خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی اعلام نتایج قطعی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در خرداد ماه

اعلام نتایج قطعی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در خرداد ماه

اعلام نتایج قطعی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در خرداد ماه
اعلام نتایج قطعی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در خرداد ماه

طبق اظهارات معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌ و پرورش، ۲۸ فروردین ماه اولین روز فراخوان پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی آموزش و پرورش برای ارزیابی تکمیلی می باشد و تا قبل از ۲۸ اردیبهشت ماه فرایند مصاحبه حضوری به پایان می رسدو نتایج نهایی در اواسط خرداد ماه توسط سازمان سنجش اعلام می گردد.

اعلام نتایج قطعی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در خرداد ماه

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی به میزان سه برابر ظرفیت در هفته جاری خواهد بود و ۲۸ فروردین ماه اولین روز فراخوان داوطلبان برای مصاحبه حضوری می باشد. در فرایند ارزیابی تکمیلی حدود ۲۸ هزار نفر پس از تشکیل پرونده در اداره کل، به هسته های گزینش برای تعیین ۶۰ درصد نمره مصاحبه حضوری معرفی می گردند.

وی همچنین افزود: امسال به گونه ای برنامه ریزی شده است که بازه زمانی فرآیند ارزیابی تکمیلی کوتاه تر شود و بلافاصله پس از اعلام نتایج اولیه و مراجعه داوطلبان به اداره آموزش و پرورش، تشکیل پرونده ارزیابی تکمیلی و بررسی «اسناد امتیاز آور» و بخشی از امور گزینش و بررسی‌های پزشکی انجام شود و در صورت تکمیل شدن پرونده، متقاضیان به هسته گزینش معرفی و گروه‌های ارزیابی حرفه‌ای، کار ارزیابی تکمیلی را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه تا 28 اردیبهشت ماه فرایند مصاحبه آموزگار ابتدایی به پایان می رسد و در اواسط خرداد ماه نتایج نهایی توسط سازمان سنجش اعلام می شود، گفت: در اوایل تیرماه اقدامات مربوط به جذب و استخدام و سازماندهی پذیرفته شدگان نهایی در مدارس انجام خواهد شد تا بررسی دقیقی از کمبود نیروی انسانی به دست آید و به تفکیک استان، منطقه و مدرسه در طول تابستان، کمبودها مشخص و معلمان جدید از ابتدای مهر بدون مشکل وارد مدارس شوند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی