خانه کنکور آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳

لیست آدرس باجه های رفع نقص کارت کنکور سراسری 1403

پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳ ممکن است در برخی از مندرجات، اطلاعات داوطلب نادرست درج شده باشد که در این صورت متقاضی می بایست برای اصلاح کارت خود اقدام کند تا در روز برگزاری آزمون با مشکلی مواجه نگردد.

 

گاهی ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام کنکور امکان پذیر نبوده و برای رفع نقص برخی از اطلاعات از جمله جنسیت، دین، زبان خارجی امتحانی، معلولیت و سهمیه بهیار باید به صورت حضوری به مراکز رفع نقص سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمود.

داوطلبان می توانند در تاریخ 5 اردیبهشت ماه 1403 به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه مراجعه کنند.

زمان مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳

شرکت کنندگان پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1403 در صورت مشاهده هرگونه ایرادی، می توانند در موعد مقرر نسبت به ویرایش آن ها اقدام نمایند. داوطلبان از زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور تا برگزاری آزمون فرصت ویرایش به صورت اینترنتی را دارند ولی می بایست بدانند که ویرایش اطلاعات در باجه های رفع نقص دارای زمان محدود می باشد.

 

آزمون نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تاریخ 6 و 7 اردیبهشت برگزار می شود و کارت ورود به جلسه در تاریخ 3 الی 5 اردیبهشت ماه از طریق سایت سازمان سنجش قابل دریافت می باشد و داوطلبان جهت ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه خود، می بایست در تاریخ 5 اردیبهشت ماه 1403 در ساعات 8:30 الی 12 و 14 الی 18 به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه های رفع نقص مراجعه نمایند.

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403

افرادی که قصد مراجعه به باجه های رفع نقص را دارند، پس از صدور و دریافت کارت ورود به جلسه می توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی الکترونیکی sanjesh.org مراجعه کرده و لیست آدرس باجه های رفع نقص در سراسر کشور را مشاهده نمایند. پس از انتخاب نزدیک ترین شعبه می بایست هرچه سریع تر با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر به این باجه مراجعه کنند. در ادامه لینک آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه قرار داده شده است.

اطلاعات قابل ویرایش در باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳

صحت و سقم اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه آزمون سراسری بسیار مهم است و این امکان وجود دارد که به دلیل درج اشتباه مشخصات داوطلب بر روی این کارت، از حضور وی بر سر جلسه کنکور ممانعت به عمل آید. حال سوال این جاست که چه مواردی را باید به صورت حضوری و با مراجعه به باجه های رفع نقص ویرایش نمود؟

 

  • وجود مغایرت در اطلاعات درج شده در بند 2 و 8 مربوط به جنسیت و معلولیت
  • وجود اشکالاتی از قبیل فاقد مهر یا عکس بودن کارت ورود به جلسه، واضح نبودن عکس داوطلب، درج عکسی به جز عکس شخص داوطلب
  • ناخوانا بودن عددی یا حروفی شماره درج شده داوطلب بر روی کارت ورود به جلسه
  • آن‌ دسته‌ از داوطلبانی که‌ یکی از بندهای معلولیت تقاضانامه‌ ثبت‌ نام‌ را علامت گذاری نموده‌ و پس از استعلام از سازمان بهزیستی کل کشور، معلولیت ایشان مورد تایید قرار نگرفته، لازم‌ است‌ تا با همراه داشتن گواهی معلولیت و کارت شناسایی خود در بازه زمانی تعیین شده از سوی سازمان سنجش به نماینده این سازمان در باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه مراجعه کنند.
  • داوطلبانی که پس از دریافت کارت ورود به جلسه، شاهد این باشند که کارت آنان فاقد عکس است و یا عکس مربوطه واضح نبوده و یا بدون مهر می باشد، می بایست همراه با دو قطعه عکس 4*3 و کارت شناسایی معتبر، به باجه های رفع نقص مستقر در مراکز استان ها مراجعه کنند.

افرادی که به دلیل نداشتن شماره پرونده یا شماره پیگیری ثبت نام، نمی توانند کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403 را دریافت کنند فقط باید از طریق ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش اطلاعات خود را بازیابی کنند، اما در صورت مشاهده مواردی اشتباه در کارت، داوطلبان می توانند به حوزه های رفع نقص مراجعه کنند.

 

سوالات متداول

1- مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری نوبت اول ۱۴۰۳ در چه زمانی امکان پذیر می باشد؟

زمان مراجعه به این باجه ها برای کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تاریخ 5 اردیبهشت ماه اعلام شده است.

2- چه مواردی در کارت ورود به جلسه کنکور از طریق مراجعه به باجه های رفع نقص قابل ویرایش می باشد؟

اصلاح مواردی از جمله اشتباه در اطلاعات درج شده در کارت، ناخوانا بودن آن ها و دیگر مواردی که در مقاله ذکر شده از طریق مراجعه به این باجه ها میسر می شود.

3- دسترسی به باجه های رفع نقص کنکور به چه صورت می باشد؟

لیست آدرس باجه های رفع نقص از سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر شده است که با مراجعه به آن می توانید نزدیک ترین شعبه را بیایبد و به صورت حضوری به نقص کارت خود بپردازید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. احمدرضا

    اگر نام و نام خانوادگی مغایرت داشت چه کاری باید انجام بدیم ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، جهت ویرایش اطلاعات ثبت نامی می بایست درخواست خود را در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش به ثبت برسانید.

مشاوره کنکور پیج کنکور