خانه اخبار تحصیلی تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲ آغاز شد

تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲ آغاز شد

آغاز تکمیل ظرفیت آزمون آموزگار ابتدایی
آغاز تکمیل ظرفیت آزمون آموزگار ابتدایی

مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی، فرصت دوباره ای به منظور پذیرش در اختیار پذیرفته شدگان آزمون کتبی قرار می دهد.

طی اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی در 30 شهریور ماه 1402، قرار بر جذب 28 هزار نیرو بود که نزدیک به 11 هزار نفر از این ظرفیت خالی ماند. به منظور رفع این مشکل و جذب نیروهای جدید مرحله تکمیل ظرفیت نیز در نظر گرفته شده است که دفترچه آن در روز سه شبه مورخ 18 مهر ماه 1402 از طریق سایت سازمان سنجش منتشر شد.

البته باید توجه داشت که کمیل ظرفیت با شرایط خاصی انجام شده و صرفا افرادی که در آزمون کتبی پذیرفته شده اما موفق به کسب حدنصاب در مرحله مصاحبه تخصصی نشده اند امکان شرکت دارند؛ در واقع پذیرفته شدگان نهایی و افرادی که در کارنامه آنها کد آنها کد 19 درج شده است قادر به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت نیستند.

به داوطلبان توصیه می شود که دفترچه تکمیل ظرفیت را به خوبی مطالعه کرده و به انتخاب بپردازند چرا که تنها مجاز به انتخاب یک شغل محل می باشند. ضمنا در این مرحله گزینش به صورت مرد و زن انجام می شود ی به عبارتی قید جنسیت از دفترچه حذف شده است که دوطلبان می توانند بدون در نظر گرفتن جنسیت کد رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

به دنبال انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنائی، داوطلبان می توانند از روز سه شنبه 18 الی 21 مهر ماه 1402 با مراجعه به سایت سازمان سنجش به ثبت نام در این مرحله بپردازند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره