خانه آزمون استخدامی زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

وزارت آموزش و پرورش کشور هر ساله با برگزاری آزمون استخدامی به صورت مجزا از داوطلبان واجد شرایط برای ورود به رشته معلمی و دبیری، ثبت نام به عمل می آورد. متقاضیان می توانند با فراهم نمودن مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش و با در نظر گرفتن تجانس رشته و مابقی شرایط، به صورت اینترنتی در سایت مربوطه، فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را تکمیل کنند. آگاهی از زمان دقیق نام نویسی آزمون سال 1403 بسیار اهمیت دارد زیرا که امکان ثبت نام خارج از مهلت تعیین شده از سوی سازمان مربوطه وجود نخواهد داشت.

 

✅ لینک مستقیم ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

 

لینک مستقیم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

(ویژه آزمون آموزگار ابتدایی و کودکان استثنایی و دبیری و هنرآموزی)

(اتمام مهلت ثبت نام)

 

زمان ثبت نام آزمون های استخدامی کیفیت بخشی آموزش و پرورش 1403 تا 28 بهمن ماه تمدید شد. سامانه جهت ویرایش برای داوطلبانی که ثبت نام خود را نهایی نموده اند، از تاریخ ٢۴ اسفندماه ١۴٠٢ به مدت ٧ روز در دسترس خواهد بود.

آخرین اخبار از زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

 

افرادی که تمایل دارند در آموزش و پرورش مشغول به کار شوند و پیگیر این موضوع هستند که از زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای سال 1403 مطلع شوند، می توانند به اخباری که در ادامه مطلب در خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش منتشر گشته است توجه نمایند.

خبر 14 بهمن ماه 1402

مطابق با آخرین اصلاحیه دفترچه استخدام آموزش و پرورش 1403، علاوه بر ایجاد تغییراتی که بر روی شرایط احراز شغل، امتیارات مرحله آزمون کتبی و مصاحبه و… به وجود آمد، زمان ثبت نام این آزمون تا روز 15 بهمن ماه 1402 بوده و زمان ویرایش آن نیز تا 16 ام این ماه در نظر گرفته شد.

خبر 11 بهمن ماه 1402

در تاریخ مذکور اصلاعیه در خصوص اصلاح برخی از جزئیات دفترچه ثبت نام به انتشار درآمد که شامل موارد مختلفی از جمله تمدید مهلت ثبت نام آزمون تا تاریخ 16 بهمن ماه 1402 می شود.

خبر 8 بهمن ماه 1402

زمان ثبت نام آزمون های استخدامی آموزش و پرورش در عنوان های شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموز از 9 تا 14 بهمن ماه خواهد بود. دفترچه ثبت نام عناوین شغلی مذکور 9 بهمن ماه بر روی سایت سنجش قرار خواد گرفت. آزمون آموزگاری در روز جمعه 18 اسفند 1402 و آزمون دبیری و هنرآموز در روز جمعه 28 اردیبهشت ماه سال 1403 برگزار خواهد شد.

خبر 1 بهمن 1402

طبق این خبر، آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی (عادی و استثنایی) با ظرفیت 28 هزار نفر در 18 اسفند ماه ۱۴۰۲ و همچنین آزمون مشاغل دبیری و هنر آموز با ظرفیت 24 هزار و 961 نفر در 28 اردیبهشت 1403 برگزار خواهد شد. آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش برای مشاغل کیفیت بخشی در معاونت‌های پرورشی و فرهنگی، تربیت بدنی و سلامت نیز به تعداد 19 هزار و 130 نفر در 17 اسفند ماه 1402 برگزار خواهد شد.

خبر ۱۹ دی ۱۴۰۲

قرار است آزمون استخدامی مربی پرورشی در اسفند ماه 1402 برگزار شود که با پیش بینی های در نظر گرفته شده، نتایج این آزمون نیز در بازه زمانی واسط فروردین تا اواسط خرداد منتشر خواهد شد تا پذیرفته شدگان بتوانند تا قبل از مهر ماه آموزش های لازم را در دوره های مهارت آموزی دریافت کنند.

خبر 17 دی ۱۴۰۲

اخبار در خصوص آمار کمبود نیروی مربی پرورشی اعلام شده که این تعداد به 60 هزار مربی می رسد. با توجه به این خبر قرار است که با برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی سال 1402، 19 هزار نفر از این تعداد نیرو در دوره جدید پذیرش و جذب شوند.

خبر 10 دی 1402

با برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اسفند ماه، 72 هزار نفر از داوطلبان شرکت کننده که امتیاز لازم را در مرحله کتبی و مصاحبه را کسب کنند پذیرش نهایی می شوند. از میان این تعداد از ظرفیت اعلامی، ۱۹ هزار و ۱۰۰ نفر مشاور، مربی امور تربیتی، مربی بهداشت و تربیت بدنی و ۵۳ هزارنفر در رشته‌های دبیری و آموزگاری جذب نهایی خواهند شد.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش  ۱۴۰۳

این آزمون استخدامی معمولا هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار می گردد تا داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش با دریافت به موقع دفترچه ثبت نام آزمون از طریق درگاه الکترونیکی و اطلاع رسانی سازمان مذکور اقدامات لازم را به سرانجام برسانند.

 

وزارت آموزش و پرورش به منظور ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی، زمانی در نظر گرفته است که زمان ثبت نام برای عنوان های شغلی بیان شده. زمان بندی ثبت نام مربی پرورشی و دوره جدید ثبت نام عنوان شغلی دبیری و آموزگاری نیز پس از اعلام، بروزرسانی خواهد شد. همچنین داوطلبان می توانند در صورت نیاز، اطلاعات ثبت نامی خود را تا تاریخ 16 بهمن ماه 1402 ویرایش نمایند

زمان بندی ثبت نام ازمون استخدامی اموزش و پرورش 1403
فرآیند تاریخ
تمدید
 آموزگار ابتدایی9 تا 14 بهمن ماه 1402تا 15 بهمن ماه 1402
دبیری و هنرآموزی9 تا 14 بهمن ماه 1402تا 15 بهمن ماه 1402
مشاغل کیفیت بخشی

(مربی تربیت بدنی و سلامت – امورتربیتی و مشاور، امور تربیت و سبک زندگی و مشاور)

17 الی 24 بهمن ماه 1402تا 28 بهمن ماه ۱۴۰۲

در صورت تمدید مهلت ثبت نام در آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، اطلاعات مربوطه از طریق کانال تلگرام آزمون های استخدامی اطلاع رسانی می گردد.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

آزمون استخدامی آموزش و پرورش زیر مجموعه دستگاه های اجرایی قرار دارد که برای شرکت در آن داوطلبان می بایست تمام اقدامات لازم برای نام نویسی را انجام داده و مشخصات خود را در فرم مربوطه که در سایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ارائه شده است، ثبت کنند. راهنمای تصویری زیر نحوه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش بوده که می توانید طبق آن عمل کنید.

نحوه ثبت نام آزمون آموزگاری و دبیری

  • برای ثبت نام در عنوان های شغلی آموزگاریی و دبیری و هنرآموزی، ابتدا پس از وارد شدن به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org، بر روی لینک فعال “استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی” کلیک کنید.

مرحله اول ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • در این مرحله می بایست لینک فعال “سیستم ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش 1403” را انتخاب کنید.

مرحله دوم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • در ادامه، مجددا گزینه “سیستم ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش 1403” را انتخاب نمایید.

مرحله دوم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

 

  • در این مرحله، عبارت سریال ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش 1403 را انتخاب کرده و گزینه “تایید و ادامه” را فشار دهید.

مرحله پنجم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • همان طور که در تصویر قابل مشاهده می باشد، داوطلبان می بایست در کادرهای نشان داده شده، اطلاعات خود را وارد کرده و پس از آن گزینه “تایید و ادامه” را انتخاب نمایند.

مرحله ششم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • پس وارد نمودن اطلاعات شخصی مثل شماره تلفن ثابت و همراه و انتخاب عبارت “ادامه روند پرداخت” را انتخاب کنید.

مرحله هفتم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  •  حالا در صفحه پیش رو اطلاعات کارت بانکی خود را وارد نموده و گزینه “پرداخت” را فشار دهید.

مرحله هشتم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • سپس، می بایست مجددا به صفحه ابتدایی ثبت نام بازگشته و دکمه “تایید و ادامه – گام بعدی” را بفشارید.

مرحله نهم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • پس از درج شماره سریال کارت اعتباری و کد امنیتی و فعال کردن تیک جمله قرمز رنگ موجود در تصویر، گزینه “ورود به سیستم” را انتخاب کنید.

مرحله دهم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • در این قسمت شرایط فایل عکس که باید آن را ارسال کنید وجود دارد. پس از بررسی آن و ارسال عکس، گزینه “تایید و ادامه- گام بعدی” را انتخاب نمایید.

 مرحله دهم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • در مرحله بعدی صفحه ای برای شما به نمایش گذاشته می شود که می بایست اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

 مرحله یازدهم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • این قسمت شال اطلاعات مربوط به سهمیه بوده که درصورت داشتن آن، می بایست کادر های مربوط به آن را پر کنید.

مرحله دوازدهم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • پس از کامل نمودن و وارد کردن اطلاعات خود در کادرهای مشخص شده روی گزینه “تایید” کلیک نمایید.

 مرحله یازدهم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

 

  • و در قسمت آخر اگه نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود داشتید می توانید از دو روش زیر استفاده نمایید.

 مرحله دوازدهم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

نحوه ثبت نام آزمون مشاغل کیفیت بخشی

ثبت نام حوزه مربی آموزش معلولین، امور تربیتی، مشاوره و تربیت بدنی برخلاف سایر آزمون های استخدامی از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir انجام می شود که روش آن عبارت است از:

  • ابتدا وارد سایت مرکز ازمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir شده و آیکون “پرداخت هزینه” را بفشارید

ثبت نام ازمون مربی آموزش معلولین

  • اطلاعات خواسته شده را در کادرهای مربوطه وارد کرده و در نهایت کلید “پرداخت هزینه” را بفشارید.

ثبت نام ازمون مربی آموزش معلولین

  • اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کرده و آیکون “پرداخت” را لمس نمایید.

ثبت نام ازمون مربی آموزش معلولین

  • مجددا به صفحه نخست بازگشته و این بار آیکون “ثبت نام آزمون” را بفشارید.

ثبت نام ازمون مربی آموزش معلولین

  • در کادرهای موجود اطلاعاتی همچون کد ملی، توکن مالی را وارد کرده بر آیکون “ثبت نام” کلیک کنید.

ثبت نام ازمون مربی آموزش معلولین

چند نکته مهم پیرامون زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

پیش از آن که تصمیم داشته باشید تا در آزمون شرکت کنید توصیه می شود که دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را به خوبی مطالعه کنید و سپس اقدام به نام نویسی نمایید. لازم به ذکر است توجه به نکات زیر نیز می تواند در این راستا کمک کننده باشد.

  • ثبت نام آزمون های دبیری و آموزگار ابتدایی تنها از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و کلیک بر روی لینک “استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی” میسر خواهد بود.
  • سایت ثبت نام در آزمون استخدامی مربی آموزش امور معلولین، مربی پرورشی، تربیت بدنی و سلامت از سایر آزمون ها متفاوت بوده و از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می گردد.
  • در زمان ثبت نام لیست رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ را از دفترچه مربوطه استخراج کرده و آن را مطالعه کنید.
  • پیش از ورود به سایت جهت نام نویسی، مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را تهیه نموده تا در هنگام ثبت نام دچار سرگردانی نشوید.
  • در هنگام ثبت نام تمامی شرایط و ضوابط موجود در دفترچه راهنمای مربوطه را بررسی نموده و سپس اقدام به واریز هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش نمایید زیرا پس از واریز وجه، امکان استرداد آن را نخواهید داشت.

سوالات متداول

1- داوطلبان در چه تاریخی می توانند نسبت به نام نویسی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ اقدام نمایند؟

زمان ثبت نام آزمون های استخدامی کیفیت بخشی آموزش و پرورش 1403 تا 28 بهمن ماه می باشد.

2- از چه طریقی می توان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کرد؟

آزمون های دبیری و هنرآموزی و آموزگاری ابتدایی و استثنایی از طریق sanjesh.org است اما ثبت نام آزمون مربی امور پرورشی، مربی تربیت بدنی و سلامت از طریق hrtc.ir انجام می گیرد.

3- هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ از چه طریقی قابل پرداخت است؟

با مراجعه سایت ثبت نام استخدامی آموزش و پرورش و به وسیله کارت بانکی عضو شبکه شتاب می توان هزینه نام نویسی را پرداخت کرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵۶۶ نظر
  1. مهسا

    سلام وقت بخیر. من از ثبتنام جا موندم. باز امکان ثبتنام وجود داره؟؟ یا دیگه نمیشه؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، دز حال حاضر اطلاعیه ای در این مورد در سایت سنجش منتشر نشده است و معمولا تمدید مجدد مهلت ثبت نام امکان پذیر نیست.

  2. کیانا فتاحی

    با سلام من دیر متوجه شدم حوزه آزمونم و اشتباه زدم برای داوطلب ازمون اموزگار ابتدایی اموزش پرورشم امکان ویرایش دیگه نیست؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، متاسفانه سایت بسته شده و امکان ویرایش میسر نیست.

  3. تکتم فرح بخش

    سلام من لیسانس معماری دارم میتونم در ازمون شرکت کنم؟

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      بله، شما می توانید برای عنوان شغلی های دبیر کار و فناوری و فرهنگ و هنر اقدام نمایید.

  4. فاطمه

    سلام من دیپلم تجربی دارم میتونم ازمون استخدامی اموزش پرورش
    بدم

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود طبق دفترچه های سال های گذشته حداقل مدرک کارشناسی می باشد.

  5. عارف

    سلام وقت بخیر من کاردانی مکانیک هستم میتونم ازمون استخدامی شرکت کنم

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      در حال حاضر جزئیات رشته های مورد تائید وزارت آموزش و پرورش بر روی سایت قرار نگرفته است. داخل کانال ایران مشاوره عضو شوید اطلاع رسانی ها انجام می شود.

  6. ستاره

    سلام
    ببخشید،من ۳۹سالمه وکارشناسی علوم اجتماعی دارم میتونم دراین آزمون شرکت کنم؟

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      بله در صورت پذیرش رشته شما، این امکان برای شما وجود خواهد داشت.

  7. الی

    سلام خسته نباشید
    من کارشناسی مدیریت بازرگانی دارم و ۲۸سالمه در این آزمون به عنوان‌ چه چیزی میتونم شرکت کنم

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، در حال حاضر آزمون استخدامی آموزش و پرورش از رشته ی شما پذیرش نداشته است.

  8. فاطمه

    سلام خسته نباشید
    من دیپلم انسانی دارم آیا میشه بدون کنکور آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنم

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      برای استخدامی ماده ۲۸ نیازی به شرکت در کنکور سراسری نیست.

  9. میلاد

    سلام وقتتون بخیر
    زمان ثبت نام آزمون استخدامی دبیری آموزش پرورش چه تاریخی هست ؟واینکه من تازه لیسانسم رو گرفتم برای ثبت نام مشکلی نداره
    ممنون میشم پاسخ بدید
    با تشکر از سایت خوبتون .

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      به احتمال زیاد اواخر امسال ثبت نام شروع شود.
      خیر مشکلی وجود ندارد.

  10. رضایی

    با سلام وقتتون بخیر
    میخواستم ببینم زمان ثبت نام ازمون استخدامی دبیری ۱۴۰۳ کی هستش؟ و اینکه من الان ارشد روزانه میخونم ازمون دبیریم میتونم شرکت کنم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، در حال حاضر زمان ثبت نام آزمون استخدامی دبیری مشخص نشده است و ملاک تاریخ فارغ التحصیلی ۳ ماه بعد از آخرین روز ثبت نام می باشد.

  11. حکیمی پور

    سلام من کارشناس حسابداری هستم ، تو رشته ی حسابدرای استخدام معلمی هست ؟ با این مدرک چه رشته هایی رو میتونم آمون بدم

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود شما می توانید به عنوان هنرآموز حسابداری در آزمون شرکت نمایید.

  12. کیومرث

    با عرض سلام و احترام
    خواستم بدونم زمان ثبت نام آزمون آموزش و پروش کی هست؟
    آیا من که ترم آخر رشته روان شناسی هستم،مییتونم در آزمون شرکت کنم؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود تابدین لحظه اطلاعیه دقیقی منتشر نشده است.

  13. مریم

    سلام وقتتون بخیر
    زمان بعدی ثبت نام ازمون دبیری چه تاریخی میشه؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود،در حال حاضر اطلاعات دقیقی از تاریخ ثبت نام ازمون بعدی دبیری در دست نیست.

  14. سحر

    سلام، زمان دقیق ثبت نام ازمون دبیری چ زمانی شروع میشه گفتن هفته اخر خرداد یعنی فردا میتونم ثبت نام کنم.

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، زمان ثبت نام آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش اوایل تیر ماه آغاز می شود.

  15. ترنم بهاری

    سلام من اولین بارم هست میخوام ازمون شرکت کنم،دبیری،میخواستم ببینم بعد از ازمون و مصاحبه و گزینش اگع قبول شیم اعزام میکنن مدارس برای تدریس یا بازم پروسه استخدام ادامه داره؟لطفا دقیق همه چی توضیح بدید.سپاسگزارم

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، در صورت قبولی در فرآیند آزمون و مصاحبه و گذارندان کامل و موفقیت آمیز این دو مرحله، باید دوره کارآموزی را گذرانده و در صورت مورد تایید بودن شرایط وارد پروسه تدریس می شوید.

  16. مینا

    سلام ببخشید چرا مثل سال های قبل فاصله ثبت نام تا ازمون حداقل یکی دوماه نیست؟ما هیچ زمانی برای مطالعه نداریم که تازه منابعم قراره تغییر بدن
    امروز چهارمه پس کی ثبت نامه که ۲۶ اسفندم ازمونه؟!من تازه بهمن فارغ التحصیل شدم الان بی هیچ آمادگی چیکار کنم واقعا !!!!!

    • ایران مشاوره

      با سلام تا کنون اطلاعیه در این باره منتشر نشده است برای آگاهی از اطلاعیه ها در کانال تلگرام ایران مشاوره عضو شوید.

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، تاریخ ۲۶ اسفند هنوز در سامانه سنجش ثبت نشده است. شما در زمان نزدیک به آزمون باید پک های پرسش و پاسخ را تمرکز کنید. فرصتی برای خواندن کتاب های مرجع استخدامی ندارید.

  17. عباس ناظری

    سلام خسته نباشید معلوم نشد کی ثبت نام شروع میشه خوب جواب نگرفتم

    • ایران مشاوره

      با سلام تا کنون اطلاعیه در این باره منتشر نشده است برای آگاهی از اطلاعیه ها در کانال تلگرام ایران مشاوره عضو شوید.

  18. عباس ناظری

    سلام خسته نباشید معلوم نشد کی ثبت نام شروع میشه

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، هنوز اطلاعیه ی جدیدی دال بر شروع ثبت نام آزمون استخدامی در سامانه ی سنجش منتشر نشده است.

  19. علی

    سلام وقت بخیر من لیسانس رشته حسابداری هستم و ۲۳ سالمه اما هنوز سربازی نرفتم .. میتونم برای آزمون استخدامی آموزش پرورش اقدام کنم ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و عرض ادب، مطابق با آخرین دفترچه ی آزمون استخدامی مندرج در سامانه ی سنجش، یکی از شروط اصلی شرکت در آزمون برای آقایان داشتن کارت پایان خدمت می باشد.

  20. احمدی

    سلام و خسته نباشید
    اینکه رشته ی کارشناسی و کارشناسی ارشد متفاوت باشن،مشکل ایجاد میکنه؟
    من میخوام با رشته ی ارشدم ثبت نام کنم
    و نمیدونم این میشه یا نه؟
    ممنونم

  21. زهرا

    باسلام ودرود . من ترم اخر کارشناسی حسابداری رو میخونم ، میتونم تو ازمون اموزش و پروش شرکت کنم؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، چنانچه تا قبل از آخرین روز ثبت نام آزمون موفق به اتمام دوره ی تحصیل خود شده باشید امکان ثبت نام را دارید در غیر اینصورت مجاز به ثبت نام نمی باشید.

  22. احمدی

    سلام
    خیلی ممنون میشم اگر به سوال منم پاسخ بدید
    من کارشناسی مهندسی و کارشناسی ارشد روانشناسی دارم
    و سنم ۲۸ سال هست
    میتونم برای استخدام آموزش پرورش ثبت نام کنم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام بله ، حداکثر سن برای شرکت در آزمون با مدرک کارشناسی ارشد ۴۰ سال می باشد. برای متاهل بودن ۱ سال و به ازای هر فرزند ۱ سال و داشتن بیمه مرتبط به شرایط سنی ( حداکثر۵سال) شما اضافه می شود.

    • احمدی

      اینکه رشته های ارشد و کارشناسی من مرتبط نیست،میتونم با رشته ی کارشناسی ارشدم که روانشناسی هست شرکت کنم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، مطابق دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش شما با مدرک ارشد روانشناسی نیز می توانید برای استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنید؛ منتهی در زمان مصاحبه و بررسی سوابق و مدارک، شانس پذیرش شما کم می شود.

  23. یگانه

    سلام ببخشید خواستم بدونم زمان استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۱ چه زمانیه؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام ، تاکنون اطلاعیهی رسمی ؛ مبنی بر زمان دقیق ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام نشده است.

  24. عباسی

    سلام من ۳۶ سالمه و ترم دوم ارشد علوم تربیتی هستم و فقط پایان نامه ام مونده که مهر ماه باید اخذ ودفاع کنم در ازمون استخدام اموزش وپرورش میتونم شرکت کنم؟

  25. مهدیه

    باسلام۳۲ سالمه،کارشناسی زیست دارم،۲فرزند،میتونم توازمون شرکت کنم

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، بر اساس آخرین دفترچه ای که سازمان سنجش در این خصوص منتشر کرد، کارشناسی تا ۳۶ سال حق شرکت در آزمون را دارد. لازم به ذکر است که به دلیل ۲ فرزند، ۲ سال به شرط سنی شما اضافه شده است.

  26. نازنین زهرا

    سلام ما قبول شده دستگاه اجرایی هستیم میخواستم بدونم نتایج نهایی مصاحبه کی میاد و تاریخ دقیق ثبت نام آزمون آموزش و پرورش ۱۴۰۱ کی هست؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، برابر اطلاعیه های مندرج در سامانه ی سنجش هنوز خبر جدیدی مبنی بر شروع دقیق ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی روی سازمان سنجش نیست.

  27. صبا

    سلام من ترم اخر کاردانی حسابداری هستم و برای کارشناسی از ترم بهمن شروع میکنم میتونم تو استخدامی اموزش وپرورش شرکت کنم وسنم ۲۰ ساله و مدرکم فوق دیپلم

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، مطابق با دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش مربوط به سال گذشته، پذیرش معمولا با مدرک کارشناسی و بالاتر می باشد و تاریخ فراغت از تحصیل می بایست ۳ ماه بعد از آخرین روز ثبت نام باشد.

  28. کوثر

    سلام من فوق دیپلم رشته حسابداری دارم متاهل و۲۵سالمه میتونم توی آزمون شرکت کنم

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، مطابق با اخرین اطلاعیه از سوی آموزش و پرورش، پذیرش معمولا با مدرک کارشناسی و بالاتر می باشد.

نمایش دیدگاه های بیشتر
مشاوره استخدامی پیج استخدامی