خانه دانشگاه آزاد نحوه بازیابی کلمه عبور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

نحوه بازیابی کلمه عبور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

بازیابی رمز عبور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402
نحوه بازیابی کلمه عبور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402

همان طور که می دانید، دانشگاه آزاد به دو صورت با کنکور و بدون کنکور از داوطلبان ثبت نام به عمل می آورد. ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه انجام می پذیرد که داوطلبان می توانند در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در موعد مقرر و با مراجعه به نشانی الکترونیکی azmoon.org اقدامات لازم را انجام دهند.

متقاضیان پس از انجام فرآیند ثبت نام و واریز هزینه، بایستی کلمه عبور خود را برای استفاده در مراحل بعدی نزد خود نگه دارند چرا که در صورت نداشتن این کلمه عبور امکان مشاهده نتایج برای افراد میسر نخواهد بود. اما به نظر شما تکلیف کسانی که به هر دلیل به رمز عبور ثبت نامی خود دسترسی ندارند، چه می شود؟

بازیابی کلمه عبور ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی این دانشگاه به انجام می رسد.

کلمه عبور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چیست؟

حتما می دانید که در فرآیند انجام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، تهیه کارت اعتباری امری ضروری است که با پرداخت هزینه ای مشخص از سوی داوطلب صورت می پذیرد. زمانی که به صورت اینترنتی اقدام به خرید کارت اعتباری می نمایید، سامانه مربوطه برای شما کلمه عبوری را در نظر می گیرد که لازم است تا آخرین مرحله از قبولی دانشگاه آن را نزد خود نگه دارید. 

اهمیت داشتن کلمه عبور

کلمه عبور رمزی مختص به شما می باشد که با استفاده از آن قادر به انجام ثبت نام، انتخاب رشته و ورود به پورتال خود در سامانه دانشگاه آزاد می باشید. بنابراین اگر شما به کلمه عبور خود دسترسی نداشته باشید، انجام فرآیند انتخاب رشته، نام نویسی و مشاهده وضعیت قبولی در زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 امری غیرممکن خواهد بود.

راهنمای بازیابی کلمه عبور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402

در ابتدا به این نکته مهم توجه نمایید که امکان بازیابی کلمه عبور برای متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد که به دلایلی همچون فراموشی و یا گم شدن رمز عبور خود به آن دسترسی ندارند، فقط به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.iau.ac.ir و یا azmoon.org میسر می باشد. این دسته از متقاضیان می توانند با پیگیری مراحل ذکر شده در قسمت زیر نسبت به بازیابی کلمه عبور خود اقدامات لازم را انجام دهند.

  • در ابتدا به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تحت نشانی azmoon.iau.ac.ir مراجعه نموده و لینک فعال شده “اعلام نتایج انتخاب رشته صرفا براساس سوابق تحصیلی 1402” را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد برای بازیابی کلمه عبور، در کادر صورتی رنگ بر روی عبارت “بازیابی کلمه عبور دوره بدون کنکور صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کاردانی و کارشناسی” کلیک نمایید.
  • حال صفحه ای برای شما نمایان خواهد شد که باید کد ملی، سال تولد و شماره تلفن همراه خود را که در زمان خرید کارت وارد نموده اید، در آن درج کنید.
  • در نهایت گزینه بازیابی کلمه عبور را انتخاب کرده و رمز خود را دریافت نمایید.

داوطلبان بعد از ثبت نام و تکمیل فرم رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه و مهر ماه، می توانند نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد خود را در زمان مقرر مشاهده نمایند که دریافت این نتایج با درج اطلاعات خواسته شده مانند کلمه عبور ثبت نامی میسر می گردد.

 

سوالات متداول

1- داشتن کلمه عبور سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ چه اهمیتی دارد؟

کلمه عبور رمزی است که بعد از تهیه کارت اعتباری به متقاضیان اختصاص داده می شود که بدون وجود آن انجام فرآیند انتخاب رشته و مشاهده نتایج میسر نمی باشد.

2- نحوه بازیابی کلمه عبور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ به چه صورتی می باشد؟

داوطلبان می توانند مطابق با مراحل ذکر شده در متن مقاله و از طریق مراجعه به سایت azmoon.iau.ac.ir نسبت به بازیابی کلمه عبور خود اقدام نمایند.

3- برای تغییر دادن رمز عبور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد که فراموش کرده ایم، نیازمند به داشتن چه اطلاعاتی هستیم؟

داوطلب می تواند با وارد نمودن کد ملی، سال تولد و شماره تلفن همراه خود نسبت به دریافت مجدد رمز عبور خود اقدام کند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره