خانه استخدام بانک ها اعلام نتایج استخدام بانک اقتصاد نوین 1401

اعلام نتایج استخدام بانک اقتصاد نوین 1401

زمان اعلام نتایج استخدام بانک اقتصاد نوین
اعلام نتایج استخدام بانک اقتصاد نوین 1401

هر یک از بانک های کشور اعم از دولتی و خصوصی، شیوه جذب اختصاصی خود را دارند که بر طبق آن، برای استخدام نیروی مورد نیاز در دوره های مختلف اطلاعیه ای منتشر می نمایند. بانک اقتصاد نوین نیز بنا بر روش انتخابی خود که ممکن است از طریق آزمون ورودی و مصاحبه و یا بررسی روزمه و برگزاری مصاحبه باشد، نتایج پذیرش علاقه مندان را طی دو مرحله و در بازه های زمانی متفاوت در اختیار آن ها قرار می دهد.

بانک اقتصاد نوین پس از بررسی مدارک، معمولا نتایج استخدامی را از طریق تماس تلفنی به اطلاع داوطلبان می رساند.

زمان اعلام نتایج استخدام بانک اقتصاد نوین 1401

موسسات و بانک ها پس از مرحله ابتدایی که برگزاری آزمون یا تنها تکمیل فرم و ارسال مدارک است، زمانی را برای اعلام نتایج اولیه منتشر می کنند تا داوطلبان در آن زمان مقرر پس از مشاهده نتیجه برای مرحله بعدی آماده شوند.

زمان اعلام نتایج اولیه

تا به امروز اطلاعیه ای مبنی بر اعلام نتایج استخدام بانک اقتصاد نوین 1401 منتشر نشده است و از آن جایی که برای اطلاع رسانی با افراد متقاضی تماس گرفته می شود، زمان دقیقی برای اعلام نتایج آن نمی توان اعلام کرد. اما شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوید.

زمان اعلام نتایج ثانویه

نتایج ثانویه که همان نتیجه مرحله مصاحبه های حضوری و مراحل مختلفی مانند معاینات پزشکی، بررسی اصل مدارک ارسالی و… که هر بانک با توجه به استراتژی های خود برنامه ریزی می کند، می باشد نیز معمولا از طریق سایت بانک اقتصاد نوین به آدرس enbank.ir یا به وسیله ارسال پیامک به اطلاع متقاضیان خواهد می رسد که در اکثر مواقع تاریخ دقیقی برای آن از سوی بانک اعلام نمی گردد. در صورت انتشار اطلاعیه ای موثق در این خصوص، این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

نحوه اعلام نتایج استخدام بانک اقتصاد نوین 1401

بانک ها به طور کلی به دو شیوه از بین داوطلبین شرکت کننده، نیروی مورد نیاز خود را استخدام می کنند؛ روش اول از طریق برگزاری آزمون کتبی و دعوت به مصاحبه از افرادی که در آزمون حدنصاب لازم را کسب کرده اند، و روش دوم تکمیل فرم مربوطه و ارسال روزمه و سپس دعوت به مصاحبه حضوری است.

نحوه دریافت نتایج اولیه

بانک اقتصاد نوین معمولا از شیوه تکمیل فرم برای دعوت به همکاری استفاده می نماید و در مرحله اول پس از بررسی مدارک متقاضیان، صرفا از طریق تماس تلفنی از داوطلبین برای شرکت در سایر مراحل دعوت می کند. لذا متقاضیان می بایست در زمان تکمیل فرم ها و ثبت نام، در وارد کردن شماره تماس خود دقت کافی نمایند.

نحوه دریافت نتایج ثانویه

پس از اعلام نتایج اولیه و تعیین زمان برای مصاحبه حضوری، متقاضیان در زمان مشخصی جهت انجام مراحل حضوری مانند مصاحبه های علمی، عقیدتی سیاسی و روانشناسی و همچنین معاینات پزشکی دعوت می شوند و در پایان مراحل به آن ها اعلام می شود طی هفته های آتی در صورت قبولی از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک مطلع خواهند شد.

اعتراض به نتایج استخدام بانک اقتصاد نوین 1401

به دلیل اینکه تکمیل فرم و ثبت نام هیچ گونه تعهدی جهت استخدام برای بانک ایجاد نمی کند و همچنین نتایج به وسیله تماس تلفنی اعلام می شود، جایی برای اعتراض به نتایج اولیه نخواهد ماند. با این حال در مراحل بعدی مثل مصاحبه ممکن است امکان اعتراض به شویه اینترنتی ور اط ریق سایت این بانک به آدرس enbank.ir فراهم گردد.

مدارک مصاحبه استخدام بانک اقتصاد نوین 1401

پس از اینکه متقاضیان مرحله اولیه استخدام را با موفقیت پشت سر می گذارند، برای دعوت به مصاحبه حضوری با آنها تماس گرفته می شود و ضمن اعلام مکان و زمان برگزاری آن، از افراد خواسته می شود تا در روز تعیین شده، مدارک لازم را همراه خود داشته باشند. با توجه به اینکه مدارک مورد نیاز استخدام بانک اقتصاد نوین هنوز مشخص نشده است، در ادامه مطلب به طور خلاصه به چند مورد از مدارک معمول که در اکثر مصاحبه ها بررسی می گردد، اشاره می کنیم.

  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی
  • اصل و کپی مدرک تحصیلی
  • اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت برای متقاضیان مرد
  • تعداد مشخص عکس 4*3

 

سوالات متداول

1- اعلام نتایج استخدام بانک اقتصاد نوین ۱۴۰۱ چه زمانی است؟

هنوز اطلاعیه ای در این خصوص منتشر نشده است اما معمولا نتایج به صورت تماس تلفنی اعلام می گردد که زمان دقیقی برای آن اعلام نمی شود.

2- بانک اقتصاد نوین از چه طریق نتایج استخدامی را به داوطلبان اطلاع رسانی می کند؟

این نتایج از طریق تماس تلفنی با شماره ثبت شده در هنگام تکمیل فرم ثبت نام در سایت این بانک انجام می شود.

3- آیا امکان اعتراض به نتایج استخدام بانک اقتصاد نوین وجود دارد؟

معمولا هنگام انتشار نتایج اولیه امکان اعتراض وجود نخواهد داشت اما ممکن است در مراحل بعدی مانند مصاحبه این امکان میسر شود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک