خانه مدارس اعلام نتایج آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت 99 – 1400

اعلام نتایج آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت 99 – 1400

مشاهده نتایج آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت 99 - 1400
اعلام نتایج آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت 99 – 1400

رشته اقتصاد و مدیریت از جمله رشته هایی می باشد که قرار است اولین دوره آن در قالب المپیادهای علمی دانش آموزی برگزار شود. داوطلبان هر یک از 14 رشته المپیاد، در طی چند مرحله با یکدیگر رقابت می کنند و در صورتی که بتوانند در هر کدام از این مراحل نمره قبولی را کسب نمایند، به مرحله بعدی راه می یابند. پس از اعلام نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی، کارنامه شرکت کنندگان از طریق سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزان و به صورت اینترنتی قابل مشاهده و دریافت می باشد.

شرکت کنندگان المپیاد اقتصاد و مدیریت می توانند در مدت زمان مقرر با مراجعه به سامانه ثبت نام المپیادهای دانش آموزی، کارنامه خود را مشاهده نمایند.

زمان اعلام نتایج آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت 99 – 1400

همان طور که می دانید، المپیادهای علمی در چند مرحله برگزار می شوند و نتایج هر یک از این مراحل نیز به صورت جداگانه اعلام می گردد. تمامی دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم رشته های ادبیات و علوم انسانی، ریاضی فیزیک و علوم تجربی که در المپیاد اقتصاد و مدیریت شرکت کرده اند، می توانند مطابق با زمان مندرج در دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموز 99 – 1400 به سایت مربوطه مراجعه کرده و کارنامه خود را مشاهده کنند. مدت زمانی که با توجه به محتویات دفترچه فوق بیان شده است به صورت زیر می باشد.

زمانبندی نتایج آزمون ها و دوره های آموزشی المپیاد اقتصاد و مدیریت 99 – 1400
مرحله/دورهاعلام نتایج
مرحله اول1 اریبهشت ماه 1400
مرحله دومتیر ماه 1400
دوره آموزشی تابستانشهریور ماه 1400

مرحله سوم المپیادهای دانش آموزی شامل اردوهای تابستانی بوده و داوطلبانی که به این مرحله راه پیدا کرده اند در کلاس های آموزشی شرکت می کنند. دانش پژوهان این دوره پس از گذراندن دوره های آموزشی و کسب موفقیت در آزمون های مربوطه، بر اساس نمرات مکتسبه خود، مدال های طلا، نقره و برنز دریافت می کنند. اسامی قبول شدگان این مرحله در شهریور ماه اعلام می گردد.

با توجه به این که اطلاعاتی از تاریخ دقیق اعلام نتایج در دست نیست، نمی توان در مورد زمان دقیق آن اظهار نظر نمود. از همین رو، توصیه می کنیم در کانال تلگرام مدارس ایران مشاوره عضو شوید تا به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج المپیادهای دانش آموزی، از آن مطلع گردید؛ چرا که اخبار مربوطه از طریق این کانال اطلاع رسانی می شود.

راهنمای مشاهده نتایج آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت 99 – 1400

نتایج و کارنامه شرکت کنندگان المپیادهای دانش آموزی به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام المپیاد دانش آموزی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. شما همراهان گرامی می توانید مطابق با راهنمای زیر به پروفایل خود در سامانه مربوطه مراجعه کرده و نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام کنید.

  • ابتدا وارد “سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی” به نشانی oly.medu.ir شوید.
  • از کادر موجود در سمت راست صفحه، پنل مربوطه را انتخاب کنید. (ورود دانش آموزان یا ورود مدیران)
  • کد ملی و رمز همگام را در بخش های مشخص شده وارد نمایید.

پس از طی مراحل فوق، می توانید کارنامه خود را مشاهده کنید. در تمامی دوره های گذشته المپیادهای دانش آموزی، امکان اعتراض به نتایج فراهم بوده است. این دوره از المپیاد نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دانش آموزان می توانند در صورت تمایل اعتراض خود را ثبت نمایند. امکان اعتراض به نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی 99 – 1400 همزمان با اعلام نتایج آن امکان پذیر بوده و داوطلبان می توانند از طریق حساب کاربری خود در سایت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی، درخواست خود را مبنی بر بررسی مجدد نمرات اعلام کنند. پس از رسیدگی کارشناسان مربوطه، معمولا در فاصله زمانی یک الی دو هفته، نتایج آن اعلام می شود که مطابق با مندرجات دفترچه، نتایج اعتراض به مرحله اول آزمون المپیاد دانش آموزی در فروردین ماه 1400 اعلام خواهد شد.

 

سوالات متداول

1- اعلام نتایج آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت 99 - 1400 از طریق چه سایتی صورت می گیرد؟

متقاضیان می توانند به منظور مشاهده کارنامه مربوطه به سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی به نشانی oly.medu.ir مراجعه نمایند.

2- نتایج آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت در چه زمانی منتشر می شود؟

این رشته از المپیاد علمی دانش آموزی دارای سه مرحله می باشد که زمان اعلام نتایج آن ها در مقاله فوق ذکر می گردد.

3- اعلام نتایج اعتراضات ثبت شده برای نتیجه مرحله اول آزمون المپیاد علمی دانش آموزی 99 - 1400 در چه زمانی منتشر می شود؟

نتایج درخواست رسیدگی مجدد در فروردین ماه 1400 منتشر می گردد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس