خانه کنکور بودجه بندی آزمون های آزمایشی سنجش ۱۴۰۲

بودجه بندی آزمون های آزمایشی سنجش ۱۴۰۲

نحوه بودجه بندی آزمون های آزمایشی سنجش ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
بودجه بندی آزمون های آزمایشی سنجش 1401 – 1402

دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم و همچنین کلیه داوطلبان کنکور سراسری جهت کسب آمادگی لازم برای حضور در میدان رقابت، به یک برنامه ریزی کنکور متناسب با توانایی ها و امکانات خود نیاز دارند، بنابراین ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش می تواند یک گزینه مناسب برای این دسته از افراد باشد. این آزمون ها با برنامه ریزی دقیق و ارائه مناسب بودجه بندی کنکور، در یادگیری مطالب و تسلط بر مفاهیم به شما کمک شایانی خواهند کرد.

 

لینک مستقیم ورود به سایت آزمون های آزمایشی سنجش

 

آزمون های آزمایشی سنجش در سه فاز تابستانه، مرحله ای و جامع جهت آمادگی داوطلبان کنکور سراسری برگزار می شوند.

بودجه بندی آزمون های آزمایشی سنجش ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

بودجه بندی آزمون های آزمایشی سنجش در کنار مطالعه بهترین منابع کنکور می تواند معیار خوبی برای افرادی باشد که به دنبال یک برنامه جامع به همراه مرور چندین باره مطالب درسی خود هستند تا بدین ترتیب بتوانند خود را به رتبه قبولی کنکور نزدیک تر کنند. متقاضیان برای شرکت در آزمون های آزمایشی سنجش ابتدا باید از بودجه بندی آن مطلع شده و با توجه طرح درس برنامه ریزی شده، آمادگی لازم را کسب کنند.

بودجه بندی آزمون های آزمایشی سنجش برای سال 1401 – 1402 در سه بخش تابستانه، مرحله ای و جامع برای دانش آموزان پایه های دهم، یازدهم، دوازدهم مورخ 17 مهرماه سال ۱۴۰۱ در سایت آزمون های آزمایشی سنجش به نشانی sanjeshserv.ir منتشر شده و لینک دانلود بودجه بندی آزمون های سنجش 1402 برای تمامی رشته های ریاضی، تجربی و انسانی برای مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم در این مقاله ارائه شده است.

دانلود بودجه بندی آزمون های آزمایشی سنجش پایه دهم 1401 – 1402

همان طور که گفته شد آزمون های آزمایشی سنجش برای پایه دهم نیز برگزار شده که این آزمون در دو بخش مرحله ای و جامع اجرا می شود.

 آزمون های مرحله ای

آزمون مرحله ای در این پایه تحصیلی در ابتدای شروع سال تحصیلی یعنی 29 مهر 1401 شروع شده و در 8 نوبت که آخرین مرحله آن 19 اسفند که پایان سال تحصیلی می باشد، ادامه خواهد داشت و باعث می شود دانش آموزان با برنامه ریزی به صورت پیوسته، تمام مطالب کتاب درسی پایه دهم را بررسی کنند. مرحله پنجم در این آزمون به جمع بندی نیمسال اول می پردازد.

آزمون های جامع

این آزمون همان طور که از نامش پیداست به صورت کلی به منظور آشنایی دانش آموزان با سوالات امتحانی به صورت چهار گزینه ای و جمع بندی کل کتاب، در دو نوبت فروردین و اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

نکته: آزمون های تابستانه فقط برای گروه های آزمایشی تجربی، ریاضی و انسانی در مقاطع تحصیلی پایه دوازدهم و یازدهم برپا می شود.

 دانلود بودجه بندی آزمون های آزمایشی سنجش پایه یازدهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

این آزمون مربوط به دانش آموزان پایه یازدهم بوده که که یک بخش بیشتر از پایه دهم دارد و به سنجش میزان پیشرفت دانش آموزان در طول سال تحصیلی می پردازد. این آزمون در سه فاز تابستانه، مرحله ای و جامع اجرا خواهد شد.

 آزمون های تابستانه

در دو ماه، دو آزمون جامع به جهت مرور و بررسی مطالب و نکات درسی ارائه می شود.

آزمون های مرحله ای

دانش آموزان پایه یازدهم به دلیل آن که از ثبت نام کنکور سراسری و رقابت کنکور جا نمانده و می خواهند برای آزمون سال بعد با آمادگی کامل رو به رو شوند، می توانند در آزمون مرحله ای و جامع شرکت کرده تا بتوانند با سوالات چهار گزینه ای شبیه به سوالات کنکور سراسری 1402، میزان آمادگی خود بر مطالب درسی را مورد سنجش قرار دهند که این آزمون در 8 نوبت ارائه خواهد شد.

 آزمون های جامع

بودجه بندی آزمون های آزمایشی سنجش پایه یازدهم شامل آزمون های جامع هم می باشد که در دو نوبت یعنی فروردین و اردیبهشت ماه برگزار شده و دانش آموزان را با پرسش های 4 گزینه ای منطبق با سوالات امتحان خرداد ماه و کل مباحث با تاکیید بر موضوعات آزمون های مراحل قبلی برگزار و آشنا می سازد.

دانلود بودجه بندی آزمون های آزمایشی سنجش پایه دوازدهم 1401 – 1402

دانش آموزانی که در پایه داوزدهم مشغول به تحصیل اند خود را بری ثبت نام  کنکور سراسری 1402 آماده کرده و این بودجه بندی آزمون های آزمایشی پایه دوازدهم کمک شایانی به آنان برای موفقیت در کنکور خواهد نمود. به این دلیل که طراحی بودجه بندی هر یک از مراحل ارائه شده در این آزمون بر اساس  بودجه بندی کنکور می باشد. این نیز مانند پایه یازدهم در سه فاز اما در 14 مرحله برگزار خواهد شد.

 آزمون های تابستانه

آزمون هایی که با نام تابستانه معروف هستند در این مرحله برگزار شده که هدف آن بررسی و مرور مطالب پایه دوازدهم است. این آزمون در 14 مرداد و 11 شهریور ماه ۱۴۰۱ برگزار شده است.

 آزمون های مرحله ای

آزمون های مرحله ای که به بررسی مطالب سال دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت مرحله به مرحله پرداخته و در 8 نوبت برگزار می شود.

 آزمون های جامع

پس از آزمون مرحله ای، فهرست منابع کنکور و بودجه بندی دروس اختصاصی آزمون های آزمایشی تابستانه سنجش دوازدهم 1402- 1401 از سوی سازمان سنجش به منظور مرور و جمع بندی کتاب درسی با پرسش های 4 گزینه ای منطبق با کل کتاب های پایه دهم یازدهم و دوازدهم برگزار خواهد شد. این آزمون که 4 مرحله دارد به ترتیب در 25 فرودین و اردیبهشت و 26 خرداد و تیر ماه 1402 برگزار خواهد شد.

علت تاکید بر ثبت نام در آزمون های آزمایشی چیست؟

شاید بسیاری از داوطلبان کنکور به دنبال پاسخ این سوال باشند که ثبت نام در آزمون های آزمایشی کنکور سراسری چه مزایایی دارد؟ باید توجه داشت که شرکت در این آزمون ها برای یک داوطلب کنکوری در راستای طی کردن یک مسیر درست و منطقی جهت کسب رتبه قبولی کنکور حتما مثمر موثر خواهد بود. در واقع شرکت در آزمون های آزمایشی یک تمرین جهت آمادگی برای حضور در جلسه کنکور می باشد. از جمله مهارت هایی که متقاضیان با شرکت در این آزمون ها کسب می کنند، عبارت اند از:

  • داشتن یک برنامه جامع و منظم
  • ارزیابی خود در مطالب مطالعه شده
  • تمرین جهت مدیریت زمان
  • آشنایی با نحوه طراحی سوالات از مباحث مختلف
  • هدفمند کردن مطالعه درسی
  • فراگیری تکنیک تست زنی
  • شبیه سازی فضای کنکور و آشنایی با شرایط حاکم در جلسه آزمون

شرکت در آزمون های آزمایشی کنکور سراسری از بهترین دی وی دی های کنکور می تواند گزینه مناسبی برای کسب آمادگی در مهارت های مورد نیاز و تسلط بر مباحث مطالعاتی برای یک داوطلب به شمار  آید. همچنین می توانید جهت اطلاع از زمان برگزاری آزمون آزمایشی سنجش بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- بودجه بندی آزمون های آزمایشی سازمان سنجش ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ برای چه پایه هایی است؟

سازمان سنجش هر ساله برای تمامی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم، آزمون برگزار خواهد کرد.

2- چطور می توان به بودجه بندی آزمون های آزمایشی سازمان سنجش دسترسی پیدا کرد؟

جهت دسترسی به این فایل ها می توانید به سایت sanjeshserver.ir مراجعه نموده و یا از لینک های موجود در این مقاله استفاده نمایید.

3- بودجه بندی آزمون های آزمایشی سازمان سنجش برای داوطلبان کنکور سراسری به چه صورت برنامه ریزی شده است؟

این آزمون در سه فاز تابستانه، مرحله ای و جامع برگزار می شود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره کنکور پیج کنکور