خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی استخدام آموزش و پرورش با مدرک دیپلم، شایعه یا واقعیت!

استخدام آموزش و پرورش با مدرک دیپلم، شایعه یا واقعیت!

استخدام آموزش و پرورش با مدرک دیپلم
استخدام آموزش و پرورش با مدرک دیپلم

تازه ترین خبرهای استخدام آموزش و پرورش حکایت از جذب ۷۲ هزار نفر در آزمون‌ استخدامی جدید آموزش و پرورش دارد. از این تعداد ۱۹ هزار و ۱۰۰ مشاور، مربی امور تربیتی، مربی بهداشت و معلم تربیت بدنی و ۵۳ هزار دبیر و آموزگار استخدام خواهند شد.

بنا به گفته معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، فراخوان آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش به‌ زودی اعلام می گردد. زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اسفند ماه و پیش از شروع ماه مبارک رمضان است.

آیا با مدرک دیپلم می‌توان در آزمون استخدامی شرکت کرد؟

در پاسخ به این سوال می توان صراحتاً از واژه خیر استفاده کرد. آموزش و پرورش در آزمون استخدامی به هیچ عنوان مدرک دیپلم جذب نمی‌کند. به گفته سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال جاری، تنها فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ های کشور در رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش با حداقل مدرک کارشناسی می توانند شرکت نمایند.

افراد دارای مدرک دیپلم نگران نباشند!

افراد دارای مدرک دیپلم و برخوردار از شرط سنی حداکثر 24 سال می توانند با شرکت در کنکور اختصاصی فرهنگیان از این طریق به استخدام آموزش و پرورش درآیند. البته خبرهایی مبنی بر حذف شرط سنی کنکور فرهنگیان منتشر شده که هنوز قطعیت نیافته است. در صورت حذف شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان، افراد تنها با مدرک دیپلم می توانند در این آزمون شرکت کنند و به استخدام آموزش و پرورش درآیند.

البته اخبار پیرامون آزمون های استخدامی آموزش و پرورش در حالی است که برخی خبرها حکایت از استخدام نیروی خدمات با مدرک دیپلم دارد که زمان و نحوه استخدام آن هنوز مشخص نیست.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی