خانه کاردانی به کارشناسی آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

نشانی باجه های رفع نقص کارت کنکور کاردانی به کارشناسی 1402
آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

داوطلبانی که ثبت نام در کنکور کاردانی به کارشناسی را به انجام رسانده اند می بایست در زمان مقرر کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. گاهی ممکن است متقاضیان در برخی از مندرجات کارت آزمون مانند اطلاعات شخصی داوطلب و یا مواردی از قبیل فقدان عکس یا مهر و... متوجه مشکل شوند که لازم است نسبت به ویرایش آن ها به صورت اینترنتی یا درصورت لزوم مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص اقدام نمایند.

با توجه به اینکه زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی معمولا در شهریور ماه می باشد و متقاضیان باید چند روز قبل از برگزاری آزمون، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند، ضروریست در همین بازه زمانی در صورت مشاهده هرگونه خطا یا اشتباه برای برطرف کردن آن ها به باجه های رفع نقص که آدرس آن ها از سوی سازمان سنجش اعلام می گردد، مراجعه نمایند.

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی همزمان با انتشار کارت آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی که قصد حضور در جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی را دارند، بایستی قبل از شرکت نمودن کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 خود را دریافت کنند. کارت این آزمون چند روز قبل از برگزاری آن بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قرار می گیرد. البته فایل مربوط به سال 1402 هنوز منتشر نشده است اما به محض انتشار پی دی اف آن از طریق لینک موجود در جدول زیر قابل دریافت خواهد بود.

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1402
دانلود لیست آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

(به محض انتشار لینک فوق فعال خواهد شد.)

اطلاعات قابل ویرایش در کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

با توجه به قوانین مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402  اگر اطلاعات درج شده بر روی کارت با هویت شما مغایرت داشته باشد، می توانید در زمان دریافت کارت به صورت اینترنتی و با کلیک بر روی گزینه ویرایش، نسبت به اصلاح این موارد اقدام کنید. از جمله اطلاعات قابل ویرایش شامل موارد زیر می باشد.

  • نام‌ و نام خانوادگی
  • شماره شناسنامه
  • معدل فراغت از تحصیل
  • کد و عنوان رشته تحصیلی
  • سال تولد
  • استان بومی
  • گزینه علاقه‌مندی
  • و …

موارد مراجعه به باجه های رفع نقص کارت آزمون

  •  در صورتی که اطلاعاتی مانند جنسیت، معلولیت، دین و زبان امتحانی داوطلب بر روی کارت نادرست درج شده باشد، فرد بایستی با مراجعه به باجه های رفع نقص مستقر در مراکز استان ها نسبت به اصلاح موارد مذکور اقدام نماید.
  •  اگر کارت داوطلب فاقد عکس و یا مهر باشد، باید دو قطعه عکس و کارت شناسایی معتبر را همراه خود به باجه های رفع نقص ارائه دهد.

زمان مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

معمولا از زمان دریافت کارت تا قبل از شروع آزمون، داوطلبان می توانند به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه این آزمون در استان خود بروند. امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نیز تقریبا از سه  الی چهار روز قبل از برگزاری فراهم خواهد شد، شما می توانید در صورت مشاهده هر گونه خطا در این بازه زمانی اقدام به رفع آن ها نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه پیشنهاد می شود در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره، عضو شوید.

لازم به ذکر است که اگر داوطلبی در بند 20 (اطلاعات مربوط به کد رشته محل های انتخابی) کارت ورود به جلسه خود، کد رشته محلی را به صورت (-) قرار داده باشد، برابر با رعایت نکردن شرایط در آن کد رشته می باشد. این دسته از داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش و وارد شدن به قسمت ویرایش اطلاعات، نسبت به اصلاح آن براساس ضوابط دفترچه راهنما اقدام کنند.

 

سوالات متداول

1- آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی از طریق کدام سایت منتشر می شود؟

لیست آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه این کنکور از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

2- چه زمانی می توان به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲ مراجعه نمود؟

همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه یعنی در شهریور ماه می توانید نسبت به رفع هرگونه خطا اقدام نمایید.

3- جهت اصلاح چه مواردی می بایست به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی مراجعه کرد؟

در صورت مشاهده اشکالاتی از قبیل فقدان عکس یا مهر و یا درج اشتباه اطلاعتی مانند جنسیت و... می توان به این باجه ها مراجعه کرد. به سایر موارد در متن مقاله اشاره شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره