خانه مدارس اعلام نتایج آزمون دبیرستان علامه طباطبایی

اعلام نتایج آزمون دبیرستان علامه طباطبایی

راهنمای مشاهده نتایج دبیرستان علامه طباطبایی 99 - 1400
اعلام نتایج آزمون دبیرستان علامه طباطبایی 99 – 1400
دبیرستان علامه طباطبایی ، یکی از مدارس غیر دولتی به شمار می آید که ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی در سطوح بالا ، این مدرسه را با سایرین متمایز نموده است. به همین منظور جهت پذیرش دانش آموزان در پایه های هفتم و دهم تا سال های گذشته آزمون ورودی برگزار می شد اما اخیرا تنها به منظور پذیرش دانش آموزان در پایه دهم ، آزمون ورودی برگزار می شود. در پایه هفتم ، بر اساس سوابق تحصیلی ، دانش آموزان پذیرفته می شوند. این آزمون معمولا در اردیبهشت ماه هر سال برگزار شده و نتیجه آن ، از “سامانه مجتمع فرهنگی آموزشی علامه طباطبایی” قابل مشاهده خواهد بود.

نتایج آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان علامه طباطبایی ، به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام مجموعه ، اعلام می گردد.

زمان اعلام نتایج پذیرفته شدگان مدرسه علامه طباطبایی 99 – 1400

مدرسه علامه طباطبایی به علت سطح بالای فرهنگی ، علمی و امکانات رفاهی و آموزشی دارای شرایط خاص خود ، جهت نام نویسی دانش آموزان است. دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام دبیرستان علامه طباطبایی در یک جلسه توجیهی که تعیین زمان آن با دانش آموزان است ، شرکت به عمل می آورند تا با فعالیت های مدرسه در زمینه های مختلف و ویژگی های آن ، بیشتر آشنا شوند. پس از این جلسه کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدرسه صادر شده و دانش آموزان ، خود را برای شرکت در آزمون آماده می سازند.

زمان برگزاری آزمون در سال های اخیر ، در اردیبهشت ماه بوده و طی یک مرحله بین دانش آموزان متقاضی جهت ثبت نام در این مدرسه ، برگزار می گردد. پس از برگزاری آزمون ، پاسخنامه های داوطلبان جمع آوری شده و 2 مرتبه تصحیح می شوند. درصورتی که بین دو نتیجه تصحیح مغایرت وجود داشته باشد ، برای بار سوم پاسخ نامه فرد مورد نظر ، مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت ، نتایج آزمون منتشر می گردد.

نتایج ، معمولا 48 ساعت پس از برگزاری آزمون ، بر روی سایت این مدرسه ، به نشانی www.mat.ir قرار گرفته و پذیرفته شدگان در آزمون ، از سوی مدرسه دعوت به مصاحبه می گردند. درصورتی که این مصاحبه با موفقیت همراه باشد ، می توانند اقدام به ثبت نام نمایند.

راهنمای نحوه دسترسی به نتایج آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان علامه طباطبایی

با توجه به این که ثبت نام دبیرستان علامه طباطبایی اول متوسطه و دوم متوسطه به صورت اینترنتی بوده و تمام دانش آموزانی که در آزمون پایه دهم شرکت کرده اند دارای یک صفحه کاربری در سامانه ثبت نام این مجموعه می باشند ، نتایج آزمون آن ها نیز به صورت اینترنتی قابل مشاهده است. نحوه دسترسی به نتیجه این آزمون به صورت گام به گام به شرح زیر می باشد.

  • در ابتدا وارد سایت “مجتمع فرهنگی آموزشی علامه طباطبایی” به نشانی www.mat.ir می شوید.
  • از سمت چپ سایت ، قسمت اعلام نتایج آزمون ورودی را انتخاب نمایید.
  • صفحه ای نمایان می شود که می بایست اطلاعات خود ، اعم از نام کاربری و رمز عبور را وارد نمایید. نام کاربری ، کد ملی شما و رمز عبور ، گذرواژه ای است که هنگام ثبت نام در آزمون از طریق پیامک دریافت کرده اید.
  • پس از وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور کلید ورود را بفشارید.
  • درصورتی که رمز عبور پیامکی خود را گم کرده یا در دسترس ندارید ، با استفاده از دکمه فراموشی رمز عبور و با وارد کردن نام کاربری ، رمز عبوری برای شما پیامک شده و می توانید به صفحه کاربری خود وارد شوید.
  • با ورود به صفحه کاربری خود می توانید از قسمت مربوطه نتیجه آزمون خود را مشاهده نمایید.

به نحوی دیگر نیز می توانید وارد سامانه شده و نتیجه آزمون را مشاهده نمایید. به این صورت که به جای دو گام اول که باید وارد سایت اصلی شده و از قسمت اعلام نتایج وارد سامانه شوید ، می توانید مستقیما از نشانی register.mat.ir استفاده کرده و وارد سامانه ورود شوید.

ظرفیت پذیرش دانش آموزان در مجتمع فرهنگی آموزشی علامه طباطبایی

دانش آموزانی که به منظور ثبت نام در مجموعه فرهنگی آموزشی علامه طباطبایی ، در آزمون ورودی آن شرکت نموده اند می توانند از طریق سامانه ، وضعیت قبولی خود را بررسی کنند. دانش آموزانی که به طور قطعی قبول شده باشند ، فقط عبارت قبول و آن ها که ذخیره شده اند ، عبارت ذخیره ، در نتیجه آن ها ذکر می گردد اما باقی شرکت کنندگان می توانند از رتبه و نمره خود مطلع شوند.

پذیرش دانش آموزان در این مجموعه به این صورت است که آمار اولیه برگزیدگان هر مدرسه ، 1/5 برابر ظرفیت آن است. این افراد جهت مصاحبه به مدرسه فراخوانده می شوند. پس از انجام مصاحبه و تعیین قبولی های نهایی ، 20 درصد ظرفیت هر مدرسه به ذخیره ها اختصاص می یابد. درصورتی که برگزیدگان قطعی ، جهت ثبت نام به مدرسه مراجعه ننمایند از ذخیره ها با توجه به رتبه آزمونشان دعوت به مصاحبه به عمل آمده و درصورت موفقیت آمیز بودن مصاحبه می توانند جهت ثبت نام اقدام نمایند.

درصورتی که شما هم علاقه مند و واجد شرایط ثبت نام دبیرستان علامه طباطبایی می باشید ، با توجه به این که آزمون ورودی سال تحصیلی جاری برگزار شده و نتایج آن نیز اعلام گردید ، می توانید با استفاده از لینک های شرایط ثبت نام دبیرستان علامه طباطبایی 99 – 1400 ، زمان و نحوه ثبت نام دبیرستان علامه طباطبایی دوم متوسطه 99 – 1400 به تکمیل اطلاعات خود در رابطه با این مجموعه بپردازید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس