خانه مدارس اعلام نتایج آزمون المپیاد علوم زمین 99 – 1400

اعلام نتایج آزمون المپیاد علوم زمین 99 – 1400

اعلام نتایج المپیاد علوم زمین 98 - 99
اعلام نتایج آزمون المپیاد علوم زمین 98 – 99

پس از برگزاری اولین دوره المپیاد علوم زمین، دانش آموزان بی صبرانه منتظر اعلام نتایج آن می باشند. المپیادهای علمی در طی چند مرحله برگزار می شوند و پس از اعلام نتایج هر مرحله، پذیرفته شدگان به مراحل بالاتر راه می یابند. اعلام نتایج المپیادهای دانش آموزی به صورت اینترنتی منتشر می گردد و دانش آموزان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام المپیاد آموزی، کارنامه خود را مشاهده نمایند.

نتایج آزمون المپیاد علوم زمین در موعد مقرر از طریق سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی اعلام می گردد.

زمان اعلام نتایج آزمون المپیاد علوم زمین 99 – 1400

المپیاد علوم زمین در طی چهار مرحله برگزار می شود و طی هر یک از آن ها، دانش آموزان برتر انتخاب شده و برای رقابت با دیگر دانش آموزان وارد مرحله بعد می شوند. نتیجه هر مرحله در مدت زمان کوتاهی پس از برگزاری آزمون، منتشر می گردد. بنابر اعلام باشگاه دانش پژوهان جوان در سال 1400، زمان اعلام نتایج مراحل مختلف المپیادهای دانش آموزی به شرح زیر می باشد.

زمانبندی نتایج آزمون ها و دوره های آموزشی المپیاد علوم زمین 99 – 1400
مرحله/دورهاعلام نتایج
مرحله اول1 اردیبهشت ماه 1400
مرحله دومتیر ماه 1400
دوره آموزشی تابستانشهریور ماه 1400
شرکت در دوره جهانیاطلاع رسانی خواهد شد.

با توجه به این که هنوز زمان دقیق اعلام نتایج المپیادهای دانش آموزی مشخص نبوده و در دفترچه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 99 – 1400 نیز به زمان تقریبی آن اشاره شده است، توصیه می کنیم در  کانال تلگرام مدارس ایران مشاوره عضو شوید چرا که به محض اعلام نتایج المپیاد، اخبار مربوطه از طریق این کانال اطلاع رسانی می گردد.

راهنمای مشاهده نتایج آزمون المپیاد علوم زمین 99 – 1400

نتایج المپیاد علوم زمین به صورت اینترنتی و از طریق “سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی” اعلام می شود و شما می توانید مطابق با راهنمای زیر، نسبت به مشاهده کارنامه خود اقدام کنید.

  • ورود به سایت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی به آدرس oly.medu.ir
  • انتخاب پنل مربوطه از کادر موجود در سمت راست صفحه (ورود دانش آموزان یا ورود مدیران)
  • وارد کردن کد ملی و شماره همگام در کادرهای مربوطه

پس از طی مراحل فوق، به صفحه کاربری خود دسترسی پیدا کرده و می توانید با مراجعه به بخش مربوطه، کارنامه خود را مشاهده نمایید. توجه داشته باشید که پس از اعلام نتایج، امکان اعتراض به نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی نیز فراهم می باشد. بنابراین اگر بعد از مشاهده کارنامه خود نسبت به نتیجه اعلام شده معترض می باشید، بایستی در زمان مقرر و با مراجعه به سایت oly.medu.ir اعتراض خود را ثبت کنید. به منظور اعلام اعتراض لازم است تا پس از ورود به حساب کاربری خود در سامانه مذکور، فرم درخواست رسیدگی مجدد نتیجه آزمون را دریافت کرده و پس از تکمیل فرم و ثبت اطلاعات مورد درخواست، آن را ذخیره نمایید. در صورت ثبت اعتراض به نتیجه مرحله اول المپیاد دانش آموزی، جواب اعتراض آن در فروردین ماه 1400 اعلام خواهد شد.

 

سوالات متداول

1- نتایج آزمون المپیاد علوم زمین 99 - 1400 در چه زمانی منتشر می شود؟

این آزمون شامل چند مرحله می باشد که زمان اعلام نتایج آن ها در مقاله فوق ذکر شد است.

2- اعلام نتایج آزمون المپیاد علوم زمین از په طریقی انجام می گیرد؟

شما می توانید با مراجعه به سایت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی به آدرس oly.medu.ir و در زمان مقرر، نسبت به دریافت کارنامه مربوطه اقدام کنید.

3- آیا امکان ثبت اعتراض به نتایج المپیاد علمی دانش آموزی وجود دارد؟

بله، در صورتی که بخواهید درخواست اعتراض خود نسبت به کارنامه منتشر شده رو ثبت کنید، می بایست با مراجعه به oly.medu.ir فرآیند مربوطه را به انجام برسانید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس