خانه دکتری اعلام نتایج مصاحبه دکتری

اعلام نتایج مصاحبه دکتری

 نتایج مصاحبه دکتری 99
اعلام نتایج مصاحبه دکتری 99
پس از برگزاری مرحله دوم آزمون دکتری 98 (مصاحبه ، بررسی سوابق علمی – پژوهشی و …) ، شرکت کنندگان در این مرحله ، بی صبرانه منتظر دریافت نتایج مصاحبه خود می باشند. بعد از به اتمام رسیدن فرآیند مصاحبه دکتری ، دانشگاه های پذیرنده پس از بررسی سوابق علمی و پژوهشی داوطلبان و امتیاز دهی به آن ها ، اسامی و امتیازهای دریافتی داوطلبان شرکت کننده در مرحله دوم آزمون دکتری 98 را به سازمان سنجش آموزش کشور ارائه می دهند.

بعد از بررسی های نهایی ، سازمان سنجش آموزش کشور اسامی پذیرفته شدگان را در قالب کارنامه نهایی بر روی سایت رسمی خود منتشر می کند. داوطلبانی که در این مرحله پذیرفته شده باشند می توانند در زمان مقرر نسبت به ثبت نام خود در دانشگاه پذیرفته شده اقدام نمایند و تحصیلات خود را در مقطع دکتری با شروع سال تحصیلی 98 – 99 آغاز کنند.

اسامی پذیرفته شدگان مرحله مصاحبه دکتری سراسری از طریق سایت سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون دکتری 98

داوطلبانی که در موعد مقرر در محل برگزاری مصاحبه حضور یافتند و پیشینه علمی و تحصیلی خود را ارائه نموده اند می توانند نتایج آن را در دهه اول شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش مشاهده نمایند. در این کارنامه وضعیت داوطلب در رشته محل های تابعه وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری (به جز دانشگاه آزاد) مشخص شده است.

کد رشته قبولی ، عنوان رشته قبولی و نام دانشگاه در این کارنامه درج شده است و داوطلبانی که قبول شده اند می توانند برای ثبت نام خود در دانشگاه پذیرفته شده اقدام کنند.

نحوه مشاهده نتایج مصاحبه دکتری 98

از آن جایی که تمامی فرآیند های مربوط به آزمون هایی که زیر نظر وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری برگزار می شوند در سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی می شوند ، آزمون دکتری 98 نیز از این قاعده مستثنی نیست. لذا برای مشاهده نتایج مصاحبه دکتری 98 می بایست به سایت الکترونیکی سازمان سنجش مراجعه و کارنامه خود را دریافت نمایید. برای سهولت در این امر می توانید از راهنمای تصویری زیر کمک بگیرید.

ا. مراجعه به سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org و انتخاب گزینه “دکترای تخصصی” از منوی سمت راست

صفحه اصلی سایت

2.کلیک بر روی عبارت “نتایج نهایی آزمون دوره دکتری سال 1398”

پس از کلیک بر روی لینک مذکور، صفحه ای همچون تصویر زیر پیش رویتان قرار می گیرد که امکان مشاهده نتایج را به سه روش برای شما فراهم می کند.

  • در روش اول با وارد شماره داوطلبی و شماره شناسنامه می توانید نتایج مصاحبه دکتری سراسری 98 را مشاهده نمایید.
  • در روش دوم کافی است شماره پرونده و شماره شناسنامه خود را وارد کنید تا نتایج مصاحبه قابل رویت گردد.
  • در روش سوم با وارد کردن شماره پرونده و شماره داوطلبی می توانید نتایج مصاحبه دکتری 98 را مشاهده نمایید.

تکمیل ظرفیت دکتری سراسری 98

همانطور که می دانید تکمیل ظرفیت فرصتی است که دانشگاه ها به دلیل عدم تکمیل ظرفیت رشته های دارای ظرفیت خود ، در اختیار داوطلبان قرار می دهند. در سال گذشته برای آزمون دکتری 97 این طرح انجام نگرفت و ممکن است که برای آزمون دکتری امسال نیز ، تکمیل ظرفیت انجام نگیرد. البته احتمال لغو این مصوبه وجود دارد. در هر حال در صورت انجام تکمیل ظرفیت دکتری 98 ، ثبت نام آن از اواخر مهر یا اوایل آبان ماه آغاز خواهد شد.

چنانچه تکمیل ظرفیت برای آزمون امسال انجام گیرد ، از طریق سایت و کانال تلگرامی ایران مشاوره اطلاع رسانی های لازم را انجام خواهیم داد. جهت اطلاع از زمان و نحوه تکمیل ظرفیت دکتری سراسری  و یا عدم برگزاری تکمیل ظرفیت برای آزمون امسال ، می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید و یا از طریق سایر راه های ارتباطی مرکز ، همچون کانال تلگرام دکتری در جریان آخرین اخبار مربوط به تکمیل ظرفیت دکتری سراسری  قرار بگیرید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری