خانه آزمون استخدامی ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

سایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1401
ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به هر حال ممکن است داوطلبان پس از تکمیل ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش به دلایل متعددی قصد تغییر اطلاعات درج شده را داشته باشند. حال این سوال پیش می آید که آیا امکان ویرایش مندرجات ثبت نامی پس از اینکه متقاضی، نام نویسی خود را به اتمام رساند، وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که داوطلبان این امکان را دارند تا در بازه زمانی معین و از طریق سایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، یعنی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org، به ویرایش اطلاعات درج شده بپردازند.

 

✅ لینک مستقیم ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

 

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 حیطه مشاغل کیفیت بخشی از تاریخ ٢۴ اسفندماه ١۴٠٢ به مدت ٧ روز امکان پذیر می باشد.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

ثبت نام کنندگان می توانند در بازه های در نظر گرفته شده به عنوان زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، اعم از مهلت اولیه، تمدید و مهلت مجدد، به ویرایش اطلاعات خود نیز بپردازند. مهلت ثبت نام و ویرایش آزمون یاد شده، در جدول زیر درج شده است:

زمان بندی ویرایش آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 (آموزگاری، دبیری و هنرآموزی)
زمان ثبت نام و ویرایش اطلاعات9 الی 14 بهمن ماه 1402
تمدید مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعاتتا 16 بهمن ماه 1402
تمدید مجدد مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات….
زمان دریافت کارت ورود به جلسه  و ویرایش اطلاعاتآموزگاری : 15 اسفند 1402
دبیری و هنرآموزی : 25 اردیبهشت 1403
زمان بندی ویرایش آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ (مشاغلکیفیت بخشی)
زمان ثبت نام و ویرایش اطلاعاتاواسط بهمن ماه 1402
تمدید مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعاتپایان روز شنبه ٢٨ بهمن ماه ١۴٠٢
تمدید مجدد مهلت ویرایش اطلاعاتاز تاریخ ٢۴ اسفندماه ١۴٠٢ به مدت ٧ روز
زمان دریافت کارت ورود به جلسه  و ویرایش اطلاعاتهفته دوم اردیبهشت ماه

نکته: به جهت ایجاد فرصت برای شرکت کنندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش، پس از اتمام بازه های درج شده در جدول فوق، امکان تغییر و اصلاح اطلاعات داوطلبان وجود نخواهد داشت. بنابراین شرکت کنندگان می بایست در زمان ثبت نام و ویرایش، دقت لازم را به عمل آورند.

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، عملیات ویرایش از طریق سایت sanjesh.org صورت می گیرد. اما نحوه اعمال تغییرات چگونه است؟ در ادامه مطلب، مراحل به صورت گام به گام ذکر شده است.

  • وارد سایت sanjesh.org شده و گزینه “سایر آزمون های استخدامی” را در صفحه انتخاب نمایید.مرحله اول ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • کلیک بر روی لینک فعال نشان داده شده در تصویر
    مرحله دوم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • در نهایت دکمه “ویرایش اطلاعات ثبت نامی” را بفشارید و با درج اطلاعات خود اعم از کد رهگیری ثبت نام وارد صفحه ویرایش اطلاعات شده و تغییرات را اعمال نمایید.مرحله سوم ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پروش
  • ورود به سیستم با یکی از روش های مشخص شده در تصویر
     مرحله دوازدهم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

در نهایت پس از ورود به سیستم، می توانید به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود بپردازید و تغییرات اعمال شده را ثبت نهایی نمایید. چنانچه از طریق سایر افراد و یا کافی نت ها اقدام به ویرایش می فرمایید، حتما به صحت اطلاعات توجه داشته باشید؛ زیرا مسئولیت درج اطلاعات نادرست، در هر حال به عهده داوطلب می باشد.

موارد قابل ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

به صورت کلی، داوطلبان امکان ویرایش اطلاعاتی را که در هنگام ثبت نام به اشتباه وارد کرده اند، خواهند داشت. از جمله مهم ترین موارد قابل ویرایش می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مشخصات فردی و شناسنامه ای متقاضی
  • اطلاعات مربوط به سهمیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • مشخصات مربوط به محل سکونت که در نهایت حوزه امتحانی داوطلب را مشخص می نماید.
  • اطلاعات تحصیلی و سابقه کاری
  • کد عنوان شغل

نکته: در صورتی که پس از ثبت نام از شرکت در آزمون منصرف شده اید، امکان استرداد  هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش که در هنگام نام نویسی پرداخت کرده اید، وجود نخواهد داشت.

ویرایش اطلاعات آزمون مشاغل کیفیت بخشی

سامانه ثبت نام آزمون مشاغل کیفیت بخشی جهت ویرایش اطلاعات داوطلبانی که ثبت نام خود را نهایی نموده اند، از تاریخ پنجشنبه ٢۴ اسفندماه ١۴٠٢ به مدت ٧ روز دردسترس خواهد بود.به همین منظور، توجه به نکات زیر ضروری است:

  • شغل محل های مربوط به یک شغل در نواحی یا مناطق مختلف یک شهر، با هم تجمیع شده و رقابت تمام داوطلبان آن شغل محل ها، تحت یک عنوانانجام خواهد شد.
  • با توجه به نهایی شدن شهرهای محل آزمون، داوطلبان محترم لازم است نسبت به انتخاب شهر محل آزمون خود اقدام نمایند. در صورت عدم مراجعه به سامانه جهت ثبت شهر محل آزمون، مرکز آزمون راسا اقدام به تعیین شهر محل آزمون بر اساس محل سکونت داوطلب خواهد نمود.
  • در مدت زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی، سامانه به صورت کامل در دسترس داوطلبان خواهد بود،لذا داوطلبان میتوانند با مراجعه به سامانه، هر بخشی از اطلاعات را که نیاز به تغییر دارد(به استثناء کدملی)،تصحیح نمایند.

نحوه بازیابی اطلاعات ورود به سیستم ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

همواره توصیه می گردد تا شرکت کنندگان اطلاعاتی مانند شماره پرونده 7 رقمی و کد پیگیری 15 رقمی صادر شده در پایان مراحل ثبت نام را یادداشت و یا ذخیره نمایند، زیرا جهت ویرایش و یا مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش، به آن نیاز پیدا خواهید کرد. چنانچه اطلاعات مورد نیاز جهت ورود به سیستم سایت سازمان سنجش را در دست ندارید، می توانید از طریق سیستم پاسخگویی سامانه، شماره داوطلبی و یا شماره پرونده خود را دریافت نمایید. جهت این فرآیند، می توانید مطابق با راهنمای تصویری زیر عمل کنید:

  • در صفحه اصلی سایت sanjesh.org، گزینه “سامانه پاسخگویی” را برگزینید.

مرحله اول ثبت درخواست اعتراض در سایت سازمان سنجش

  • سپس، گزینه “ورود به سیستم پاسخگویی” را انتخاب نمایید.

مرحله دوم ثبت درخواست اعتراض در سایت سازمان سنجش

  • چنانچه پیش تر عضو این سامانه شده اید از گزینه “ورود به سیستم” استفاده نمایید و در غیر این صورت، “عضویت در سایت” را برگزینید.

مرحله دوم بازیابی شماره پرونده و کد پیگیری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • چنانچه عضویت در سامانه را برگزیده باشید، در گام بعدی با فرم ثبت نامی مواجه خواهید شد که می بایست اطلاعات خود را وارد نموده و در نهایت تیک گزینه مشخص شده در تصویر را فعال نموده و بر روی “تایید” کلیک فرمایید.

مرحله سوم بازیابی شماره پرونده و کد پیگیری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • پس از ثبت نام، باید مجددا وارد حساب کاربری خود شوید و این بار با کلیک بر روی گزینه “ورود به سیستم”، اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایید و “ورود” را بفشارید.

مرحله چهارم بازیابی شماره پرونده و کد پیگیری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • پس از ورود به سیستم پاسخگویی، گزینه “درخواست جدید” را بفشارید.

مرحله پنجم ثبت درخواست از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش

  • از قسمت نام آزمون، گزینه “استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی” را برگزینید و سال آزمون را روی 1403 تنظیم نمایید و بر روی “جستجو” کلیک کنید. از میان گزینه های موجود، مورد مربوط به بازیابی شماره داوطلبی و شماره پرونده را انتخاب نمایید. با انتخاب مورد یاد شده، اطلاعات فردی شما نمایش داده می شود که باید صحت آن را بررسی نموده و بر روی “تایید” کلیک فرمایید.

مرحله پنجم بازیابی شماره پرونده و کد پیگیری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • در نهایت  درخواست دریافت شماره داوطلبی یا شماره پرونده خود را ثبت نمایید تا توسط سیستم پاسخ داده شود. سپس از قسمت “درخواست ها و پاسخ ها” می توانید اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایید. معمولا پس از ثبت درخواست، بلافاصله امکان مشاهده و دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی وجود خواهد داشت.

مرحله ششم بازیابی شماره پرونده و کد پیگیری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

در صورت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت انواع درخواست در سایت سازمان سنجش می توانید به مطلب  نحوه ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید.

نحوه ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

ممکن است از بین داوطلبانی که به منظور شرکت در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی یا استثنایی دوره 1403 شرکت نموده اند، اطلاعات ذکر شده بر روی کارت جلسه تعدادی از افراد دارای نقص باشد. این دسته از افراد می بایست با توجه به نوع مشکل خود به صورت اینترنتی یا حضوری نسبت به ویرایش موارد مروبطه اقدام کنند. از این رو در قسمت زیر به این دو دسته اشاره شده است.

ویرایش اینترنتی

در صورتی که مشکل و نادرستی اطلاعات کارت شما جز هر کدام از موارد زیر بود، می بایست در زمان مشخص شده به منظور ویرایش اینترنتی به  سایت سازمان سنجش مراجعه فرمایید.

  • نام خانوادگی
  • نام
  • تاریخ تولد
  • شماره شناسنامه
  • کد ملی
  • سهمیه 5 درصد ایثارکران
  • تاریخ فارغ التحصیلی
  • معدل آخرین مدرک تحصیلی
[/tie_list]

نکته: ویرایشی در خصوص سهمیه 25 درصد قابل انجام نخواهد بود.

مراجعه به باجه های رفع نقص به صورت حضوری

متقاضیانی که اطلاعات مربوط به بند های 3، 8 و 9 آن ها که در قسمت زیر ذکر شده، دارای مشکل می باشد بایستی به باجه های رفع نقص مندرج در فایل زیر مراجعه نموده و اصلاحات را به انجام برسانند.

  • جنس
  • معلولیت
  • شدت معلولیت
  • مشکلات کارت شرکت در آزمون (نداشتن عکس و مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس)

نکته: به منظور انجام اصلاحات بر عکس کارت ورد به جلسه آزمون، همراه داشتن 2 قطعه عکس 4 * 3 ، پرینت کارت شرکت در آزمون و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار الزامی است.

آدرس باجه رفع نقص کارت آزمون آموزش و پرورش 1403

پس از انتشار لینک فعال می گردد.

 

 

سوالات متداول

1- داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ (مشاغل کیفیت بخشی)، در چه زمانی می توانند به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود بپردازند؟

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 حیطه مشاغل کیفیت بخشی از تاریخ ٢۴ اسفندماه ١۴٠٢ به مدت ٧ روز امکان پذیر می باشد.

2- نحوه و مراحل ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی آموزش و پرورش به چه صورت است؟

متقاضیان با مراجعه به سایت sanjesh.org و طی کردن مراحل ذکر شده در مقاله فوق می توانند اصلاحات لازم را به ثبت برسانند.

3- آیا در صورت فراموشی شماره پرونده و کد پیگیری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، امکان بازیابی آن وجود دارد؟

بله، داوطلبان می توانند مطابق به راهنمای موجود در متن مقاله، از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش، به بازیابی اطلاعات یاد شده بپردازند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲۰۹ نظر
  1. سارا

    سلام زمان اومدن کارت ورود به حلسه قبل از پرینت میشه شماره ای که دادیم رو تغییر بدیم ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      امکان ویرایش شماره وجود ندارد.

  2. محسن

    سلام خسته نباشید خواستم محل آزمون دبیری رو تغییر بدم آیا امکانش هست تغییر بدم

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام, تغییر حوزه ی امتحانی معمولا امکان پذیر نیست و شما می توانید در زمان انتشار کارت ورود به جلسه, برای پیگیری بیشتر, به آدرس باجه ی نقص محل سکونت خود مراجعه کنید.

  3. سمیه

    سلام من برای دبیری ثبت نام کردم ایا امکانش هست مجدد امکان ویرایش بدن و من بتونم محل خدمت معلمیو تغییر بدم؟

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      متاسفانه احتمال تعیین مهلت ویرایش برای این آزمون پایین می باشد.

  4. سمیه

    سلام وقتتون بخیر
    من بعد از ثبت نام تو ازمون هیچی ویرایشی بعدش انجام ندادم، الان میرم تو سایت کد ملی و کد رهگیری مو که وارد میکنم مینویسه یا اطلاعات غلطه یا ثبت نام به درستی انجام نشده، باید چیکار کنم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، این مورد را از پشتیبانی سایت سنجش پیگیری نمایید.

  5. مریم

    ببخشید آدرس الکترونیکی که فرمودین چه آدرسی هست تاما پیگیری کنیم ممنون مشیم راهنمایی کنید

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      شما می توانید از طریق سیستم پاسخگویی سایت سنجش کشور اقدام نمایید.

  6. لیلا

    سلام من در مهلت مقرر ویرایش نکردم اطلاعاتمو در رابطه با تعیین شهر محل آزمون مشکلی پیش میاد؟

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      شهر محل آزمون، شهر انتخابی شما خواهد بود.

  7. مریم

    سلام وقت بخیر من ازمون پرورشی ثبت نام کردم اشتباهی عشایری زدم ایا امکان ویرایش زمان انتشار کارت ورود ب جلسه هست یا ن؟ اگر نیست ایا در صورت قبولی مشکلی پیش میاد یا خیر؟

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      متاسفانه با توجه به موارد مشابه در سال گذشته این امکان وجود نداشت.

  8. مریم

    سلام وقت بخیر من ازمون پرورشی ثبت نام کردم اما اشتباهی عشایری زدم در صورتی ک شامل من نمیشه ایا امکان ویرایش و تغییر ان در زمان کارت ورود ب جلسه هست؟؟ لطفا راهنمایی کنید

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      شما میتوانید درخواست خود را از طریق ارتباط الکترونیکی ثبت کنید تا مورد بررسی قرار بگیرد.

  9. سارا میرسلطانی

    سلام وقت بخیر
    نیاز به مشاهده پروفایل ثبت نامی آزمون استخدامی آموزش و پرورش دبیری و هنر آموزی ۱۴۰۳ دارم
    شماره پرونده و کد پیگیری هم دارم ولی نمیدونم چطور اقدام کنم که اطلاعات ثبت نامیم رو مجدد ببینم

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      به دلیل غیر فعال شدن لینک ثبت نام، تنها در زمان صدور کارت ورود به جلسه این امکان برای شما وجود خواهد داشت.

  10. Niam

    سلام خسته نباشید میشه در رابطه با اطلاعیه جدید ((شغل محل های مربوط به یک شغل در نواحی یا مناطق مختلف یک شهر با هم تجمیع شده و رقابت آن محل ها تحت یک عنوان هست)) رو میشه یه توضیح کامل بدید و میخوام بدونم به صورت کلی هست یا فقط مخصوص تهرانه؟

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      این اطلاعیه مخصوص شهرستان های دارای چند ناحیه در هنگام ثبت نام می باشد.

  11. ازاده

    سلام من محل بر گزاری آزمون تغییر ندادم همه جا بسته است من دیر متوجه شدم دوست دارم تو محل سکونتم نوشهر خودم آزمون بدم دیگه مریم مرکز استان باید حتما تغیرش بدم یا ب صورت خودکار تو شهر خودمون برگزار میشه

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      متاسفانه در حال حاضر امکان تغییر محل آزمون برای شما وجود ندارد.

  12. ماریه

    سلام
    ویرایش حوزه امتحانی آزمون پرورشی اجباریه؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، تغییر حوزۀ امتحانی امکان پذیر نیست.

  13. سارا

    با سلام.
    امکانش هست برای ازمون دبیری اموزش و پرورش هم فرصت ویرایش اطلاعات رو فراهم کنن؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، بله، در زمان انتشار کارت ورود به جلسه ویرایش بخشی از اطلاعات امکان پذیر است.

  14. بابای فروشانی

    سلام وقت بخیر بنده هم در آزمون آموزگاری و هم شرکت کدم و دارای سهمیه ۲۵ درصد هم می‌باشم و در زمان پر کردن فرم ثبت نام فقط قسمتی که مربوط به دریافت سهمیه ۲۵ درصد بود را تیک زدم ولی کد ۱۲ رقمی ایثارگری ندارم البته پدرم کارت ایثارگری دارد خواستم بدونم آیا باید برای اقدام خاصی برای دریافت کد ۱۲ رقمی بکنم یا لازم نیست ممنون

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      در حال حاضر نیازی به دریافت این کد نمی باشد.

  15. بابای فروشانی

    سلام وقت بخیر بنده هم در آزمون آموزگاری و هم ازمون پرورشی شرکت کدم و دارای سهمیه ۲۵ درصد هم می‌باشم و در زمان پر کردن فرم ثبت نام فقط قسمتی که مربوط به دریافت سهمیه ۲۵ درصد بود را تیک زدم ولی کد ۱۲ رقمی ایثارگری ندارم البته پدرم کارت ایثارگری دارد خواستم بدونم آیا باید برای اقدام خاصی برای دریافت کد ۱۲ رقمی بکنم یا لازم نیست ممنون

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، خیر نیازی نیست.

  16. Nima Ghorbani

    سلام خدا قوت و خسته نباشید
    چرا بعد از تکمیل مشخصات نوشته که سهمیه بومی به شما تعلق نمیگیره ؟ دلیلش چیه ؟محل تولد من رشت هست. ولی من محل خدمت رو یکی از شهرستان های رشت رو زدم

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، در صورتی که شما بومی یکی از شهرستان ها باشید به شما سهمیه تعلق می گیرد و سهمیه ی بومی به مراکز استان ها در نظر گرفته نشده است.

  17. محمد

    سلام امکانش هست فرصت مجدد ثبت نام بدن برای جاموندها

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      احتمال این مورد پایین می باشد.

  18. Nima Ghorbani

    سلام خسته نباشید طبق اطلاعیه جدید انتخاب محل خدمت چه داخل شهر باشه چه بیرون از شهر تاثیری در قبولی نداره ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      این مورد برای استان تهران صدق می کند.

  19. زهرا حاجیانی

    سلام من کدملی روبرام اشتباه وارد کردن متاسفانه خودم هم چک نکردم الان امکان ویرایش همه چیز هست به جز کدملی باید چکار کنم لطفاً پاسخ بدید ممنونم

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      شما میتوانید به ناحیه گزینش نیروانتظامی مراجعه کنید.

    • فتاح

      سلام. موقع تغییر اطلاعات ثبت نامی، چه زمان امکان پذیره؟ موقع رفع نقص امکانش هست

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، شما می توانید در زمان انتشار کارت ورود به جلسه بخشی از اطلاعات خود را ویرایش کنید.

  20. فتاح

    سلام. من موقع ثبت نام با مدرک کارشناسی ثبت نام کردم، الان که زمان ویرایش هست، میتونم با مقطع ارشدم ثبت نام کنم، امکان تغییر وجود داره

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      متاسفانه امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی در حال حاضر وجود ندارد.

  21. محدثه

    سلام
    من میخام برای آزمون مراقب سلامت شهر محل ازمونمو تغییر بدم از ساری به تهران آیا این امکانپذیره؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، تغییر حوزۀ آزمون امکان پذیر نیست.

  22. زیبا

    باسلام
    کدرشته تحصیلی بنده اشتباه ثبت شده وبند۲۴ هم تیک زدم آیاددرصورتی قبولی مشکلی پیش میادچون الان ویرایش نمیشه

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، شما می توانید برای پیگیری این مشکل حضورا به باجه ی رفع نقص واقع در استان محل سکونت خود مراجعه کنید.

    • محمد

      سلام من میخواستم در آزمون پرورشی سهمیه۵درصد شرکت کنم اشتباهی آزاد زدم امکان ویرایش هست

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، در زمان انتشار کارت ورود به جلسه ویرایش اطلاعات امکان پذیر می باشد.

  23. هدیه

    سلام . بنده رشته م تاریخ تمدن ملل اسلامی بوده ولی کافی نت تاریخ ثبت کرده .. امکان ویرایش هم نیست .. بابد چکار کنم ؟ راهنمایی میکنید ؟ اگر قبول بشم میتونم هنگام تحویل مدارک توضیح بدم ؟

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      در صورتی که رشته تحصیلی شما زیر مجموعه رشته تاریخ باشد، مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد.

  24. خانم ع

    باسلام بنده رشته ام ادیان عرفان است و اشتباها الهیالت معارف اسلامی گرایش ادیان عرفان را وارد کردم.. آیا امکان اصلاح این مورد هست؟
    چون شدیدا نزدیک بهم هستند

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      پیشنهاد می شود جهت رفع این موضوع به باجه های رفع نقص مراجعه نمایید.

  25. E

    سلام.وقت بخیر.امکان ویرایش مقطع تحصیلی وجود نداره
    آیا در موقع قبولی مشکلی ایجاد میکنه؟

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      خیر، متاسفانه امکان تغییر مقطع تحصیلی وجود ندارد.
      بله، این مورد می تواند باعث لغو قبولی شما باشد.

  26. مهنازییییی

    باسلام؛ مقطع تحصیلی ام درهنگام ثبت نام اشتباه وارد شده ؛ چطور میتوانم ویرایش کنم؛ آزمون ابتدایی شرکت کرده ام؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      در صورتی که از قسمت ویرایش اطلاعات نتوانید اطلاعات خود را تغییر دهید، می بایست از قسمت درخواست الکترونیکی مشکل خود را گزارش دهید تا مورد بررسی قرار بگیرد.

  27. مهسا

    سلام من چند سال پیش فارق التحصیل شدم ولی بخاطر کرونا مدرکم رو نگرفتم بعد هم ک پیگیری کردم و قرار بود به ادرسم ارسال شه نفرستادن من الان معدل دقیقم رو نمیدونم و حدودی نوشتم اگه قبول شم مشکلی پیش میاد ؟

    • ایران مشاوره

      ا سلام و احترام، شما می توانید از طریق ارتباط با دانشگاه از معدل کل کارشناسی خود اطلاع پیدا کنید.

  28. الهه

    سلام . من فوق لیسانس دارم در کارت ورود به جلسه لیسانس قید شده
    آیا امکان ویرایش هست؟ آیا مشکلی هست

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، شما می توانید در قسمت ویرایش اطلاعات ثبت نامی، این مورد را ویرایش کنید.

  29. اعظم غلامی

    سلام .ببخشید من فوق لیسانس جامعه شناسی هستم ولی در کارت ورود به آزمون مقطع لیسانس قید شده، آیا مشکلی هست؟
    امکان ویرایش داره؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، شما می توانید در قسمت ویرایش اطلاعات ثبت نامی بخشی از اطلاعات را ویرایش کنید.

  30. M

    سلام، بنده در آزمون کیفیت بخشی مشاغل آموزش و پرورش که مجری آن جهاد دانشگاهی است، عنوان شغل (مربی سبک زندگی ره به اشتباه به جای مربی مشاوره وارد کردم)مورد نظرم را اشتباه وارد کردم، امکان ویرایشش هست ؟؟ چون اصلا محل زندگیم مربی سبک زندگی نمیخواد

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، شما می توانید در زمان انتشار کارت ورود به جلسه بخشی از اطلاعات را ویرایش کنید و یا به باجه های رفع نقص محل سکونت خود مراجعه کنید.

نمایش دیدگاه های بیشتر
مشاوره استخدامی پیج استخدامی