خانه مدارس نحوه اجرا برنامه شاد در ویندوز کامپیوتر (لپ تاپ)

نحوه اجرا برنامه شاد در ویندوز کامپیوتر (لپ تاپ)

مراحل و راهنمای تصویری نصب اپلیکیشن شاد در ویندوز کامپیوتر
برنامه شاد ویندوز

پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، محدودیت هایی از جمله تعطیلی مدارس به منظور جلوگیری از انتشار این بیماری اعمال شد. به همین دلیل، وزارت آموزش و پرورش در راستای به حداقل رساندن مشکلات ناشی از تعطیلی این مراکز تحصیلی و عدم بروز تاخیر در روند آموزشی دانش آموزان، در اولین گام نسبت به پخش کلاس دانش آموزان در تلویزیون به صورت روزانه اقدام کرد. در گام بعدی، وزارت آموزش و پرورش برنامه ای را طراحی و اجرا نمود تا دانش آموزان بتوانند علاوه بر بهره مندی از مزایای کلاس های آموزشی تلویزیون، با معلم خود نیز به صورت آنلاین در ارتباط باشند.

برنامه شاد (شبکه اجتماعی دانش آموزان) در ابتدا به صورت برنامه شاد تحت وب ارائه گردید که مراجعه به آن از طریق سایت امکان پذیر است اما مدتی بعد، نسخه اندروید آن نیز منتشر شد. لازم به ذکر است که افراد می توانند تحت شرایطی از برنامه شاد بر روی نسخه ویندروز (کامپیوتر یا لپ تاپ) بدون مراجعه به وبسایت و در قالب یک برنامه استفاده نمایند که برای این منظور می بایست برنامه جانبی در سیستم نصب شود.

اجرای برنامه شاد در ویندوز، تنها در صورت استفاده از برنامه های جانبی و شبیه ساز اندروید امکان پذیر می باشد.

راهنمای تصویری نصب اپلیکیشن شاد ویندوز

برنامه شاد تنها بر روی نسخه های اندروید 4.4 به بالا قابل نصب است و ممکن است به همین دلیل، بسیاری از کاربران که دسترسی به تلفن همراه هوشمند ندارند یا امکان نصب اپلیکیشن شاد در موبایل آن ها وجود ندارد، نتوانند به این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنند. چنین کاربرانی، تنها با استفاده از سیستم های دارای نسخه ویندوز مانند کامپیوتر و لپ تاپ می توانند نسبت به استفاده از این برنامه اقدام نمایند که تاکنون نسخه ویندوز برنامه شاد توسط وزارت آموزش و پرورش منتشر نشده است و نصب این اپلیکیشن بر روی سیستم های کامپیوتری منوط به استفاده از برنامه های شبیه ساز اندروید می باشد.

شما می توانید با استفاده از روشی بسیار ساده و تنها با نصب یک برنامه جانبی، مراحل ثبت اطلاعات و ورود به حساب کاربری برنامه شاد را از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ به انجام برسانید. به همین جهت می بایست ابتدا یکی از برنامه های شبیه ساز اندروید یا اجرا کننده فایل APK را بر روی سیستم خود نصب کنید که پیشنهاد ما به شما نرم افزار شبیه ساز noxplayer می باشد. در ادامه این متن، لینک مستقیم دانلود و آموزش تصویری نحوه استفاده از noxplayer جهت راه اندازی دانلود نسخه جدید برنامه شاد بر روی ویندوز را ارائه کرده ایم. همچنین برای انجام این فرآیند، آخرین نسخه اندروید برنامه شاد را با پسوند apk نیاز خواهید داشت که می توانید آن را از طریق همین مقاله دانلود کنید.

 

دانلود مستقیم نسخه جدید اندروید اپلیکیشن شاد 2.9.8

دانلود مستقیم نرم افزار noxplayer

  • ابتدا برنامه شبیه ساز noxplayer را با کلیک بر روی لینک فوق دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج نمایید. سپس مطابق تصویر زیر، دو مرتبه بر روی فایل استخراج شده کلیک کنید.

مرحله اول ورود به برنامه شاد ویندوز

  • حال می بایست تیک ” I have read and accept the Nox License Agreement” را فعال نموده و کلید “install” را بفشارید تا فرآیند نصب برنامه آغاز شود.

مرحله دوم ورود به برنامه شاد ویندوز

  • پس از اتمام نصب برنامه، گزینه “start” را انتخاب نمایید.

مرحله سوم ورود به برنامه شاد ویندوز

  • در ابتدا ممکن است فرآیند ورود به برنامه کمی به طول بیانجامد. بنابراین با مشاهده صفحه زیر می بایست کمی منتظر بمانید.

مرحله چهارم ورود به برنامه شاد ویندوز

  • وارد محیط نرم افزار شده و از منو سمت راست صفحه، گزینه “Apk Inatall” را انتخاب کنید.

مرحله پنجم ورود به برنامه شاد ویندوز

  • در این مرحله می توانید به مسیری که اپلیکیشن شاد را پس از دانلود در آن ذخیره نموده اید، مراجعه کنید و بعد از گزینش آن، روی گزینه “open” کلیک نمایید.

مرحله ششم ورود به برنامه شاد ویندوز

  • ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا برنامه شاد در داخل شبیه ساز اندروید نصب و اجرا شود. بنابراین مدتی منتظر بمانید و پس از نصب برنامه شاد، بر روی آیکون آن کلیک کرده و با ثبت اطلاعات، وارد پنل کاربری خود شوید.

مرحله هفتم ورود به برنامه شاد ویندوز

بسیاری از دانش آموزان و اولیای آن ها ممکن است هنگام ورود به سامانه شاد آموزش و پرورش با پیغام های خطا مواجه شوند و این ارور ها مانع از ثبت اطلاعات دانش آموزان در سامانه و ایجاد دسترسی برای آن ها شود. چنانچه شما نیز هنگام ورود به سامانه یا استفاده از برنامه شاد، با ارور برنامه شاد رو به رو شده اید و راه حل برطرف نمودن این مشکل را نمی دانید، می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک نموده و راهنمایی دریافت کنید.

شایان ذکر است که با توجه به ارائه بسته اینترنت رایگان برنامه شاد، دانش آموزان می توانند بدون پرداخت هیچ گونه مبلغی از این برنامه استفاده کنند و پس از کسب اطلاعات لازم در راستای نحوه برگزاری امتحانات در برنامه شاد، امتحانات خود را به راحتی در این بستر مجازی به انجام برسانند.

 

نکات مهم ⭐
  • تا به امروز نسخه ویندوز برنامه شاد منتشر نشده و تنها در صورت داشتن نرم افزار شبیه ساز اندروید مثل noxplayer می توان آن را بر روی سیستم های کامپیوتری اجرا کرد.
  • برای دانلود مستقیم نرم افزار noxplayer می توانید به متن مقاله فوق مراجعه نموده و مراحل تصویری نصب آن را مشاهده کنید.
  • لینک نرم افزار موجود در مقاله اپلیکیشن شاد تنها بر روی گوشی هایی که اندروید آن ها نسخه 4.4 و بالاتر است، قابل نصب می باشد.
  • برای بهره مندی از برنامه شاد با استفاده از سیستم های کامپیوتری، می توانید از لینک نسخه تحت وب شاد استفاده کنید.

 

سوالات متداول

1- چه نسخه هایی از برنامه شاد دانش آموزی موجود است؟

تاکنون نسخه های تحت وب و اندروید این برنامه منتشر شده است که نصب آن بر روی سیستم ویندروز نیز به شرط وجود یکی از برنامه های شبیه ساز اندروید ممکن می شود.

2- چگونه می توان اپلیکیشن شاد دانش آموزی را بر روی ویندوز اجرا نمود؟

اجرای برنامه شاد بر روی ویندوز منوط به استفاده از برنامه های جانبی و شبیه ساز اندروید می باشد که لینک دانلود آن در این مقاله قرار داده شده است.

3- از طریق کدام نرم افزار شبیه ساز می توان اپلیکیشن شاد را بر روی ویندوز نصب کرد؟

با استفاده از نصب نرم افزار شبیه ساز noxplayer می توان برنامه شاد را بر روی ویندوز اجرا نمود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس