خانه آموزش تدریس خصوصی تیزهوشان

تدریس خصوصی تیزهوشان

دوره های تدریس خصوصی تیزهوشان
تدریس خصوصی تیزهوشان

برای ثبت نام در کلاس های خصوصی تیزهوشان با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید👈 02156691684

و یا فرم زیر را تکمیل نمایید

قیمت: 0 تومان

دانش آموزان زیادی به دلیل امکانات آموزشی مناسب در مدارس تیزهوشان علاقه مند به پذیرش و تحصیل در مدارس هستند که به همین منظور پس از کسب آمادگی های علمی و آموزشی لازم می بایست در آزمون های ورودی که در پایان سال تحصیلی ششم و نهم برگزار می شود، شرکت نمایند. نمونه سوالات این آزمون ها شامل مطالب استعداد تحصیلی و تست هوش و همچنین مطالب درسی می باشد که داوطلبان می توانند برای کسب حدنصاب علمی از تدریس خصوصی آنلاین کمک بگیرند چراکه شرکت و پذیرش در این آزمون ها تنها راه تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان می باشد.

دانش آموزان داوطلب شرکت در آزمون های ورودی ششم به هفتم و نهم به دهم مدارش تیزهوشان می توانند به کمک دوره های تدریس خصوصی درصد قبولی خود را افزایش دهند.

همایش اردوی مطالعاتی آنلاین تیزهوشان ایران مشاوره

آموزش استعداد تحلیلی ششم و نهم | مبحث شمارش

آموزش ریاضی پایه ششم | الگوهای عددی

آموزش ریاضی هشتم | مبحث مجموعه و احتمال

راهکارهای آمادگی برای شرکت در آزمون تیزهوشان

دانش آموزانی که قصد ادامه تحصیل ثبت نام آزمون تیزهوشان را دارند، می توانند با بهره مندی از شیوه های کمک آموزشی و به کارگیری آن ها در آماده سازی خود امکان قبولی خود را نیز افزایش دهند.

راهکارهای آمادگی برای شرکت در آزمون تیزهوشان
داشتن برنامه ریزی مناسب و استاندارد
مدیریت زمان
مشاوره از متخصصان این امور
شرکت در دوره های تدریس خصوصی تیزهوشان
شناخت به مواد و نحوه سوالات
تسلط به فنون تسط زنی

تدریس خصوصی تیزهوشان، آنلاین یا حضوری؟

مراکز آموزشی مختلف به دو صورت حضوری و آنلاین کلاس های تدریس خصوصی آزمون تیزهوشان را برگزار می کنند تا دانش آموزان بسته به نیاز و شرایط خود در هر کدام از آن ها که مایل باشند شرکت کنند.

تدریس خصوصی آنلاین

آن دسته از افرادی که قصد دارند در کلاس های آنلاین ثبت نام کنند، تنها کافی است که فرم موجود در ابتدای این مقاله تکمیل کرده و طبق راهنمایی های کارشناسان مراکز آموزشی در این دوره ها شرکت نمایند. در این دوره ها ارتباط تنها به صورت آنلاین یا تلفنی صورت می گیرد.

تدریس خصوصی حضوری

برای شرکت در این کلاس ها نیز می توانید نام خود را با تکمیل فرم تقاضانامه در لیست اعضای دوره انتخابی خود ثبت کرده تا مشاوران مجموعه در اولین فرصت جهت انجام هماهنگی های لازم، با شما تماس حاصل نمایند.

کلاس های تدریس خصوصی تیزهوشان از چه طریقی برگزار می شود؟

این کلاس ها به دو صورت حضوری و آنلاین ارائه می شوند که روند نام نویسی در هر دوی آن ها به صورت آنلاین و با مراجعه به ابتدای این مقاله و تکمیل فرم موجود صورت می گیرد. پس از تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام توسط داوطلبان، اطلاعات لازم در خصوص نحوه و روند برگزاری دوره ها از طریق تماس تلفنی به آن ها اعلام می گردد.

نحوه برگزاری دوره های تدرس خصوصی حضوری

پس از فرآیندهای فوق، مشاوران مرکز با این افراد تماس گرفته و زمان و مکان دقیق برگزاری کلاس ها را به آن ها اطلاع می دهند. لازم به ذکر است که در حال حاضر دوره های حضوری تنها در استان تهران برگزار می گردد.

نحوه برگزاری دوره های تدرس خصوصی آنلاین

در این روش، داوطلبان پس از نام نویسی و مطلع شدن از صفر تا صد برگزاری دوره ها می توانند با استفاده از کدی که برای آن ها ارسال شده وارد پنل کاربری خود در اپلیکیشن قرار و یا نسخه تحت وب آن شوند و در زمانبندی های اعلام شده در کلاس ها حضور یابند. این برنامه از طریق مارکت هایی مانند بازار قابل دریافت می باشد و همچنین کاربران می توانند از نسخه وب آن نیز استفاده نمایند. برخلاف دوره های حضوری، این کلاس ها از اقصی نقاط کشور دانش آموز می پذیرد.

میزان هزینه ثبت نام کلاس خصوصی تیزهوشان

مسلما هر فردی برای شرکت در دوره های آموزشی آنلاین یا حضوری ملزم به پرداخت هزینه می باشد. این مبلغ با توجه به عوامل متعددی ثابت نبوده و متفاوت است. از جمله عوامل اثرگذار در این فرآیند در ادامه مطلب ذکر شده است.

عوامل موثر بر قیمت دوره های تدریس خصوصی تیزهوشان
عنوان عواملتوضیحات
نوع کلاسهزینه کلاس های حضوری آنلایم متفاوت می باشد.
تعداد جلسات دوره انتخابیشرکت در دوره های کامل یا جلسات فشرده برای امتحانات پایان ترم بسته به تعداد جلسات دارای هزینه های متغیری است.
مقطع تحصیلی دانش آموزاندوره های ارائه شده برای دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم به صورت مجزا خواهد بود.

در کلاس های تدریس خصوصی تیزهوشان چه می گذرد؟

داوطلبان شرکت در آزمون تیزهوشان به لطف مراکز آموزشی با کارگروه های مجرب این امکان را دارند تا با ثبت نام کلاس آزمون مدارس تیزهوشان به صورت آنلاین و حضوری سطح بار علمی و همچنین میزان درصد قبولی خود را افزایش دهند. تدریس خصوصی استاندارد برای قبولی در آزمون تیزهوشان می بایست دارای ویژگی هایی باشد تا امکان تحقق این امر میسر شده و نتیجه مطلوب حاصل گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت در دوره های خصوصی  ایران مشاوره می توانید با گروه پیشتیبانی این مجموعه شماره تماس حاصل فرمایید.

  • به کارگیری اساتید متخصص و مجرب
  • فردی برگزار شدن کلاس ها به منظور تمرکز بیشتر در آموزش
  • بررسی روند آموزش و پیشرفت دانش آموز
  • تحلیل و بررسی نمونه سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم در دوره های قبل
  • آموزش فنون تست زنی
  • بررسی نحوه عملکرد و توصیه راه های بهبود وضعیت دانش آموز
  • ارزیابی دانش آموز با برگزاری آزمون های شبیه ساز
  • ارائه شیوه های صحیح مطالعه
  • مشاوره صحیح و کاربردی در امور مطالعه و آموزش
  • پشتیبانی و رفع اشکال
  • بررسی نمونه سوالات تحلیلی و تحصیلی
  • همراهی دانش آموز تا روز برگزاری آزمون

تدریس خصوصی تا چه میزان می تواند در قبولی آزمون تیزهوشان موثر باشد؟

مدارس تیزهوشان در هر سال، به منظور شناسایی و پرورش افراد نخبه، تعداد محدودی از دانش آموزان شرکت کننده در آزمون های ورود را جذب و پذیرش می کنند که همین امر موجب ایجاد رقابت تنگاتنگی میان شرکت کنندگان شده است. دانش آموزان برای موفقیت در این رقابت سنگین بهتر است که از راهکارهای کمک آموزشی مانند دوره های تدریس خصوصی شرکت کنند تا بدین وسیله در صدد برطرف کردن ضعف های خود برآیند.

داشتن تمرکز کافی، رعایت شیوه های گفته شده در این دوره ها و همچنین انتخاب مرکز آموزسی مناسب می تواند قبولی شرکت کنندگان را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

ویژگی های کلاس های تدریس خصوصی تیزهوشان ایران مشاوره

گاهی اوقات دانش آموزان باهوش به دلیل ترس و احساس ضعف در برخی دروس از ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان  اجتناب می کنند که بی شک این تصمیم در سرنوشت آن ها تاثیرگذار خواهد بود. اما امروزه این دسته از دانش آموزان نیز با شرکت در کلاس ها تدریس خصوصی دروس عمومی و اختصاصی می توانند عملکرد خود را بهبود بخشیده و نسبت به رفع مشکلات علمی خود اقدام کنند

به همین منظور کارگروه تخصصی ایران مشاوره با برگزرای کلاس های تدریس خصوصی توسط اساتید مجرب سعی دارد تا احتمال پذیرش شرکت کنندگان در این رقابت نفس گیر را به بالاترین حد ممکن برساند. این کلاس ها که تمامی ویژگی های ذکر شده در مطلب فوق را دارا می باشد طی آموزش و مشاوره های کارآمد غیرحضوری با برنامه زیر ارائه شده است.

  • شناسایی تمامی نقاط ضعف دانش آموزان
  • ارائه راهکارهایی جهت غلبه بر استرس و ترس دانش آموزان
  • بهره مندی از اساتید مجرب
  • استفاده از مشاوره متخصص جهت پشتیبانی
  • بررسی آزمون های دوره های قبل
  • ارزیابی دانش آموزان با برگزاری آزمون های آزمایشی

لازم به ذکر است که محتویات آموزشی کلاس های تدریس خصوصی تیزهوشان برای پایه ششم تنها در رابطه به سوالات تحلیلی و تست هوش بوده اما منابع نمونه سوالات آزمون تیزهوشان نهم شامل تمامی دروس تحصیلی نیز می باشد. شرکت کنندگان آزمون ششم به هفتم می توانند با شرکت در کلاس استعداد تحلیلی تیزهوشان نیز مهارت خود در حل تست های هوش را تقویت کنید.

 

سوالات متداول

1- شرکت در کلاس های تدریس خصوصی تیزهوشان به چه منظور می باشد؟

داوطلبان برای افزایش درصد قبولی خود در این آزمون ها می توانند در دوره های خصوصی شرکت کنند.

2- نحوه شرکت در این آزمون ها به چه صورت می باشد؟

دوره های خصوصی تیزهوشان با ثبت نام در سایت مرکز ایران مشاوره به صورت آنلاین برگزار می شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره