خانه پذیرش بدون کنکور ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی واحد ادیان و مذاهب

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی واحد ادیان و مذاهب

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98
ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98
دانشگاه غیر انتفاعی زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری فعالیت می کند و همچنین مدرکی که به فارغ التحصیلان ارائه می دهد ، دارای اعتبار می باشد. این دانشگاه به دلیل آن که شهریه کمتری نسبت به دانشگاه آزاد دریافت می کند از طرفداران خاص خود برخوردار است ، اما باید در نظر داشت که رشته های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه غیرانتفاعی تنوع کمتری دارد. این دانشگاه نیز همانند دانشگاه های پیام نور و آزاد ، با هدف ایجاد امکانات برای داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری را ندارند ، قسمت اعظم رشته های خود را به صورت بدون آزمون ارائه می دهد تا از این طریق علاقمندان بتوانند بر اساس سوابق تحصیلی خود وارد دانشگاه شوند.

داوطلبان می توانند بدون توجه به نوع مدرک فارغ التحصیلی شان ، در رشته های مورد علاقه خود ثبت نام نمایند.

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی واحد ادیان و مذاهب 98

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می گیرد و فارغ التحصیلان رشته های نظری ، فنی حرفه ای و کار دانش ، چنانچه دارای شرایط لازم باشند ، می توانند برای ثبت نام خود اقدام نمایند.

ثبت نام بدون کنکور نیمسال اول تحصیلی (مهر ماه)

ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی واحد ادیان و مذاهب برای ورودی مهر ماه ، از روز 20 اسفند ماه 97 آغاز و تا 6 شهریور ماه 98 نیز ادامه دارد. داوطلبان در صورت تمایل می توانند از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org برای ثبت نام خود اقدام کنند. این دسته از داوطلبان ابتدا باید با دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ، از رشته های ارائه شده مطلع شوند و پس از آن نام نویسی خود را در سامانه انجام دهند.

ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم تحصیلی (بهمن ماه)

رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه مخصوص داوطلبانی است که از ثبت نام ورودی مهرماه جا مانده اند. تنوع رشته های ارائه شده در نیمسال دوم تحصیلی معمولا کمتر می باشد و ثبت نام آن ها نیز اواخر دی ماه آغاز می شود. با توجه به آنکه در سال گذشته ثبت نام ورودی بهمن ماه به صورت حضوری و در واحد دانشگاهی پذیرنده دانشجو انجام شد ، این احتمال وجود دارد که روال ثبت نام در سال جاری نیز به همین صورت باشد.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی واحد ادیان و مذاهب 98

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در دفترچه راهنمای ثبت نام قید شده است که به شرح زیر می باشد :

  • دارا بودن یکی از مدارک تحصیلی زیر :
  1.  دیپلم نظام آموزشی جدید (3-3-6)
  2. مدرک پیش دانشگاهی (نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی)
  3. دارندگان دیپلم رشته های فنی حرفه ای و کاردانش که فاقد مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی می باشند ، مجاز به ثبت نام نمی باشند.
  • دانشجویان دانشگاه های روزانه در صورت تمایل به ثبت نام رشته های بدون کنکور ، ابتدا باید از دانشگاه محل تحصیل خود انصراف دهند و سپس برای ثبت نام اقدام نمایند.
  • دانشجویان دانشگاه های غیر روزانه در صورت تمایل به ثبت نام ، می توانند بدون انصراف از دانشگاه ، ثبت نام خود را انجام دهند و پس از پذیرش در دانشگاه ، انصراف خود را قطعی نمایند.
  • فارغ التحصیلان رشته های علوم پزشکی وزارت بهداشت برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ، باید طرح تعهد خدمت خود را حداکثر تا پایان شهریور ماه به اتمام برسانند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی واحد ادیان و مذاهب 98

در صورتی که ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی واحد ادیان و مذاهب به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.org انجام شود ، داوطلبان جهت تکمیل فرم ثبت نام نیازمند اطلاعات و مدارکی هستند که شامل موارد زیر می باشد :

  • یک قطعه عکس 4*3 با فرمت jpg
  • کد پیگیری 12 رقمی مخصوص داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و ایثارگری
  • کدرهگیری 13 رقمی مربوط به تبعه غیرایرانی
  • معدل کل آخرین مدرک فارغ التحصیلی

پس از بارگذاری اطلاعات و مدارک فوق در سامانه و تایید نهایی ، از شماره پرونده 7 رقمی و کدرهگیری 16 رقمی پرینت تهیه کنید و در صورتی که این دو کد ارائه نشود ، به منزله عدم ثبت نام شما می باشد و باید مراحل نام نویسی را مجددا آغاز نمایید. لازم به ذکر است که مدارک فوق در زمان ثبت نام حضوری نیز بررسی خواهد شد بنابراین از صحت اطلاعات وارد شده ، اطمینان پیدا کنید.

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی واحد ادیان و مذاهب 98

همانطور که می دانید تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی فقط از طریق پرداخت شهریه امکان پذیر است که این شهریه با توجه به نوع رشته ی تحصیلی و سال ورود به دانشگاه متفاوت می باشد. در ادامه مطلب میزان تقریبی شهریه دانشگاه غیرانتفاعی فراهم شده است و می توانید برای اطلاعات دقیق تر با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره  تماس بگیرید.

شهریه رشته های علوم انسانی : 

  • میزان شهریه ثابت هر نیمسال تحصیلی : 385/000 الی 402/000 تومان
  • میزان شهریه متغیر هر واحد درس عمومی :  19/000 تومان
  • میزان شهریه متغیر هر واحد درس پایه نظری : 29/000 تومان
  • میزان شهریه متغیر هر واحد درس اصلی تخصصی (نظری) : 30/000 تومان
  • میزان شهریه دروس عملی ، آزمایشگاهی و کارگاه عملی برای هر ساعت در هفته : 25/000 تومان
  • میزان شهریه هر واحد پروژه : 77000 الی 80500 تومان

شهریه رشته های علوم پایه و فنی مهندسی: 

  • میزان شهریه ثابت هر نیمسال تحصیلی : 473/000 الی 494/000 تومان
  • میزان شهریه متغیر هر واحد درس عمومی : 18/000 تومان
  • میزان شهریه متغیر هر واحد درس پایه نظری : 28/000 تومان
  • میزان شهریه متغیر هر واحد درس اصلی تخصصی (نظری) : 35/000 تومان
  • میزان شهریه دروس عملی ، آزمایشگاهی و کارگاه عملی برای هر ساعت در هفته : 30/000 تومان
  • میزان شهریه هر واحد پروژه : 78/500 الی 82/000 تومان

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی واحد ادیان و مذاهب 98

در دفترچه راهنمای ثبت نام علاوه بر شرایط و نحوه ثبت نام ، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی به تفکیک هر یک از دانشگاه ها قرار داده شده است و داوطلبان می توانند پس از مطالعه دفترچه و اطلاع از رشته های ارائه شده در دانشگاه مورد نظر خود ،  برای ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است که هر داوطلب مجاز به انتخاب 100 کدرشته محل از یکی از گروه های آزمایشی علوم تجربی ، علوم انسانی ، ریاضی و فنی مهندسی ، هنر و زبان می باشد.

  • شیعه شناسی(دوره مجازی)
  • فقه و حقوق اسلامی (دوره مجازی)


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره