خانه اخبار تحصیلی در کارنامه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲-۱۴۰۳ چه اطلاعاتی درج می شود؟

در کارنامه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲-۱۴۰۳ چه اطلاعاتی درج می شود؟

اطلاعات موجود در کارنامه آزمون تیزهوشان 1402-1403

با توجه به اطلاعیه هایی که قبلا منتشر شده بود، زمان اعلام نتایج تیزهوشان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، مرداد ماه بود که نتایج هر کدام از شرکت کنندگان در قالب کارنامه منتشر خواهد شد.

اطلاعات کامل کارنامه آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

بعد از مشخص شدن تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان، هر کدام از شرکت کنندگان در پایه های ششم و نهم می توانند جهت دریافت کارنامه آزمون تیزهوشان به سایت my.medu.ir مراجعه کنند. اطلاعات درج شده در هر کدام از بخش های کارنامه، نشان دهنده وضعیت داوطلب و در نهایت نیز قبولی یا عدم قبولی فرد است. نحوه نمایش کارنامه آزمون تیزهوشان با توجه به قبولی یا عدم قبولی فرد در نگاه اول تفاوت دارد.

افرادی که اقدام به ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ کرده اند، به محض ورود به پنل اختصاصی و زدن دکمه “مشاهده نتایج” می توانند جزئیات کارنامه و نتیجه نهایی خود را مشاهده کنند. در قسمت ابتدای کارنامه، متنی در خصوص قبولی یا عدم قبولی داوطلب نوشته می شود. افرادی که در این آزمون پذیرفته شده باشند، جزئیات کارنامه آنها درج نخواهد شد و فقط نام مدرسه تیزهوشان مورد نظر داخل جدول مشخص شده است. داوطلبان قبول شده در این آزمون، جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص جزئیات کارنامه آزمون تیزهوشان نیز می توانند روی دانلود کارنامه کلیک کنند.

گروه دیگر شرکت کننگان در آزمون تیزهوشان1402 – 1403، افرادی هستند که موفق به کسب نمره لازم نشده اند. در کارنامه این گروه بعد از اعلام پذیرفته نشدن آنها در متن ابتدایی کارنامه، جزئیات کامل کارنامه نیز قرار داده می شود. جزئیات درج شده در کارنامه این افراد شامل:

  • تعداد پاسخ صحیح در دروس مختلف
  • تعداد پاسخ غلط در دروس مختلف
  • تعداد سوالات نزده هر کدام از دروس
  • امتیاز کلی داوطلب

در بخش پایانی کارنامه نیز نام مدرسه مورد نظر که داوطلب به عنوان اولویت انتخاب خود هنگام ثبت نام در دفترچه تیزهوشان مشخص کرده بود، نمایش داده می شود. البته تمام اطلاعات درج شده در کارنامه تیزهوشان پایه ششم و نهم برای این قسمت یکسان است و تنها تفاوت آن برای نتایج تیزهوشان نهم به دهم، اضافه شدن رشته تحصیلی است.

[xyz – ihs snippet=”instagram – estekhdami”][xyz – ihs snippet=”telegram – estekhdami”]

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره