خانه نمونه دولتی اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ابهر 1401 – ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ابهر 1401 – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ابهر 1401 - 1402
اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402

آزمون نمونه دولتی تنها برای ورود دانش آموزان پایه نهم به دهم برگزار شده و تمامی فرآیندهای مربوط به آن اعم از ثبت نام و اعلام نتایج هر استان به صورت مجزا در سایت مربوط به خود انجام می شود. داوطلبانی که در آزمون مذکور شرکت کرده اند، باید در زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی به سایت رسمی اداره کل آموزش و پرورش استان محل سکونت خود مراجعه کرده و وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود را مشاهده کنند. حدودا یک الی یک و نیم ماه پس از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی نتایج آن از طریق سامانه مذکور در دسترس دانش آموزان قرار می گیرد.

دانش آموزان ساکن ابهر برای مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خود، بایستی به سایت sabtenam.zanjanedu.ir مراجعه کنند.

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ابهر 1401 – 1402

افرادی که در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شرکت کرده اند، باید در موعد مقرر به سایت اداره آموزش و پرورش استان محل زندگی خود مراجعه کرده و کارنامه را دریافت نمایند. معمولا یک الی یک و نیم ماه بعد از برگزار شدن آزمون مذکور، نتایج آن در دسترس دانش آموزان قرار می گیرد که ممکن است، تاریخ انتشار آن برای هر استان متفاوت از دیگر استان ها باشد.

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم 1401 – 1402 برای ابهر هنوز اعلام نشده اما سال گذشته کارنامه دانش آموزان در اوایل مرداد ماه از طریق سامانه ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به نشانی sabtenam.zanjanedu.ir منتشر شد. پیش بینی می کنیم، نتایج این آزمون در سال جاری نیز در حوالی همین تاریخ اعلام شود که در صورت انتشار اخبار جدید، اطلاعات لازم در کانال تلگرام نمونه دولتی ایران مشاوره قرار می گیرد.

نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ابهر 1401 – 1402

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی همانند ثبت نام برای هر استان به صورت جدا و در سایت رسمی اداره کل آموزش و پرورش محل سکونت دانش آموز انجام می گیرد. بنابراین شرکت کنندگان در این آزمون، باید در زمان اعلام نتایج به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان حود مراجعه کرده و با درج مشخصات خواسته شده در کادرهای موجود کارنامه را مشاهده کنند. در ادامه مطلب، مراحل دریافت نتایج این آزمون را برای دانش آموزان ساکن ابهر ذکر کرده ایم.

  1. به سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ابهر به نشانی اینترنتی sabtenam.zanjanedu.ir مراجعه کنید.
  2. دکمه “دریافت کارنامه” را بفشارید.
  3. یکی از دو روش زیر را انتخاب کرده و سپس کلید “ورود” را برگزینید.
  •  شماره شناسنامه یا کد ملی دانش آموز به همراه شماره شناسنامه پدر
  • کد رهگیری و رمز ورود دانش آموز

پس از وارد کردن اطلاعات فوق، کارنامه شما نمایش داده می شود که می توانید از آن پرینت تهیه نمایید.

زمان و نحوه اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ابهر 1401 – 1402

پس از انتشار نتایج آزمون نمونه دولتی پایه دهم، عده ای از دانش آموزان به کارنامه خود و نتیجه حاصل شده معترض اند. آموزش و پرورش برای رفاه این افراد امکان اعتراض و ثبت درخواست را در سامانه ثبت نام و اعلام نتایج این آزمون فراهم کرده است. لذا داوطلبانی که معترض اند، باید در زمان مقرر به سایت آزمون نمونه دولتی استان محل زندگی خود مراجعه کرده و درخواست مربوطه را ارسال کنند.

دانش آموزانی که در استان زنجان زندگی می کنند تا چند روز پس از اعلام نتایج این آزمون فرصت ثبت اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی را دارند. بنابراین با مراجعه به سایت ثبت نام و اعلام نتایج این استان به آدرس اینترنتی sabtenam.zanjanedu.ir می توانند درخواست خود را به ثبت برسانند. شایان ذکر است که به طور معمول تمامی اعتراضات بررسی شده و نتیجه آن طی دو هفته بعد، از طریق سایت نام برده به اطلاع متقاضیان می رسد.

نکات اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ابهر 1401 – 1402

دانش آموزانی که در آزمون مدارس نمونه دولتی شرکت کرده اند و منتظر نتایج هستند، باید از یک سری نکات مربوط به کارنامه و وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود مطلع گردند. در ادامه مطلب، به ذکر چند نکته مهم در خصوص موارد ذکر شده پرداخته ایم.

  • افرادی که در آزمون قبول نشده اند، کارنامه ای شامل تعداد پاسخ های صحیح و غلط، نمره کسب شده در هر درس، تراز دانش آموز و تراز آخرین فرد قبول شده به صورت اینترنتی برای آن ها منتشر می شود.
  • دانش آموزان پذیرفته شده در یک مدرسه، نمی توانند در مدارس نمونه دولتی دیگر ثبت نام کنند و یا نسبت به نقل و انتقال اقدام نمایند.
  • دانش آموزان همزاد توجه کنند که امکان تحصیل در این مدارس در صورت کسب 80 درصد نمره قبولی وجود دارد.

قبول شدگان برای انجام مراحل ثبت نام می بایست به مدرسه محل پذیرفته شده مراجعه کنند. ضمنا به خاطر داشته باشید که عدم مراجعه به مدرسه محل قبولی در بازه زمانی اعلام شده به منزله انصراف از ثبت نام خواهد بود.

 

سوالات متداول 

1- در چه تاریخی نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ابهر ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ منتشر می شود؟

زمان انتشار نتایج آزمون نمونه دولتی استان زنجان در سال ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ هنوز اعلام نشده است.

2- نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ابهر از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

برای مشاهده و دریافت نتایج این آزمون باید به سایت ثبت نام و اعلام نتایج ابهر به آدرس sabtenam.zanjanedu.ir مراجعه کنید.

3- چه اطلاعاتی برای دریافت نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ابهر نیاز است؟

مشخصاتی مثل شماره شناسنامه دانش آموز و پدر وی و یا کد رهگیری و رمز ورود برای دریافت نتایج ضروری می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد