استخدام ارگان های دولتی و حتی خصوصی می باشد که شامل همه ویژگی های ذکر شده بوده و توسط کارگروه تخصصی با برگزاری آزمون های آزمایشی و ارائه کارنامه به سنجش داوطلبان می پردازند. این دروس عبارت از:

  1. زبان و ادبیات فارسی
  2. ریاضی و آمار مقدماتی
  3. هوش و استعداد تحصیلی
  4. اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
  5. احکام و معارف اسلامی
  6. کامپیوتر – فنّاوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL)
  7. زبان انگلیسی

ثبت نام در کلاس های آمادگی آزمون استخدامی ایران مشاوره  در سال جاری با تدریس دروس عمومی و ارائه تمامی منابع و مطالب مفید توسط اساتید کاردان، برنامه ریزی مناسب، مشاوره و پیگیری مستمر، انتخابی درست برای داوطلبان شرکت در آزمون های استخدامی می باشد.

 

سوالات متداول

1- راهکارهای موفقیت در آزمون های استخدامی چیست؟

داوطلبان با شرکت در کلاس های آمادگی آزمون استخدامی و برنامه ریزی مناسب می توانند امتیاز قبولی را کسب کنند.

2- شرکت در کلاس های آمادگی آزمون استخدامی چه مزیت هایی دارد؟

از فواید شرکت در این دوره ها می توان به بهره مندی ازتجارت اساتید، معرفی منابع مناسب و استاندارد، برگزاری آزمون های نلاین و جامع وئ همچنین برنامه ریزی مطالعاتی اشاره کرد.

3- لزوم شرکت در دوره های آمادگی آزمون استخدامی چیست؟

به دلیل رقابت سنگین در بین داوطلبان شرکت در این آزمون ها و همچنین تاثیر 70 درصدی نتایج آزمون کتبی در پذیرش نهایی، شرکت در این دوره ها می تواند مثمر ثمر واقع گردد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ نظر
  1. Mahsa

    سلام وقتتون بخیر
    من هر چی با این شماره تماس میگیرم ، نمیگیره..
    لطف میکنید بگین کلاس در خصوص دروس عمومی و خصوصی دارین یا نه؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود بله کلاس های خصوصی موسسه ایران مشاوره توسط اساتید بسیار مجرب اجرا شده و برای صحبت در این زمینه میتوانید از بسته های تخفیفی مشاوره ای استفاده نمایید تا مشاورین ما با شما تماس حاصل نمایند.

  2. مجتبی کردونی

    وقت بخیر
    در حال حاظر کلاس خاصی برای آماده شدن برای دروس عمومی آزمون های استخدامی دارین؟ به خصوص آزمون پیش روی شرکت نفت.

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، مطابق سال های قبل می توانید عضو کانال های اطلاع رسانی ایران مشاوره باشید. از طریق پیام رسان ها نیز می توانید اطلاعیه های ما را دنبال کنید.

مشاوره استخدامی پیج استخدامی