خانه اخبار تحصیلی اعلام نتایج آزمون دبیری و هنرآموزی ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون دبیری و هنرآموزی ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون دبیری و هنرآموزی ۱۴۰۲

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای عناوین شغلی دبیری و هنرآموزی به صورت دو مرحله ای اعلام می شود تا افرادی که در مرحله اول به حد نصاب نمره رسیده اند، بتوانند در مرحله دوم یا مصاحبه شرکت کنند.

اعلام نتایج آزمون دبیری و هنرآموزی ۱۴۰۲

زمان برگزاری آزمون دبیری آموزش و پرورش نیز 12 مرداد ماه بوده که تعداد زیادی از افراد فارغ التحصیل در رشته های مختلف در این آزمون شرکت کردند. اعلام نتایج این آزمون نیز مانند آزمون آموزگاری در دو مرحله اولیه و نهایی می باشد تا افرادی که حد نصاب نمره کتبی را کسب کرده اند، بتوانند در مرحله نهایی که مصاحبه است، شرکت کنند. طبق آخرین اطلاعیه های منتشر شده، زمان اعلام نتایج آزمون دبیری آموزش و پرورش، 7 شهریور ماه 1402 بود. داوطلبان می توانند از تاریخ مذکور به مدت یک هفته نسبت به ثبت اعتراض خود در سیستم پاسخگویی سنجش اقدام نمایند.

با توجه به اطلاعاتی که توسط مدیر پروژه های استخدامی آموزش و پرورش در روزهای اخیر ارائه شده، در سال 1402 سعی شده تا ارزیابی ها و سنجش صلاحیت افراد با دقت بیشتری انجام شود تا افرادی با دانش و مهارت کافی وارد حرفه دبیری و آموزگاری شوند. به گفته وی، کیفیت آموزش کشور در مقاطع تحصیلی مختلف، مستقیما به دانش و مهارت معلمان بستگی دارد . به همین دلیل نیز انتخاب معلمان نسبت به دوره های قبل سختگیرانه تر شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره