خانه دانشگاه آزاد دانلود برنامه امن آزمون امتحانات دانشگاه آزاد

دانلود برنامه امن آزمون امتحانات دانشگاه آزاد

دانلود برنامه امن آزمون امتحانات دانشگاه آزاد
دانلود برنامه امن آزمون امتحانات دانشگاه آزاد

ستاد آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی برای پیشگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا و همچنین اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، این امکان را برای دانشجویان غیر بومی خود فراهم آورده که به منظور کاهش رفت و آمدهای ناشی از مراجعه به محل آزمون در شرایط کرونایی اکنون و حفظ سلامت جامعه و دانشجویان و دانشگاهیان برای شرکت در آزمون های حضوری، با شرکت در طرح تعاون امتحانات دانشگاه آزاد قادر به تغییر محل برگزاری امتحانات خود به صورت الکترونیکی باشند و نزدیک ترین حوزه امتحانی به محل سکونت خود را انتخاب کنند.

داوطلبان می توانند به صورت غیر حضوری و از طریق برنامه امن آزمون در امتحانات حضوری خود، واقع در حوزه امتحانی انتخابی قریب به محل سکونت خویش، شرکت کنند. لذا متقاضیان غیر بومی جهت تغییر حوزه آزمون های خود می بایستی اپلیکیشن برنامه امن آزمون را در ابتدا دانلود کنند و پس از نصب و عضو شدن، درخواست خود را ثبت نمایند.

 

نسخه: 1.3.11
حجم: 22 مگابایت
دسته بندی: دانشگاه آزاد
نوع: اندروید

 

دانشجویان غیر بومی دانشگاه آزاد می توانند از طریق دانلود و نصب برنامه امن آزمون حوزه امتحانی خود را تغییر دهند و در غیر این صورت باید تا یک ساعت پیش از آزمون به یکی از واحدهای دانشگاه آزاد در شهر محل سکونت خود مراجعه کنند.

دانلود برنامه امن آزمون امتحانات دانشگاه آزاد

دانشجویان غیر بومی دانشگاه آزاد برای شرکت در امتحانات حضوری خود می بایست برای تغییر حوزه امتحانی خود، برنامه امن آزمون امتحانات دانشگاه آزاد را دانلود کنند و سپس با وارد کردن اطلاعات به ترتیب زیر جهت عضویت در اپلیکیشن و تغییر حوزه امتحانی خود اقدام نمایند. دانشجویان بایستی برای دانلود اپلیکیشن امن آزمون به سامانه امتحانات در سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon99.iau.ac.ir مراجعه کنند یا از طریق لینک مستقیم زیر جهت دانلود برنامه عمل کنند. توجه داشته باشید که برای نصب برنامه بر روی تلفن همراه خود با سیستم عامل اندروید، لازم است نسخه اندروید دستگاه 5 و یا 5 به بالا باشد.

دانلود برنامه امن آزمون امتحانات دانشگاه آزاد

راهنمای تصویری نحوه تغییر حوزه امتحانات دانشگاه آزاد

  • پس از نصب اپلیکیشن،داوطلب می بایست شماره موبایل خود را در بخش مربوطه وارد نموده و کلید “ورود” را بفشارد.

مرحله اول ثبت نام در اپلیکیشن امن آزمون

  • برای مرحله دوم پس از وارد کردن شماره تلفن کاربر، پیامکی حاوی کد فعالسازی به کاربر ارسال می گردد.

مرحله دوم ثبت نام در برنامه امن آزمون

  • در ادامه کاربر می بایستی جهت احراز هویت، شماره دانشجویی و کد ملی خود را وارد کند.

مرحله سوم ثبت نام در برنامه امن آزمون

  • پس از وارد کردن اطلاعات، کاربر باید بر روی گزینه “تغییر مرکز” کلیک نماید.
  • مرحله چهارم ثبت نام درر برنامه امن آزمون
  • در این مرحله متقاضی می تواند با فشردن گزینه “جستجو”، مرکز آزمون حوزه خود را انتخاب نماید.

مرحله پنجم ثبا نام در برنامه امن آزمون

  • با توجه به لیست ارائه شده پس از انتخاب حوزه مورد نظر، بر روی گزینه “تایید” کلیک نمایید.

مرحله ششم ثبت نام در برنامه امن آزمون

  • پس از انتخاب حوزه، گزینه “تایید” را انتخاب نمایید.

 مرحله هفتم ثبت نام در برنامه امن آزمون

  • در صورت اطمینان از حوزه انتخابی خود، کاربر باید کلید “ادامه” را بفشارد.

 مرحله هشتم ثبت نام در برنامه امن آزمون

  • پس از تغییر حوزه امتحانی در صورت نیاز به تغییر مجدد، کاربر می تواند دوباره به وارد برنامه امن آزمون شود و پیش از اتمام فرصت ثبت نام، حوزه امتحانی خود را تغییر دهد.

مرحله نهم ثبت نام در برنامه امن آزمون

  • پس از ورود به پنجره تغییر مرکز، کاربر می تواند حوزه سابق خود را حذف کند و حوزه جدید خود را با روش گفته شده تغییر دهد.

 مرحله دهم ثبت نام در برنامه امن آزمون

کاربران هنگام مواجهه با مشکلاتی در رابطه با نصب و راه اندازی و یا انتخاب و تغییر حوزه امتحان برنامه امن آزمون در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی می توانند از طریق راه های ارتباطی با مشاورین تحصیلی مرکز ایران مشاوره  تماس برقرار کنند.

نکات پیرامون تغییر حوزه امتحانی آزمون جامع دکتری 99

ستاد جامع دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری آزمون جامع مقطع دکتری نیز همچون سایر امتحانات حضوری این امکان را فراهم آورده که متقاضیان شرکت در این آزمون با دانلود و نصب اپلیکیشن امن آزمون، توانایی تغییر حوزه را دارا باشند.

پیش از این، مهلت نام نویسی در برنامه امن متقاضیان شرکت در آزمون جامع دکتری، تاریخ 25 تیر ماه اعلام شده بود اما بر اساس شیوه نامه اجرایی آزمون جامع دکتری تخصصی سال 99، با توجه به شناور بودن زمان برگزاری این امتحان در تاریخ های برنامه ریزی شده بین 1 مرداد ماه سال 99 تا سی و یکم همین ماه (با رعایت پروتکل های بهداشتی و ظوابط و مقررات آموزشی)، دانشگاه آزاد به جهت مساعدت با داوطلبان جامانده از ثبت نام در این برنامه، مهلت نام نویسی و عضویت در اپلیکیشن امن آزمون را تا یک هفته پیش از برگزاری آزمون تمدید کرده است.

ستاد آموزش مجازی دانشگاه آزاد برای رعایت پروتکل های بهداشتی و پیش گیری از خطرات ناشی از رفت و آمد دانشجویان غیر بومی برای حضور در حوزه امتحانی، این امکان را فراهم آورده که دانشجویان غیر بومی بتوانند با توجه به تقویم آموزشی به صورت غیر حضوری، ضمن ورود به سامانه azmoon99.iau.ac.ir، از طریق دانلود و نصب برنامه امن آزمون قادر به تغییر حوزه امتحانی خود باشند. همچنین ستاد آموزش مجازی دانشگاه آزاد اعلام کرده است برای حفظ آرامش و سلامت دانشجویان، آن دسته از داوطلبان شرکت در آزمون جامع دکتری که در زمان ثبت نام موفق به نام نویسی در این اپلیکیشن نشده اند، می توانند با مراجعه به یکی از واحدهای دانشگاه آزاد شهر محل سکونت تا یک ساعت پیش از برگزاری آزمون، ضمن هماهنگی با معاونت اجرایی واحد مربوطه در طرح تعاون دانشگاه آزاد شرکت کنند.

 

سوالات متداول

1- چگونه می شود با برنامه امن آزمون حوزه امتحانی خود را تغییر داد؟

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن امن، با وارد کردن شماره دانشجویی و کد ملی می توانید حوزه امتحانی خود را تغییر دهیدکه مراحل دقیق تر آن به علاوه لینک دانلود و راهنمای تصویری استفاده از برنامه در این مقاله موجود است.

2- آیا مهلت ثبت نام و تغییر حوزه امتحانی در برنامه امن تمدید شده است؟

بله، فرصت نام نویسی و عضویت در برنامه امن تمدید شده است و به علت شناور بودن زمان برگزاری آزمون جامع دکتری در مرداد ماه، داوطلبان تا یک هفته پیش از برگزاری آزمون می توانند از طریق برنامه امن حوزه خود را تغییر دهند.

3- داوطلبانی که موفق به عضویت در برنامه امن آزمون نشوند، چگونه باید حوزه امتحانی خود ر ا تغییر دهند؟

این دسته از متقاضیان می توانند تا یک ساعت پیش از برگزاری آزمون، به صورت حضوری به یکی از واحدهای دانشگاه آزاد نزدیک به محل سکونت خود مراجعه کنند و هماهمنگی های لازم را با معاونت اجرایی واحد مربوطه انجام دهند.

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره