خانه اخبار تحصیلی آیا آزمون استخدامی آموزش و پرورش دیگری در راه است؟

آیا آزمون استخدامی آموزش و پرورش دیگری در راه است؟

آیا آزمون استخدامی آموزش و پرورش دیگری در راه است؟

احتمال برگزاری مجدد آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی در زمستان 1402 وجود دارد.

احتمال برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در نیمه دوم سال

سازمان آموزش و پرورش کشور هر ساله به منظور جذب نیروی مورد نیاز خود، اقدام به برگزاری آزمون های استخدامی می کند. این وزارتخانه در سال ۱۴۰۲ نیز طبق سال های گذشته اقدام به جذب نیرو کرد. با این تفاوت که در سال جاری دو آزمون مجزا برای عناوین شغلی دبیری و آموزگاری در نظر گرفته شد. آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی در مورخ 8 اردیبهشت ماه 1402 برگزار گردید اما طبق گفته معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی، احتمال اینکه در زمستان سال جاری بار دیگر این آزمون برگزار گردد وجود دارد.

به دلیل وجود کمبود نیروی انسانی مستعد و کارآمد در مدارس سطح کشور، مسئولان در نظر دارند در صورتی که سازمان سنجش آمادگی لازم را داشته باشد، در زمستان ۱۴۰۲ مجددا فرایند آزمون اسخدامی آموزگار ابتدایی را انجام داده تا این کمبود نیرو در آموزش و پرورش جبران گردد. بنابراین آن دسته از افرادی که در نوبت اول این آزمون نتوانستند نام نویسی انجام داده و در آزمون شرکت نمایند این امکان را دارند تا با دنبال کردن اطلاعیه های مربوطه از زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگاری ابتدایی اطلاع یافته و در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام به ثبت نام خود نمایند.

علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org تمامی مراحل مربوط به آزمون خود از جمله ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده نتایج خود را انجام دهند و یا اطلاعیه های جدید در رابطه با برگزاری مجدد آزمون استخدامی آموزش و پرورش را دریافت نمایند. شما همچنین می توانید از طریق همین سایت و یا دنبال کردن  کانال تلگرام آزمون های استخدامی  ایران مشاوره در اسرع وقت از جدیدترین اخبار در این خصوص اطلاع پیدا کنید.

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. سعید

    سلام و عرض ادب
    آیا امکان برگزاری آزمون دبیری در سال ۱۴۰۳ است؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، بله، آزمون های آموزش پرورش معمولا هر سال برگزار می شوند.

دریافت مشاوره