خانه مدارس تدریس خصوصی ابتدایی

تدریس خصوصی ابتدایی

تدریس خصوصی پایه ابتدایی
تدریس خصوصی ابتدایی

برای ثبت نام در کلاس های خصوصی پایه ابتدایی با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید👈 02191018024

و یا فرم زیر را تکمیل نمایید

قیمت: 0 تومان

سال های ابتدایی یکی از حیاتی ترین دوران تحصیل برای دانش آموزان به شمار می رود زیرا اگر محصل پایه ضعیفی در فراگیری دروس داشته باشد، به طبع در سال های تحصیلی آینده خود در مقاطع بالاتر با مشکل مواجه خواهد شد. عوامل متعددی مانند عدم مهارت دبیر در تدریس، تعدد بسیار محصلان، شلوغی کلاس و… می تواند روی افت تحصیلی دانش آموزان تاثیر گذار باشد. تمامی این موارد باعث می شود که نیاز به شرکت در کلاس های خصوصی در بین دانش آموزان و والدین آن ها احساس شود.

شرکت در کلاس های خصوصی و آموزش نوین، کمک شایانی به دانش آموز در فراگیری مفهومی دروس خواهد کرد.

اهمیت داشتن معلم خصوصی در ابتدایی

شاید برای بسیاری این سوال پیش آید که داشتن معلم خصوصی در دوران ابتدایی چه ضرورتی دارد؟ بعضی از افراد تصور می کنند که معلم خصوصی تنها برای دانش آموزانی است که در فراگیری دروس خود مشکل دارند، مورد نیاز است؛ در صورتی که این تفکرات کاملا اشتباه می باشد. در کل می توان دانش آموزانی که نیاز به معلم خصوصی دارند را به سه دسته زیر تقسیم کرد:

  • دانش آموزان تیزهوش: دانش آموز تیزهوش برای تثبیت بیشتر دروس و مفهومی و تستی خواندن آن ها برای شرکت در آزمون تیزهوشان و دیگر آزمون های ورودی مدارس برتر نیاز به معلم خصوصی خواهد داشت.
  • دانش آموزان پر تلاش: این دسته از محصلان بسیار تلاش کرده و به دلیل عدم آموزش صحیح دبیر خود نیازمند به تدریس خصوصی می باشد.
  • دانش آموز کم کار: به دانش آموزی اطلاق می گردد که سرعت یادگیری پایینی داشته و نمی تواند همراه با مدرسه، درس های خود را پیش ببرند. در نتیجه این دسته از دانش آموزان نیز به دبیر خصوصی نیازمند می باشند.

تدریس خصوصی در پایه های مختلف 

با توجه به پایه ای بودن دروس ابتدایی و اهمیت فوق العاده آ نها در مقاطع تجصیلی بالاتر نیاز به کلاس خصوصی بیش از پیش خود را نشان می دهد. همچنین به دلیل به مفهومی شدن درس های پایه ابتدایی، یادگیری به صورت اصولی و عمیق می تواند تاثیر فوق العاده ای بر روی شخص بگذارد. لذا لطیف بودن روحیه دانش آموزان و از طرف دیگر زمان کمی که جهت یادگیری دروس در مدرسه می گذرانند ممکن است باعث نا امیدی بسیاری آز آنان گردد. در کلاس های خصوصی ابتدایی ایران مشاوره تمامی مباحث ابتدایی جهت رفع تمامی مشکلات مذکور تدریس خواهد شد لذا شرح هریک به صورت ذیل می باشد.

تدریس خصوصی پایه اول ابتدایی

به دلیل افزایش ناگهانی تعداد کتب درسی و فشاری و تایم کمی که برای آموزش این دسته از محصلان در نظر گرفته شده، ممکن است برخی از آن ها موفق به یادگیری اصولی این دروس نشوند. در کلاس های خصوصی ایران مشاوره همه دروس به صورت اصولی تدریس خواهند شد. به طور مثال در درس ریاضی مباحثی مانند شمارش، نوشتن اعداد و جمع و تفریق به صورت مفهومی آموزش داده می شود تا دانش آموز در سال بعد با مشکل مواجه نشود.

همچنین درس فارسی بخوانیم و بنویسیم که جزء به جزء آن توسط دبیرانی که با توجه به روانشناسی خاص جهت تدریس در نظر گرفته شده، می تواند علاوه بر علاقه مندی باعث افزایش خلاقیت دانش آموز نیز گردد.

تدریس خصوصی پایه دوم ابتدایی

پس از پایه اول، نوبت به پایه دوم ابتدایی می رسد و به طبع تمامی دروس نسبت به سال گذشته بیشتر و رو به مفهومی شدن خواهد رفت. به طور مثال در درس ریاضی مباحثی مانند جمع و تفریق اعداد سه رقمی، کسر و نمودار و اشکال هندسی ممکن است برای برخی از داوطلبان پیچیده و دشوار باشد و یا برخی از مباحث علوم تجربی، فارسی و هدیه های آسمان که دایره واژگان بسیار گسترده تری نسبت به سال گذشته دارند و در صورتی که به صورت صحیح آموزش داده نشوند دانش آموز با مشکل مواجه خواهد شد.

بنابراین مدرسان با بهره گیری از بازی های کلامی به منظور افزایش دایره لغات و همچنین استفاده از کتاب های صوتی مفید و … می توانند تاثیر بسزایی بر روی یادگیری دانش آموزان در کلاس های تدریس خصوصی آنلاین بگذارند.

تدریس خصوصی پایه سوم ابتدایی

پایه سوم ابتدایی یکی از پایه ای ترین مرحله دانش آموزان به جهت تشکیل پایه های علمی و آموزشی می باشد. همچنین محصلان در پایه سوم برای اولین بار با جدول ضرب در ریاضی آشنا می شوند، و لذا مباحث دستوری در علوم و مترادف و متضاد در فارسی جزو مباحث چالش برانگیز برای آن ها محسوب خواهد شد. بنابراین دبیر خصوصی با شناخت ویژگی های دانش آموزان این مقطع می تواند نقاط ضعف و قوت را شناسایی نموده و در صدد بر طرف نمودن آن ها با انجام یادگیری اصولی بهره مند گردد.

تدریس خصوصی پایه چهارم ابتدایی

پایه چهارم ابتدایی برای دانش آموزان و والدین یکی از پایه های دشوار در نظر گرفته می شود بدین صورت که اگر هماهنگی های لازم بین دبیر و والدین کودک به خوبی انجام نگیرد، دانش آموز با افت تحصیلی مواجه خواهد شد. بنابراین شما می توانید با بهره گیری از یک دبیر خصوصی و کارآمد از این اتفاق جلوگیری کنید.

به طور مثال در درس ریاضی دانش آموز با مباحث جدیدی مانند کسر، عدد مخلوط، عدد اعشاری و ضرب اعداد آشنا می شود لذا آموزش اصولی این مفاهیم به دانش آموز کمک می کند تا در پایه های بالاتر با مشکلات کمتری روبه رو شود. همچنین روش تدریس فارسی چهارم در هدایت دانش‌آموز از مراحل مقدماتی به سمت مراحل پیشرفته‌ تر یادگیری مهارت‌های زبانی، بسیار حائز اهمیت است.

تدریس خصوصی پایه پنجم ابتدایی

در پایه پنجم دانش آموز با حجم بسیاری دانش و اطلاعات مواجه خواهد شد بدین صورت که از یک طرف بایستی خود را برای ورود به مدارس برتر مانند تیزهوشان آماده کند و از طرف دیگر باید اطلاعات جدید را به خوبی بهره گیرد. لذا در این میان وجود یک دبیر با تجربه و خصوصی می تواند با بهره گیری از فنون جدید و بالا بردن مهارت شنیدن، نوشتن و درک مطلب، دانش آموز را از همه جهات آماده نماید.

تدریس خصوصی پایه ششم ابتدایی

پایه ششم در واقع مکمل تمامی پایه های ابتدایی در جهت رفع نقاط ضعف خواهد بود. بنابراین دبیران خصوصی می توانند دانش آموزان را با استفاده از روش های شخصی سازی، از دو نظر که یکی شرکت در امتحانات نهایی و دیگری برای ورود به مدارس برتر مانند نمونه دولتی و تیزهوشان می باشد آماده نمایند. روش هایی که این دسته از دبیران خصوصی جهت آموزش در نظر می گیرند تدریس خلاق، کاوشگری، نمایشی و روش تدریس اکتشافی می باشد.

لازم به ذکر است که چنانچه قصد دارید تحصیلات خود را در مدارس سمپاد ادامه دهید، میتوانید جهت کسب آمادگی لازم برای شرکت در آزمون ورودی این مدارس، از مزایای تدریس خصوصی تیزهوشان نیز بهره مند شوید.

تدریس خصوصی به صورت آنلاین برگزار می شود یا حضوری؟

کلاس های خصوصی پایه ابتدایی  ایران مشاوره در استان تهران به صورت حضوری و آنلاین و در شهرهای دیگر تنها به صورت آنلاین برگزار می گردد. لذا با برگزاری کلاس ها به صورت غیر حضوری دانش آموزان در هر مناطقی از کشور که باشند می توانند از بهترین متد آموزشی بهره مند گردند.

همچنین کلاس آنلاین این امکان را برای شما فراهم می کند تا صوت و یا ویدیو کلاس را ضبط نموده و در صورت مواجه با هر گونه مشکل در حین مطالعه دروس، به مرور آن ها پرداخته و در صدد بر طرف کردن آن بر آیید. لذا آموزش در محیطی آرام و با امکان پرسش سوال در صورت ابهام در این کلاس های آموزشی وجود خواهد داشت.

کلاس ابتدایی خصوصی آنلاین ایران مشاوره چگونه برگزار می گردد؟

جهت برگزاری کلاس های آنلاین و خصوصی ایران مشاوره از نرم افزار قرار استفاده می شود. این پلتفرم به دلیل امکانات گسترده ای که در اختیار کاربران قرار می دهد و همچنین استفاده بهینه اینترنت مورد توجه قرار گرفته است. لذا در این نرم افزار امکاناتی همچون امکان برقراری ارتباط تصویری و صوتی، بالا بردن دست جهت پرسش سوال و یا پاسخ به آن، ساخت اتاق های عمومی و اختصاصی جهت استفاده کابران تعبیه شده است.

توجه داشته باشید که شما پس از ورود به این نرم افزار که نسخه تحت وب آن نیز موجود می باشد، میتوانید با استفاده از کدی که از سوی مجموعه برای شما ارسال می گردد، در جلسات حاضر شوید.

میزان هزینه تدریس خصوصی ابتدایی و نحوه پرداخت

میزان هزینه کلاس های خصوصی با توجه به حضوری و آنلاین بودن و همچنین مقطع تحصیلی و نوع درس ارائه شده متفاوت می باشد. لذا افرادی که قصد شرکت در این کلاس ها را دارند بایستی با استفاده از درگاه مورد نظر، به صورت اینترنتی، هزینه را پرداخت نمایند. لذا در صورت وجود هر گونه سوال در خصوص مبلغ تدریس و نحوه پرداخت آن می توانید با مشاوران مجموعه ایران مشاوره در ارتباط باشید.

در کلاس های خصوصی ابتدایی ایران مشاوره چه دروسی تدریس می شود؟

دروس ارائه شده در پایه های مختلف ابتدایی که در کلاس های خصوصی تدریس می شود هر کدام به شرح زیر می باشد:

لیست دروس قابل تدریس  در پایه ابتدایی
نام پایه تحصیلیدروس ارائه شده
پایه اول ابتداییفارسی خوانیم
فارسی مهارت های نوشتن
ریاضی
علوم تجربی
قرآن
پایه دوم ابتداییفارسی دوم ابتدایی ( مهارت های خواندن )
فارسی دوم ابتدایی ( مهارت های نوشتن)
علوم تجربی
ریاضی
قرآن
هدیه های آسمانی
پایه سوم ابتداییفارسی مهارت های خواندن
فاری مهارت های نوشتن
علوم تجربی
ریاضی
قرآن
هدیه های آسمانی
مطالعات اجتماعی
پایه چهارم ابتدایی
پایه چهارم ابتداییفارسی مهارت های خواندن
فارسی مهارت های نوشتن
قرآن
هدیه های آسمان
ریاضی
علوم تجربی
مطالعات اجتماعی
پایه پنجم ابتداییفارسی مهارت های خواندن
فارسی مهارت های نوشتن
قرآن
هدیه های آسمان
ریاضی
مطالعات اجتماعی
کار و فناوری
پایه ششم ابتداییفارسی مهارت های خواندن
قرآن
کتاب کار تفکر و پژوهش
فارسی مهارت های نوشتن
هدیه های آسمان
ریاضی
مطالعات اجتماعی
کار و فناوری

ویژگی دوره های آنلاین خصوصی ایران مشاوره

برای این که یک دبیر بتواند تمامی برنامه ریزی ها و هدف گزاری های خود را مطابق با برنامه و اصولی انجام دهد نیازمند تجربه می باشد. دبیران با تجربه و خصوصی ایران مشاوره با بهره گیری از بهترین و مدرن ترین روش های تدریس، مهارت شما را در یادگیری دروس افزایش می دهند. لازم به ذکر است که شما می توانید با ثبت نام در این دوره از کلاس های آنلاین موسسه، از ویژگی های زیر بهره مند گردید.

  1. دانش آموزان با شرکت در این کلاس ها جزوه های خاصی را جهت تحصیل دریافت خواهند کرد.
  2. امتحانات ارزیابی به صورت آنلاین برگزار می گردد.

 

در صورت وجود هرگونه سوال و بروز مشکل می توانید با شماره پشتیبانی ایران مشاوره تماس حاصل نمایید: 02191018024

و یا از طریق پیام رسان های واتساپ، بله و روبیکا با ما در ارتباط باشید: 09025101252

سوالات متداول

1- تدریس خصوصی پایه ابتدایی برای چه دانش آموزانی می تواند موثر واقع شود؟

تمای دانش آموزان در هر پایه ای برای تثبت بهتر دروس و یا بررسی نقاط ضعف و رفع اشکال به دبیر خصوصی نیاز خواهند داشت.

2- لیست دروس ارائه شده در پایه های مختلف ابتدایی چگونه است؟

لیست دروس ارائه شده در پایه های مختلف ابتدایی در متن همین مقاله ذکر شده است.

3- ویژگی برگزاری دوره های خصوصی ایران مشاوره چیست؟

از خصوصیات و ویژگی های ارائه شده در این دوره ها می توان به انتخاب دبیری با تجربه که با توجه به خصوصیات اخلاقی هر یک از دانش آموزان به تدریس می پردازد، اشاره کرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس