خانه استخدام بانک ها استخدام بانک توسعه صادرات ۱۴۰۳

استخدام بانک توسعه صادرات ۱۴۰۳

استخدام بانک توسعه صادرات ۱۴۰۳

استخدام بانک به دلیل مزایای بسیاری که دارد مورد توجه افراد زیای قرار گرفته است و علاقمندان با شرکت درآزمون استخدامی بانک ها شانس خود را برای اشتغال در آن ها امتحان می کنند.بانک توسعه صادرات به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی نموده است و متقاضیان می توانند پس از مطالعه دفترچه راهنمای آزمون و درصورت واجد شرایط بودن، در این آزمون شرکت کنند.

 

✅ لینک مستقیم ثبت نام آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات 1403

 

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات تا پایان روز جمعه 31 فروردین ماه ۱۴۰۳ تمدید شد.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات 1403

ثبت نام در آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات در بازه زمانی 19 الی 28 فروردین ماه ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی صورت گفت و داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام خود اقدام نمودند. مهلت ثبت نام این آزمون تا 31 فرردین ماه 1403 تمدید شد و داوطلبان جا مانده از فرایند ثبت نام می توانند در بازه زمانی ذکر شده نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند. همچنین شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی اخبار مربوط به آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات را پیگیری نمایید.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات 1403

با توجه به این که مجری برگزار کننده آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات مرکز آزمون جهاد دانشگاهی می باشد، لذا داوطلبان می بایست برای ثبت نام اینترنتی به سایت این سازمان به نشانی hrtc.ir مراجعه نموده و فرایند ثبت نام خود را طبق مراحل زیر به انجام برسانند:

  • ورود به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی اینترنتی hrtc.ir و انتخاب گزینه “ورود به صفحه اختصاصی” بانک توسعه صادرات

مرحله اول ثبت نام در فراخوان استخدام بانک توسعه صادرات

  • انتخاب گزینه “ورود به صفحه اختصاصی آزمون”

مرحله دوم ثبت نام در فراخوان استخدام بانک توسعه صادرات

  • کلیک بر روی گزینه “پرداخت هزینه”

مرحله سوم ثبت نام در فراخوان استخدام بانک توسعه صادرات

  • وارد کردن اطلاعات خواسته شده و کلیک بر روی گزینه “پرداخت هزینه” و انتقال به درگاه پرداخت اینترنتی و وارد کردن اطلاعات کارت بانکی و خرید کارت اعتباری

مرحله چهارم ثبت نام در فراخوان استخدام بانک توسعه صادرات

  • بازگشت به صفحه اختصاصی آزمون و انتخاب گزینه “ثبت نام در آزمون”مرحله پنجم ثبت نام در فراخوان استخدام بانک توسعه صادرات
  • وارد کردن کد ملی، توکن پرداخت و عبارت امنیتی و کلیک روی گزینه “ثبت نام”
    مرحله ششم ثبت نام در فراخوان استخدام بانک توسعه صادرات

داوطلبان باید توجه داشته باشند که در انتهای فرایند ثبت نام کد رهگیری که به منزله ثبت نام قطعی در آزمون می باشد را دریافت نموده و آن را تا زمان دریافت نتایج نزد خود نگه دارند.

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات ۱۴۰۳

برای شرکت در آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات، متقاضیان می بایست واجد شرایط درج شده در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون باشند. این شرایط به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم می شوند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

شرایط عمومی

  • دارا بودن تابعیت ایران
  • معتقد بودن به دین اسلام یا یکی از ادیان عنوان شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت ازسربازی برای مردان
  • برخورداری از سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند
  • نداشتن اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
  • عدم سابقه محکومیت جزایی موثر
  • نداشتن هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح
  • نبودن داوطلبان جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی و همچنین بازنشسته
  • پس از پذیرفته شدن در آزمون در زمان استخدام، داوطلبان نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاههای اجرایی باشند.

شرایط سنی

  • دارا بودن حداقل سن بیست ۲۰ سال تمام و داشتن حداکثر چهل ۴۰ سال تمام برای استخدام
  • جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
  • موارد زیر به شرط ارائه مدارک لازم از مراجع مربوطه، به حداکثر سن تعیین شده داوطلبان اضافه خواهد شد:
  1. پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
  2. داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها
  3. داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها، موسسات و شرکت های دولتی و نهادهای انقلابی از تاریخ 22 بهمن ماه 1357 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها به حداکثر سن تعیین شده در دفترچه اضافه می شود.
  • براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ازای تاهل و نیز داشتن هر فرزند، یک سال به سقف محدوده سنی داوطلب که در متن دفترچه راهنمای ثبت نام درج گردیده، اضافه خواهدشد. (حداکثر سنوات قابل افزایش برای تاهل و داشتن فرزند، 5 سال می باشد و امتیازات فوق الذکر، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند، بالای ۵ /۲ نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری آزمون می باشد.)

شرایط اختصاصی

  • محل خدمت پذیرفته شدگان عنوان شغلی بانکدار، برای انجام امور تحویلداری پشت گیشه و درسطح شعب مشخص شده به وسیله بانک می باشد.
  • برای پذیرفته شدگان، جابه جایی به سایر نقاط حداقل به مدت ۱۰ سال امکان پذیر نخواهد بود.
  • تایید سلامت جسمانی، روانی و توانایی برای انجام کار پذیرفته شدگان طبق نظر مرجع پزشکی مدنظر بانک الزامی است.
  • نمره نهایی داوطلبان، به صورت ۶۰ درصد نمره آزمون کتبی و ۴۰ درصد ارزیابی تکمیلی محاسبه خواهد شد.

لیست رشته ها و استان های مورد نیاز آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات 1403

داوطلبان می باست ابتدا با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون از رشته های موردنیاز برای آزمون استخدامی و همچنین از شهرهایی که به نیرو نیاز دارند مطلع شوند و در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند. در جدول زیر عناوین شغلی و رشته و شهرهای های مورد نیاز برای استخدام در بانک توسعه صادرات ذکر شده است.

لازم به ذکر است بانک توسعه صادرات اقدام به جذب نیرو در مقطع کارشناسی نموده و متقاضیان برای ثبت نام می بایست دارای مدرک کارشناسی رشته های ذکر شده باشند.

رشته ها و عناوین شغلی آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات ۱۴۰۳
عناوین شغلی رشته های مورد نیازشهر محل نیاز
بانکدار (امور مالی)اقتصاد، اقتصاد اسلامی، امور شعب بانک، بانکداری اسلامی، برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها، بیمه، حرفهای مدیریت کسب و کار اینترنتی، حسابداری، ریاضی(کاربردی)، ریاضیات و کاربردها، علمی-کاربردی حسابدار ی، علوم اقتصادی، کارشناسی حرفه ا ی حسابداری حسابداری بانکی، کارشناسی حرفه ای حسابداری-حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی، کارشناسی حرفه ای حسابداری، حسابداری دولتی، کارشناسی حرفه ای حسابداری ، حسابدار ی مالی، کارشناسی حرفه ای حسابداری، حسابداری مالیاتی، کارشناسی حرفه ای حسابداری، حسابرسی، کارشناسی حرفه ای مدیریت بورس، کارشناسی حرفه ای
مدیریت بیمه اموال، کارشناسی حرفه ای مدیریت شعب بانک، کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار، مدیریت اطلاعات و ارتباطات، مدیریت امور بانکی، مدیریت بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، مدیریت بیمه(اموال)، مدیریت دولتی، مدیریت شعب بانک، مدیریت صنعتی، مدیریت کسب و کارهای کوچک، مدیریت مالی، مهندسی صنایع
اصفهان، کاشان، ایلام، بوشهر، تهران، شهر کرد، بیرجند، بجنورد، اهواز، سمنان، چابهار، زاهدان، قم، کرمان، بویراحمد، خرم آباد، ساری، اراک، همدان، یزد
بانکدار2 ( امور حقوقی)حقوق، حقوق قضایی-علوم ثبتی، حقوق قضایی (علوم ثبتی)، کارشناسی حرفه ای حقوق، حقوق ثبتی، کارشناسی حرفه ای حقوق ادار یتهران
بانکدار3 (امور کامپیوتر و فناوری اطلاعات)علوم کامپیوتر، کامپیوتر سخت افزار، مدیر یتICT ، مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعاتICT، مهندسی تکنولوژی سیستم های سخت افزاری رایانه، مهندسی تکنولوژی شبکه های کامپیوتری (طراحی و پیاده ساز ی)، مهندسی تکنولوژی فناوری اطلاعات، مهندسی تکنولوژی فناوری اطلاعات-امنیت اطلاعات، مهندسی تکنولوژی فناوری اطلاعات-برنامه سازی تحت وب، مهندسی تکنولوژ ی فناور ی اطلاعات-تجارت الکترونیکی، مهندسی تکنولوژی فناوری اطلاعات-طراحی صفحات وب، مهندسی تکنولوژی فناوری اطلاعات-فناور ی اطلاعات، مهندسی تکنولوژیICT ، مهندسی تکنولوژیICT-بهره بردار ی از سیستم های مخابراتی، مهندسی تکنولوژیICT-دیتا، مهندسی تکنولوژیICT-مخابرات سیار، مهندسی تکنولوژ یICT-مخابرات نوری، مهندسی سیستم ها، مهندسی فناوری ارتباطات و اطلاعات ICT-بهره بردار ی از سیستم های مخابراتی، مهندسی فناوری ارتباطات و اطلاعات ICT-دیتا، مهندسی فناوری ارتباطات و اطلاعات ICT-مخابرات، مهندسی فناوری ارتباطات و اطلاعات ICT-مخابرات نوری، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری اطلاعات-امنیت اطلاعات، مهندسی فناوری اطلاعات- برنامه نویسی تحت وب، مهندسی فناوری اطلاعات-تجارت الکترونیک، مهندسی فناوری اطلاعات-طراحی صفحات وب، مهندسی فناور ی اطلاعات-فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مدیر یت اجرایی، مهندسی مدیریت پروژه، مهندسی نرم افزار کامپیوترتهران

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات 1403

قبل از هر گونه اقدامی در راستای ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات، داوطلبان می بایست دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون را مطالعه نموده و در صورت داشتن شرایط لازم اقدام به ثبت نام کنند. شما می توانید با استفاده از لینک دانلود دفترچه که در ادامه مطلب قرار داده شده اطلاعات لازم در خصوص این آزمون را کسب نمایید.

نکات مهم ⭐
  • کارت شرکت در آزمون، از روز سه شنبه ۸ خردادماه ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir  قرار خواهد گرفت.
  • آزمون در روز جمعه ۱۱ خردادماه ۱۴۰۳ در تهران و در صورت لزوم در مراکز استان های منتخب، برگزار خواهد شد.
  • ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
  • لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

سوالات متداول

1- زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات ۱۴۰۳ چه تاریخی است؟

ثبت نام آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات ۱۴۰۳ در تاریخ 19 الی 31 فروردین ۱۴۰۳ انجام می شود.

2- برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات ۱۴۰۳ از طریق کدام سایت باید اقدام کرد؟

داوطلبان برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات ۱۴۰۳ می بایست از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir اقدام نمایند.

3- زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات ۱۴۰۳ چه تاریخی است؟

آزمون در روز جمعه ۱۱ خردادماه ۱۴۰۳ در تهران و در صورت لزوم در مراکز استان های منتخب، برگزار خواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک