خانه استخدام بانک ها استخدام بانک سامان ۱۴۰۲

استخدام بانک سامان ۱۴۰۲

زمان استخدام بانک سامان 1402
استخدام بانک سامان ۱۴۰۲

بانک یک سازمان اقتصادی است که وظایفی مانند انجام عملیات اعتباری، خرید و فروش ارز، انتقال وجوه و… را بر عهده دارد و افراد زیادی خواهان کار در این ارگان ها می باشند. علاقه مندان برای استخدام در بانک های خصوصی یا دولتی باید شرایط خاصی را داشته باشند که این ضوابط برای هر کدام متفاوت می باشد.

بانک خصوصی سامان که در زمینه خدمات بانکداری اختصاصی، بانکداری شرکتی، کارت اعتباری، مدیریت سرمایه گذاری و خدمات بیمه فعالیت دارد، برای توسعه کادر تخصصی خود در بازه های زمانی مختلف از نیروهای واجد شرایط، دعوت به همکاری می کند. لازم به ذکر است که جذب نیرو توسط بانک ها معمولا به صورت دائمی انجام نمی شود و انتشار اطلاعیه استخدام، به شعبه مورد نظر و نیازهای موجود در کادر تخصصی و اجرایی آن بستگی دارد.

رشته های تحصیلی مورد نیاز در بانک سامان در دوره های مختلف و با توجه به تخصص های موجود، متفاوت هستند.

زمان استخدام بانک سامان ۱۴۰۲

تمامی بانک ها اعم از خصوصی و دولتی، به صورت منظم و هر ساله نیروی انسانی استخدام نمی کنند و همه چیز بستگی به شرایط موجود در شعب مختلف آن بانک دارد و همین دلیلی است که برای ثبت نام در آزمون های استخدامی یا ارسال رزومه به صورت اینترنتی به بانک ها، نمی توان بازه زمانی مشخصی را اعلام کرد. به این صورت که ممکن است شعبه بانک سامان در قم، بر اساس نیازش در سال جدید نسبت به جذب نیرو اقدام نماید تا کادر اداری بانک را تکمیل کند، در حالی که در تهران این امکان فراهم نشود، چرا که کادر تخصصی در این شعبه تکمیل می باشد.

بانک سامان در سال 1401 اطلاعیه ای در خصوص مسئول دفتر بانک در شعبه تهران منتشر نمود. اما درحال حاضر اطلاعیه ای مرتبط با زمان استخدام این بانک در سال 1402 منتشر نشده است. در واقع می توان گفت که آخرین دوره استخدام بانک مذکور در اسفند ماه سال 1401 بوده است. در صورت اعلام فراخوان بانک سامان در سال جاری، اطلاعیه استخدامی مورد نظر از طریق کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره منتشر خواهد شد.

نحوه ثبت نام جهت استخدام در بانک سامان ۱۴۰۲

جذب نیروی انسانی برای بانک سامان در آخرین دوره استخدامی از طریق سایت این بانک به نشانی sb24.ir انجام گردید. احتمال می رود در سال جاری نیز افراد بتوانند از طریق همین سایت اقدام به ارسال رزومه و یا نام نویسی در آزمون استخدامی بانک سامان کنند. در این صورت فرآیند نام نویسی علاقه مندان به صورت اینترنتی از طریق سایت رسمی این بانک به نشانی sb24.ir انجام خواهد شد. در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه نام نویسی جهت استخدام در بانک سامان، می توانید با مشاوران مرکز ایران مشاوره ارتباط برقرار کنید. 

در برخی موارد بانک های خصوصی با برگزاری آزمون و مصاحبه و در بعضی اوقات فقط با برگزاری مصاحبه اقدام به جذب نیرو می نمایند که روند ثبت نام اینترنتی آن از طریق سایت بانک مورد نظر انجام می گردد. در هر یک از این دو حالت، امکان نام نویسی متقاضیان واجد شرایط استخدام در بانک سامان در مدت زمان مقرر به ترتیب زیر صورت می پذیرد.

  1. ابتدا وارد سایت بانک سامان به نشانی sb24.ir شوید. 
  2. پس از مراجعه به سایت مذکور، فرم دعوت به همکاری موجود برای متقاضیان استخدامی را به دقت تکمیل کنید.
  3. از مدارک مورد نیاز نام نویسی، اسکن تهیه نموده و در سامانه بارگذاری نمایید.
  4. در صورت درخواست وجه از سوی سامانه، لازم است مبلغ مورد نظر را از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنید.
  5. فراموش نکنید که حتما بعد از تکمیل فرم ثبت نام و ذخیره اطلاعات، پیغام “اطلاعات شما به طور کامل ثبت گردید” را دریافت نمایید.

شرایط استخدام بانک سامان 1402

برای استخدام در بانک سامان کارجو باید شرایط لازم را داشته باشد که این ضوابط خود به دو بخش عمومی و اختصاصی تقسیم می شوند و قبل از ثبت نام، باید حتما موارد گفته شده در این قسمت به دقت مورد مطالعه قرار بگیرند. شرایط عمومی برای تمامی رشته ها یکسان می باشد اما شرایط اختصاصی بسته به شغل مورد نظر، ممکن است تغییر کند. در نظر داشته باشید که موارد ذکر شده در متن زیر مربوط به آگهی استخدامی بانک سامان در سال 1401 می باشد که در صورت صدور اطلاعیه جدید، تغییرات مربوطه اعمال خواهد شد.

 شرایط عمومی

  • داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
  • متدین به یکی از ادیان رسمی کشور
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • عدم سوء پیشینه کیفری
  • داشتن سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص مرجع پزشکی بانک
  • داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی برای متقاضیان آقا
  • بومی و ساکن شهر مورد نظر

شرایط اختصاصی

  • سطح زبان انگلیسی در حد پیشرفته
  • مسلط به Microsoft Office
  • مسلط به Microsoft Outlook
  • مسلط به Microsoft Excel
  • آشنا به Microsoft Powerpoint
  • محدوده سنی 25 تا 35 سال
  • داشتن مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی زبان های خارجه، روابط عمومی و مدیریت

داوطلب استخدام باید در نظر داشته باشد که تکمیل فرم دعوت به همکاری به منزله تعهد استخدامی برای بانک سامان نمی باشد. همچنین در این فرآیند، رعایت اصل صداقت در ثبت اطلاعات و تکمیل فرم ضروری است و در صورتی که متقاضی این قانون را رعایت نکند در هر مرحله از استخدام، روند گزینش وی منتفی خواهد شد.

نکات مهم هنگام ثبت نام اینترنتی استخدام بانک سامان ۱۴۰۲

در هنگام ثبت نام در سایت ممکن است با یک سری مشکلات معمول که برای اکثر متقاضیان پیش می آید مواجه شوید. در این جا نیز تعدادی از این نکات را که سوالات متداول بسیاری از داوطلبان است، برای راهنمایی بیشتر برای شما گردآوری کرده ایم.

  • اگر در هنگام ثبت اطلاعات خانوادگی و سوابق کاری با پیغام خطا مواجه شدید، در این مورد قبل از فشردن دکمه “ثبت” باید بر روی دکمه “افزودن” کلیک نمایید.
  • فقط یک بار از لینک ارسال شده به ایمیل استفاده کنید و در دفعات بعدی می بایست به صورت مستقیم وارد سایت شوید.
  • اگر هنگام وارد کردن کلمه کاربری و رمز عبور (که قبلا از طریق ایمیل برایتان ارسال شده است) برای ورود به سایت، سیستم پیام دهد که اطلاعات وارد شده نامعتبر است، در قسمت ثبت نام مجدد، همین آدرس ایمیل و کد ملی را وارد سایت نمایید تا یک ایمیل دیگر برایتان فرستاده شود.
  • اگر در هنگام ثبت مهارت ها با پیغام خطا مواجه شدید، توجه داشته باشید در صورتی که مهارت های زبان را انتخاب نکرده اید، باید گزینه “هیچ کدام” را انتخاب نمایید.
  • هنگام ثبت نهایی نیز ممکن است سیستم خطا دهد که در این موارد باید به یاد داشته باشید در صفحاتی که دکمه “افزودن” وجود دارد، اول روی آن ها کلیک کنید و سپس کلید “ثبت” را بفشارید. در صورتی که مشکل رفع نشد، مجددا تلاش کنید. در آخر نیز فرم تکمیل شده را بررسی نموده و از درستی اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل کنید.

در صورت بررسی شرایط متقاضی و پذیرش درخواست وی این فرد به مصاحبه دعوت خواهد شد. لازم به ذکر است که در صورت برگزاری آزمون برای استخدام در بانک سامان، داوطلبان واجد شرایط باید مدارک تحصیلی مورد نیاز و اطلاعات شخصی را در سایت مربوطه بارگذاری نمایند، همچنین متقاضیان باید مبلغی را به عنوان هزینه آزمون در درگاه های اینترنتی سایت پرداخت نمایند.

 

سوالات متداول

1- فرآیند استخدام بانک سامان ۱۴۰۲ از چه تاریخی شروع می شود؟

متاسفانه تاکنون تاریخ دقیق این فرآیند برای سال ۱۴۰۲ مشخص نشده است.

2- فرآیند استخدام بانک سامان ۱۴۰۲ چگونه انجام می شود؟

پیش بینی می شود که این فرآیند به صورت اینترنتی از طریق سایت sb24.ir به انجام برسد.

3- رشته های مورد نیاز فرآیند استخدام بانک سامان کدام ها هستند؟

رشته های تحصیلی مورد نیاز در بانک سامان در دوره های مختلف و با توجه به تخصص های موجود، متفاوت هستند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک