خانه اخبار تحصیلی رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علوم و تحقیقات 97

رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علوم و تحقیقات 97

رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علوم و تحقیقات 97
رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علوم و تحقیقات 97

به گزارش روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸ – ۹۷ واحد علوم و تحقیقات، در مقطع کارشناسی پیوسته ۹ رشته فیزیک مهندسی، فیزیک، زیست‌شناسی سلولی و مولکولی، زیست‌شناسی گیاهی، مدیریت صنایع مبلمان و دکوراسیون، مدیریت امور گمرکی، زبان و ادبیات فرانسه، مترجمی زبان فرانسه و علوم قرآن و حدیث صورت می‌گیرد.

متقاضیان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون در واحد علوم و تحقیقات لازم است با مراجعه به سامانه ثبت‌نام اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانیwww.azmoon.org نسبت به دریافت و مطالعه دفترچه راهنمای این دوره اقدام کنند.

متقاضیان می‌توانند با پرداخت مبلغ ۴۰۰ هزار ریال نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام و با ورود شناسه ثبت نام، رمز ثبت نام و کد امنیتی به صفحه ورود اطلاعات وارد شوند.

داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه یا گواهی پایان دوره پیش‌دانشگاهی نظام جدید متوسطه برای پذیرش در این دوره الزامی است.

دارندگان دیپلم فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش نظام جدید که فاقد مدرک پیش‌دانشگاهی و یا مدرک کاردانی هستند، شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد این دوره را ندارند. اما فارغ‌التحصیلان دوره‌های کاردانی (اعم از پیوسته و ناپیوسته) غیرمشمول مجاز به ثبت‌نام در این دوره هستند.

بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی برنامه‌ریزی، دارندگان مدرک حوزوی مورد تایید حوزه علمیه قم که معادل دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه است (حداقل لمعتین و اصول) به شرط آنکه مشمول وظیفه عمومی نبوده و همزمان در حوزه علمیه تحصیل نکنند، می‌توانند در رشته‌های گروه علوم انسانی دانشگاه آزاد ثبت‌نام کنند.

منبع : سایت دانشگاه علوم تحقیقات



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره