خانه آزمون استخدامی اعلام نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

اعلام نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

اعلام نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

متقاضیانی که قصد اشتغال در سازمان آموزش و پرورش را دارند، می بایست پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره حد نصاب در نتایج اولیه، در مصاحبه حضوری نیز شرکت نمایند. داوطلبان بعد از برگزاری مصاحبه و انتشار نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403، با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و یا سایت اداره آموزش و پرورش استان محل تقاضا می توانند از وضعیت پذیرش و یا عدم پذیرش خود به میزان یک برابر ظرفیت اطلاع یابند. آن دسته از افرادی که موفق به کسب نمره قبولی در مصاحبه استخدامی شده اند، می بایست در زمان مقرر با همراه داشتن مدارک لازم نسبت به ثبت نام و شرکت در دوره مهارت آموزی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام نمایند.

احتمال می رود، نتایج نهایی آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ یک ماه پس از برگزاری مصاحبه یعنی تا اواسط مرداد ماه اعلام گردد.

زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش 1403

علاقه مندان به شغل شریف دبیری در صورتی به عنوان پذیرفته شده قطعی آموزش و پرورش شناخته می شوند که در مصاحبه حضوری، موفق به کسب نمره قبولی شده باشند. طبق موارد ذکر شده در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، 40 درصد نتایج نهایی را آزمون کتبی و 60 درصد آن را مصاحبه حضوری تشکیل می دهد.

شایان ذکر است که نتایج اولیه آزمون دبیری ۱۴۰۳ تا اواسط خردادماه اعلام خواهد شد و احتمال می رود، در اواسط مردادماه 1403 نتایج نهایی اعلام شود. از آن جایی که آزمون دبیری ۱۴۰۳ برگزار نگردیده است، زمان اعلام نتایج آزمون دبیری آموزش و پرورش مرحله مصاحبه نیز در حال حاضر مشخص نمی باشد. افراد می توانند برای هرچه سریع تر اطلاع یافتن از زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش 1403 در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره عضو شوند.

راهنمای مشاهده نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

آن دسته از افراد که در مصاحبه شرکت کرده اند، منتظر جواب آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشند تا از وضعیت پذیرش و یا عدم پذیرش قطعی خود اطلاع پیدا کنند. نتایج نهایی آزمون آموزش و پرورش در دوره گذشته از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام گشت اما با توجه به تغییراتی که در سال 1403 در این آزمون رخ داده است، احتمال می رود این نتایج علاوه بر سایت سازمان سنجش، از طریق سایت اداره آموزش و پرورش استان محل تقاضای داوطلب نیز اعلام گردد.

به محض انتشار اطلاعیه در خصوص سایت اعلام نتایج مصاحبه آزمون دبیری ۱۴۰۳ در این مطلب اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد. افراد می توانند برای مشاهده نتایج نهایی از طریق سایت سازمان سنجش مراحل زیر را دنبال نمایند.

  • ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org
  • انتخاب و کلیک بر روی گزینه “استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی”
  • کلیک بر روی لینک “نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش (شغل دبیری و هنرآموزی) سال 1403”
  • انتخاب لینک “نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش (شغل دبیری و هنرآموزی) سال ۱۴۰۳”
  • انتخاب یکی از دو روش موجود برای وارد کردن اطلاعات
  • مشاهده نتایج مصاحبه

اعتراض به نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش 1403

ممکن است پس از انتشار نتایج نهایی، تعدادی از داوطلبان نسبت به نمره اکتسابی خود ناراضی بوده و یا مغایرتی در اطلاعات فردی خود دیده و قصد اعتراض به آن را داشته باشند. برای اعتراض به نتایج، داوطلبان می بایست به صورت حضوری به آموزش و پرورش محل تقاضای خود مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

زمان اعتراض به نتایج مصاحبه

به طور معمول پس از اعلام نتایج، فرصتی چند روزه به متقاضیان داده می شود تا با مراجعه به  آموزش و پرورش محل تقاضای خود اعتراض خود را ثبت نمایند اما به علت عدم انتشار نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش تا به این لحظه، در حال حاضر تاریخ دقیقی برای زمان اعتراض به نتایج اعلام نشده است. افراد می توانند برای اطلاع یافتن هرچه سریع تر از زمان اعتراض به نتایج مصاحبه آزمون دبیری ۱۴۰۳ پیج اینستاگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره را دنبال نمایند.

نحوه اعتراض به نتایج مصاحبه

همانطور که گفته شد، به طور معمول فرصتی از سمت آموزش و پرورش محل تقاضا در اختیار افراد قرار می گیرد تا بتوانند در بازه زمانی مشخص اعتراض خود را نسبت به نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نمایند. معمولا متقاضیان برای ثبت اعتراض به نتایج نهایی می بایست به صورت حضوری به آموزش و پرورش محل تقاضای خود مراجعه و اعتراض خود نسبت به نتیجه اعلام شده را ثبت نمایند.

اقدامات لازم پس از مشاهده نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

افراد علاقه مند به شغل دبیری در مقطع متوسطه اول و دوم، پس از شرکت در مصاحبه این آزمون می بایست منتظر نتایج نهایی خود باشند. پس از برگزاری مصاحبه استخدامی دبیری و اعلام نتایج آن، افرادی که پذیرفته شده اند، باید مراحل لازم برای شرکت در دوره مهارت آموزی خود را انجام دهند.

از آنجایی که انجام دوره مهارت آموزی آخرین مرحله برای ورود به سازمان آموزش و پرورش و اشتغال در آن به صورت رسمی است، داوطلب می بایست با مراجعه به سایت آموزش و پرورش استان خود از زمان ثبت نام این دوره اطلاع یافته و با محیا نمودن مدارک لازم اقدام به نام نویسی خود کند. برای ثبت نام در دوره مهارت آموزی آموزش و پرورش، داوطلبان می توانند از طریق سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان اقدام نمونده و سپس به صورت حضوری در محل برگزاری دوره مهارت آموزی مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

در این دوره که به طور معمول یک سال به طول می انجامد، افراد باید دروس تخصصی، تربیتی و همچنین کارورزی مهارتی و نظری را در 2 پودمان پشت سر گذاشته و مهارت های لازم برای اشتغال در عناوین شغلی دبیری، آموزگاری، مربی تربیتی و مشاور را کسب نمایند. همچنین لازم به ذکر است گذراندن دوره مهارت آموزی برای پذیرفته شدگان نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش الزامی است و این دوره جزء سنوات خدمتی محسوب نمی شود. در نهایت پس از پشت سرگذاشتن دوره مهارت آموزی، باید یک تعهدنامه کتبی 10 ساله به منظور خدمت در محل مورد نظر آموزش و پرورش تنظیم نمایند. برای اطلاع از شرایط و زمان ثبت نام دوره مهارت آموزی می توانید به لینک دوره مهارت آموزی آزمون استخدامی آموزش و پرورش مراجعه نمایید.

سوالات متداول

1- زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ چه تاریخی است؟

احتمال می رود نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ در اواسط مرداد ماه اعلام گردد.

2- از چه طریق می توان نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ را مشاهده کرد؟

داوطلبان با مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org و وارد کردن اطلاعات فردی و یا سایت اداره آموزش و پرورش استان محل تقاضا می توانند نتایج خود را مشاهده کنند.

3- آیا امکان اعتراض به نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ وجود دارد؟

بله، افراد پس از انتشار نتایج مصاحبه آزمون دبیری ۱۴۰۳ می توانند با مراجعه حضوری به اداره آموزش و پرورش استان محل تقاضا اعتراض خود را ثبت نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی