خانه آزمون استخدامی آموزش و پرورش آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

آن دسته از افرادی که برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام کرده اند، می بایست برای حضور در امتحان پرینت کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی خود را همراه داشته باشند. داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه باید در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه نمایند و در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در اطلاعات روی کارت با اطلاعات فردی خود، برای رفع نقص آن اقدام کنند. رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ به دو صورت اینترنتی و حضوری در زمان مقرر و اعلام شده توسط سازمان سنجش امکان پذیر است.

کارت ورود به جلسه آزمون دبیری آموزش و پرورش در تاریخ 25 اردیبهشت ماه 1403 منتشر خواهد شد.

زمان مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

افراد واجد شرایط می بایست در زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، کارت ورود به جلسه خود را به همراه داشته باشند. چنانچه کارت ورود همراه داوطلب نباشد، به وی اجازه شرکت در آزمون داده نمی شود. بر روی کارت ورود به جلسه آزمون آموزش و پرورش اطلاعاتی مانند زمان و مکان آزمون، نوع سهمیه، حوزه امتحانی و مشخصات فردی نوشته شده است.

 

پس از انتشار کارت، زمان مراجعه به باجه های رفع نقص و ویرایش اینترنتی اطلاعات نیز توسط سازمان سنجش مشخص خواهد شد. با توجه به این که کارت ورود به جلسه در 25 اردیبهشت ماه 1403 قابل دریافت است، متقاضیان برای ویرایش اینترنتی حداکثر تا قبل از برگزاری آزمون که 28 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ می باشد، می توانند به سایت سازمان سنجنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه و نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

 

برای رفع نقص حضوری، داوطلبان می بایست در روز پنجشنبه به تاریخ 1403/02/27 صبح از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 18:00 به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه که آدرس آن ها در اطلاعیه سازمان سنجش ذکر شده مراجعه کنند.

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دبیری آموزش و پرورش 1403

همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دبیری ۱۴۰۳ در تاریخ 25 اردیبهشت ماه سال جاری، آدرس دقیق باجه های رفع نقص هر استان همراه با شماره تلفن آن ها در قالب یک فایل اعلام خواهد شد. داوطلبان محترم می توانند با دنبال کردن  کانال تلگرام آزمون های استخدامی  در اسرع وقت از آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دبیری ۱۴۰۳ اطلاع پیدا کنند. در کادر زیر، لینک مستقیم دانلود آدرس باجه ها را جهت سهولت دسترسی داوطلبان قرار داده ایم.

چه مواردی در باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دبیری ۱۴۰۳ قابل ویرایش است؟

همانطور که گفته شد، داوطلبان آزمون دبیری پس از مشاهده کارت ورود به جلسه خود در صورت مشاهده اشتباه در اطلاعات خود باید آن را اصلاح نمایند. هرگونه ایراد در اطلاعاتی مانند جنسیت، وجود و یا عدم وجود معلولیت و شدت معلولیت مستلزم آن است که افراد در اسرع وقت به نزدیکترین باجه رفع نقص مراجعه و ایرادات را تصحیح نمایند. همچنین در صورتی که کارت داوطلب فاقد عکس و یا عکس وی بدون مهر و ناواضح باشد و یا عکس اشتباهی برای وی چاپ شده باشد نیز باید نسبت به رفع اشکال آن اقدام نماید.

موارد قابل ویرایش کارت ورود به آزمون دبیری آموزش و پرورش۱۴۰۳ – حضوری
جنسیت
معلولیت و شدت معلولیت
کارت فاقد عکس
عکس بدون مهر و یا عکس ناواضح
وجود عکس اشتباه در کارت
شماره داوطلبی

البته یک سری اطلاعات نیز به صورت اینترنتی تا قبل از زمان برگزاری آزمون دبیری آموزش پرورش 1403 می توان ویرایش کرد که شامل سهمیه 5 درصد ایثارگران، وضعیت تاهل/ تعداد فرزند، اشتغال تمام وقت، دارای سوابق آموزشی، مقطع و رشته تحصیلی، تاریخ فارغ‌التحصیلی و معدل فارغ التحصیلی می باشد.

لازم به ذکر است چنانچه مغایرتی در اطلاعات هویتی اعم از نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و کدملی در کارت شرکت در آزمون وجود دارد ضروری است موارد مغایرت از اداره ثبت احوال منطقه سکونت داوطلب پیگیری شود.

مدارک لازم جهت مراجعه به باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دبیری آموزش و پرورش 1403

داوطلبان پس از دریافت کارت خود از سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در قسمت های اشاره شده در بالا، می بایست با همراه داشتن مدارک مورد نیاز به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه استان خود مراجعه کنند تا ایرادات موجود را حل نمایند.

 

لازم به ذکر است برخی از ایرادات کارت را می توان در هنگام مشاهده آن در سایت سنجش از قسمت “ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳” اصلاح کرد. اما به منظور رفع ایراداتی که از طریق سازمان سنجش قابل ترمیم نمی باشند، داوطلب می بایست همراه مدارک زیر به باجه های مربوطه مراجعه نماید.

  • پرینت کارت آزمون
  • کارت ملی
  • شناسنامه
  • 2 عکس پرسنلی (درصورتی که عکس کارت داوطلب نقص دارد)

سوالات متداول

1- چه زمانی می توان به باجه ها رفع نقص کارت ورود به آزمون دبیری ۱۴۰۳ مراجعه کرد؟

در روز پنجشنبه به تاریخ 1403/02/27 صبح از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 18:00 می توان به باجه ها رفع نقص کارت ورود به آزمون دبیری ۱۴۰۳ مراجعه کرد.

2- آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به آزمون دبیری ۱۴۰۳ در چه سایتی منتشر می شود؟

آدرس باجه های مورد نظر در سایت سنجش به نشانی sanjesh.org بارگزاری خواهد شد.

3- در چه تاریخی کارت ورود به جلسه آزمون دبیری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش منتشر می شود؟

کارت ورود به جلسه آزمون دبیری آموزش و پرورش در تاریخ 25 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ منتشر خواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره