خانه استخدام بانک ها استخدام بانک انصار ۱۴۰۲

استخدام بانک انصار ۱۴۰۲

راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی بانک انصار 1402
استخدام بانک انصار ۱۴۰۲

استخدام در بانک ها همواره مورد توجه کارجویانی بوده که به دنبال موقعیت شغلی مناسبی هستند. نکته قابل توجه این است که جذب در بانک های دولتی و خصوصی مستلزم احراز شرایط خاصی از قبیل مدرک تحصیلی، رده سنی، معدل قابل قبول و… می باشد که علاقه مندان به این شغل بایستی تمام این ضوابط را داشته باشند.
بانک انصار که جزو بانک های خصوصی محسوب می شود، در بازه های زمانی مختلف نسبت به جذب نیروی جدید اقدام می نماید. این ارگان جزو بانک‌ های مهمی‌ به شمار می رود که معمولا نیروی مورد نیاز خود را از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه جذب می نماید.

بانک انصار از مورخ ۱۱ اسفند ماه سال 1397 در بانک سپه ادغام شده است و استخدام های این بانک از طریق بانک سپه انجام می گردد.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک انصار 1402

در چند سال اخیر، افراد زیادی از طریق برگزاری آزمون های استخدامی بانک انصار شروع به فعالیت در شعب مختلف این ارگان نموده اند. طبق اطلاعات موجود، این بانک تا پیش از سال 97 از طریق انتشار فراخوان های گوناگون اقدام به جذب نیرو می کرده است. اما با ادغام شدن بانک انصار و بانک سپه از مورخ ۱۱ اسفند ماه سال 1397 ، استخدام های این بانک از طریق بانک سپه انجام می گردد.  آخرین آزمون استخدامی بانک انصار در سال 93 برگزار شده و تاکنون اطلاعیه ای در خصوص جذب نیرو در سال ۱۴۰۲ منتشر نشده است. اما در صورت اعلام، اخبار مربوطه از طریق کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره در دسترس شما متقاضیان قرار خواهد گرفت.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک انصار 1402

اکثر بانک ها از دو طریق برگزاری آزمون و همچنین تکمیل فرم رزومه اقدام به جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود می کنند.در هر دو صورت داوطلبان جهت ثبت نام در فراخوان استخدامی بانک انصار می بایست به سایت رسمی این بانک به آدرس ansarbank.ir مراجعه کرده و نسبت به درج اطلاعات خود اقدام کنند. و یا از آنجایی که بانک انصار در سال 97 در بانک سپه ادغام شده و احتمال دارد فرآبندهای استخدامی این بانک در سال ۱۴۰۲ از طریق سایت بانک سپه به نشانی banksepah.ir انجام گیرد.

پس از انتشار اطلاعیه ای در خصوص فرآبند استخدامی بانک انصار در سال 1402، این بخش بروزرسانی خواهد شد.

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک انصار ۱۴۰۲

بانک‌های کشور برای استخدام نیروی مورد نیاز خود شرایط و معیارهای خاص خودشان را دارند که این معیارها مطابق با آخرین دوره استخدام این بانک که مربوط به سال 93 می باشد در ادامه برای شما شرح داده شده است. لازم به ذکر است در صورت بروز هر گونه تغییری در این شرایط برای سال 1402، اطلاعات لازم از طریق این مقاله در اختیار شما گذاشته خواهد شد.

  • اعتقاد و التزام عملی به احکام اسلام، اصول و مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه
    نداشتن سوء پیشینه کیفری
  • داشتن صحت و سلامت جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر با تایید مراجع ذیصلاح
  • داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (غیر پزشکی)
  • عدم اشتغال یا تعهد خدمتی به سایر مراکز، سازمانهای دولتی و یا وابسته به دولت و خصوصی
  • دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی (حسابداری، مدیریت امور بانکی، مدیریت بازرگانی و اقتصاد پول و بانکداری) مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری
  • دارا بودن حداقل معدل ۱۴
  • نداشتن سابقه عضویت و یا طرفداری از احزاب، گروه ها و سازمان های غیراسلامی و التقاطی، الحادی و غیرقانونی
  • حداکثر سن 40 سال می باشد.
  • عدم اشتغال به تحصیل (دانشجو) در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به هر طریق

همان طور که در مطالب فوق اشاره شد، پس از این که در آزمون استخدام بانک نمره قبولی را کسب کردید و یا فرم رزومه مورد تایید اولیه قرار گرفت، از شما برای حضور در مصاحبه حضوری دعوت به عمل خواهد آمد. بر همین اساس، شما می بایست در تاریخ تعیین شده در جلسه مصاحبه حضور یابید و در صورت موفقیت نهایتا به عنوان کارمند آن بانک فعالیت خود را آغاز خواهید کرد.

 

سوالات متداول

1- چگونه می توان در آزمون استخدامی بانک انصار ۱۴۰۲ ثبت نام کرد؟

جهت ثبت نام در آزمون استخدامی بانک انصار می بایست به سایت ansarbank.ir و یا banksepah.ir مراجعه کنید.

2- فرآیند استخدام بانک انصار برای سال ۱۴۰۲ از چه تاریخی آغاز می گردد؟

تاریخ دقیق آغاز فرآیند استخدام بانک انصار برای سال ۱۴۰۲ مشخص نمی باشد.

3- حداقل معدل لازم برای استخدام در بانک انصار ۱۴۰۲ چیست؟

در آخرین دوره استخدامی این بانک، دارا بودن حداقل معدل 14 برای استخدام در این بانک لازم بوده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک