خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی علت تاخیر در اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲ چیست؟

علت تاخیر در اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲ چیست؟

علت تاخیر در اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲

با توجه به پیش بینی هایی که انجام شده بود هنوز اعلام نتایج مصاحبه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲ اعلام نشده است که دلیل اصلی آن مشخص شد.

علت تاخیر در اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی 1402 مشخص شد

طبق آخرین اطلاعیه ای که از طرف سازمان آموزش و پرورش اعلام شده، تاخیر در اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲ که در 8 اردیبهشت ماه برگزار شده بود به دلیل کوتاهی برخی از سازمان های مرتبط با آموزش و پرورش می باشد. به گفته این سازمان، باید یک سری از اطلاعات توسط برخی از مراکز به سازمان سنجش کشور تحویل داده شود که این کار انجام نشده است.

به گفته مدیرکل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش، یک فرآیند 40 روزه برای انتخاب پذیرفته‌ شدگان این آزمون در نظر گرفته شده که بعد از اعلام نتایج نهایی، بازه زمانی آغاز خواهد شد.

زمان دقیق اعلام نتایج نهایی

تاریخ دقیقی از زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی 1402 بیان نشده و دلیل تاخیر نیز عدم ارسال برخی از اطلاعات لازم از طرف سازمان های مرتبط عنوان شده بود. مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش تاکید کرد که هیچگونه کوتاهی یا مشکلی در عملکرد سازمان آموزش و پرورش وجود ندارد و آمار مورد نیاز باید از مراجع دیگری به سازمان سنجش ارسال شوند.

به گفته وی، یک هفته بعد از ارسال نتایج ارزیابی و مصاحبه داوطلبان شرکت کنندگان آزمون به سازمان سنجش، نتایج نهایی نیز مشخص و منتشر خواهند شد که طبق آخرین اطلاعات، این نتایج در هفته سوم شهریور ماه مشخص و اعلام خواهند شد.

امکان تاخیر در گزینش آموزش و پرورش

با توجه به تاخیر ایجاد شده در اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲، احتمال تاخیر در گزینش افراد پذیرفته شده در نتایج نهایی نیز وجود دارد. طبق گفته ی مدیرکل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش، یک بازه 40 روزه جهت گزینش افراد در نظر گرفته شده است که جهت اجرایی کردن آن باید نتایج نهایی در زمان مناسب اعلام شوند. این آزمون برای جذب 28 هزار آموزگار ابتدایی، معلم استثنایی و عشایر در 8 اردیبهشت ماه برگزار شده بود.

نحوه گزینش آموزش و پرورش

مدیرکل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اطلاعاتی که در دفترچه ثبت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ذکر شده، بیان کرد که سه برابر ظرفیت قبول‌شدگان برای مصاحبه تخصصی و پس از این مرحله به گزینش معرفی خواهند شد. تعداد کل افرادی که در این آزمون جذب آموزش و پرورش خواهند شد 28 هزار و 18 نفر می باشند که جزئیات آن طبق اطلاعات زیر می باشند.

  • 24 هزار و 694 آموزگار ابتدایی
  • 2333 آموزگار استثنایی
  • 992 نفر آموزگار ویژه مناطق عشایری و مرزی

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی