خانه کاردانی به کارشناسی زمان اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

تاریخ اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی

افرادی که مدرک فوق دیپلم خود را در یکی از موسسات مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت و آموزش پزشکی کشور دریافت نموده اند و خواهان ادامه تحصیل به مقطع کارشناسی می باشند می توانند با ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی و یا بدون کنکور اقدام کنند.

 

داوطلبان می بایست پس از ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی و انتخاب رشته مورد نظر که بر اساس سوابق تحصیلی آن ها در مقطع کاردانی بررسی می شود، منتظر اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته باشد.

 

احنمالا نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 حدود دو ماه پس از ثبت نام منتشر خواهد شد.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

اگر در آزمون کاردانی به کارشناسی شرکت نکرده اید، برخی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و دانشکده ها و آموزشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای به جهت تکمیل ظرفیت های خالی باقی مانده از شرکت کنندگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 پذیرنده دانشجویان بر مبنی بررسی سوابق تحصیلی مقطع کاردانی آنها می باشند. بنابریان داوطلبان می توانند به انتخاب رشته مورد نظر در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، غیرانتفاعی و مجازی به ادامه تحصیل بپردازند.

 

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی در دو نوبت انجام می شود و نتایج هر دو نوبت به صورت مجزا اعلام می گردد. اعلام نتایج پذیرش نوبت مهر ماه 1402 به صورت حدودی دو ماه پس از اتمام مهلت نام انجام می شود.

 

نام نویسی دوره بهمن ماه سال گذشته از دی ماه آغاز شد و نتایج آن در بهمن ماه به انتشار رسید. هنوز اعلامیه ای در خصوص اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی نا پیوسته ۱۴۰۲ توسط سایت سازمان سنجش در دست نیست اما حدودا کمتر از یک ماه پس از نام نویسی، اسامی پذیرفته شدگان منتشر می شود.

 

برای کسب اطلاع در خصوص تاریخ دقیق اعلام نتایج می توانید با دنبال کردن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره به محض انتشار آن مطلع شوید.

نحوه اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

جهت اطلاع از پذیرفته شدن در انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 لازم است در زمان مقرر شده به سایت اعلام نتایج مراجعه کرده و لیست اسامی پذیرفته شدگان را بررسی کنید. نحوه فرایند ورود به سامانه و مشاهده نتایج به صورت زیر می باشد:

  • ابتدا با ورود به سایت sanjesh.org از منوی موجود گزینه “کاردانی به کارشناسی” را انتخاب نمایید.

مرحله اول مشاهده نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1401

  • روی لینک فعال “اعلام نتیجه پذیرش براساس سوابق کاردانی به کارشناسی مهر ماه سال ۱۴۰۲” کلیک کنید.

مرحله دوم مشاهده نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1401

  • کلیک بر روی “اعلام نتیجه پذیرش براساس سوابق کاردانی به کارشناسی مهر ماه سال 1402”

مرحله سوم مشاهده نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1401

  • اکنون در این مرحله، در کادرهای خالی با وارد نمودن اطلاعات خواسته شده کلید “مشاهده نتیجه” را بفشارید.

مرحله چهارم مشاهده نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1401

در صورتی که متقاضی در یکی از رشته محل های انتخابی قبول شده باشد می تواند در قسمت وضعیت قبولی نام و رشته قبولی را مشاهده کرده و در صورت عدم پذیرش داوطلب، هیچ اطلاعاتی مبنی بر دانشگاه و رشته قابل رویت نخواهد بود.

افراد پذیرفته شده در دانشگاه ها و دانشکده های فنی حرفه ای، می بایست در مهلت معین شده از سوی سازمان سنجش و مرکز دانشگاه های فنی حرفه ای جهت ثبت نام اینترنتی که از طریق سامانه ناد دانشگاه فنی و حرفه ای اقدام نمایند.

 

در صورت نتیجه نگرفتن از ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی می توانید برای رشته های بدون کنکور دانشگاه های آزاد نیز اقدام کنید. جهت مشاهده لیست رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی می توانید به این لینک مراجعه کنید.

 

سوالات متداول

1- نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 99 چه زمانی اعلام می شود؟

این نتایج در دوره مهر ماه هم زمان با اعلام نتایج با آزمون و در دوره بهمن ماه حدودا بیست روز پس از ثبت نام منتشر می شوند.

2- سایت اعلام نتایج بدون آزمون کاردانی به کارشناسی 99 چیست؟

جهت مشاهده نتایج می بایست به سایت رسمی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه فرمایید.

3- برای مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 99 باید هزینه ای بپردازیم؟

خیر، مشاهده نتیجه هیچ هزینه ای در پی ندارد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره