خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳ تا هفته آینده اعلام می شود

نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳ تا هفته آینده اعلام می شود

نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳ تا هفته آینده اعلام می شود

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از  اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی تا یک هفته آینده از سوی سازمان سنجش خبر داد.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی که در 18 اسفند ماه 1402 برگزار شد، 630 هزار داوطلب شرکت کردند که از میان آن ها 28 هزار آموزگار به سیستم آموزش و پرورش کشور اضافه خواهند شد. به نقل از معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار ابتدایی و استثنایی تا یک هفته آینده به میزان سه برابر ظرفیت از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود و پذیرفته‌شدگان می بایست پس از اعلام نتایج اولیه، برای تشکیل پرونده به ادارات کل آموزش و پرورش محل تقاضای خود مراجعه کنند و از روند مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش مطلع شوند.

وی همچنین افزود: وزارت آموزش و پرورش در حال برنامه‌ریزی به گونه‌ای می باشد که امسال آزمون تکمیل ظرفیت برگزار نشود. پیش بینی می شود نتایج نهایی آزمون آموزگاری تا 28 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و قبل از برگزاری آزمون دبیری و هنرآموزی اعلام شود و پذیرفته شدگان در ارزیابی تکمیلی از خرداد ماه وارد دوره مهارت آموزی شده و در سال تحصیلی جدید به عنوان معلم در کلاس های درس حاضر شوند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی