خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی استخدام ۱۰۰۰ مشاور در آموزش و پرورش در سال آینده

استخدام ۱۰۰۰ مشاور در آموزش و پرورش در سال آینده

استخدام ۱۰۰۰ مشاور در آموزش و پرورش در سال آینده

مزایا و ویژگی های بسیار شغل آموزگاری  سبب شده است علاقمندان بسیاری در پی ورود به این حرفه باشند. به گفته وزیر آموزش و پرورش، سال آینده از طریق  ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1000 نیروی مشاوره استخدام خواهند شد.

استخدام 1000 نیروی مشاوره از طریق آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال آینده

رضامراد صحرایی اعلام کرد به منظور مقابله با آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان و انسداد آسیب‌ها از  دوران کودکی طرح نماد ائتلافی در درون خود دارد. جلسه این ائتلاف روز گذشته تشکیل و پیش‌نویس آیین‌نامه اجرایی نماد تصویب شد. وزیر آموزش و پرورش یکی از افتخارات دولت سیزدهم را تصویب نظام جامع راهنمایی و مشاوره توسط رییس جمهور خواند و که در طی آن، تعداد مراکز مشاوره از ۳۲ مرکز در سراسر کشور با توسعه  امروز به ۷۰۰ مرکز مشاوره در سراسر کشور افزایش یافته است.

وی در ادامه از استخدام حدود ۱۰۰۰ مشاور در آزمون استخدامی سال آینده خبر داد و گفت: سال آینده در رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش حدود ۱۰۰۰ مشاور برای این مراکز مشاوره(۷۰۰ مرکز) استخدام می‌شوند. هدف اصلی دور کردن دانش‌آموزان از جمیع آسیب‌های روانی و اجتماعی با آگاه کردن آنها و خانواده‌هایشان از آسیب‌های متداول در این بازه سنی می باشد.

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی