خانه مدارس تدریس خصوصی مدرسه ، کنکور و دانشگاه در اسلامشهر

تدریس خصوصی مدرسه ، کنکور و دانشگاه در اسلامشهر

تدریس خصوصی در اسلامشهر
تدریس خصوصی در اسلامشهر

 

برای ثبت نام در کلاس های خصوصی اسلامشهر با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید👈 02156691684

و یا فرم زیر را تکمیل نمایید

قیمت: 0 تومان

یکی از چالش های بزرگی که اکثر والدین دانش آموزان با آن رو به رو هستند ، عدم علاقه و حتی ضعف فرزندشان در برخی از دروس مدرسه است. حتما شما نیز شنیده اید که دانش آموزی می گوید از دروس تحلیلی مانند ریاضی ، فیزیک و … بیزار است و در بقیه دروس مشکلی ندارد و یا دقیقا برعکس! دانش آموزی که هدفی برای خود مشخص کرده و قصد دستیابی به آن را دارد خوب می داند که لازمه موفقیت و تحصیل در یک رشته و دانشگاه خوب ، تسلط کافی روی همه دروس است و هر یک از آن ها به اندازه خود می تواند سهم مهمی در پیشرفت تحصیلی دانش آموز به خصوص جهت ادامه تحصیل داشته باشد.

یکی از علت های اصلی ایجاد انگیزه و علاقه مندی به دروس ، معلم و روش تدریس وی می باشد و یک معلم ایده آل خوب می داند چگونه دانش آموز خود را علاقه مند و مجذوب درس خواندن کند. این امر به خصوص در دوره دبستان و سنین پایین به طور محسوس تری قابل مشاهده می باشد.

معلم خصوصی یکی از گزینه هایی است که می تواند مکمل خوبی برای یادگیری دانش آموزان در مدرسه باشد. به خصوص برای دانش آموزانی که به علت های گوناگون نمی توانند یادگیری کافی را در مدارس داشته باشند.

با گذشت سال ها و پیدایش شیوه های مختلف آموزش ، مانند دی وی دی های آموزشی ، آموزش آنلاین و … ، هنوز هیچ یک نتوانسته اند جایگزین مناسبی برای کلاس های حضوری و خصوصی شوند.

کلاس های خصوصی در اسلامشهر

عوامل بسیاری وجود دارند که دست به دست هم می دهند و موجب دلسرد شدن دانش آموزان در درس خواندن می شوند ؛ از جمله این عوامل می توان به عدم برقراری ارتباط دانش آموز با دبیر و یا حتی ترس از معلم در مدرسه ، تعداد زیاد دانش آموزان در یک کلاس ، عدم استفاده از تنوع و شیوه های جدید آموزش در تدریس و … اشاره نمود.

از جمله دلایلی که بسیاری از دانش آموزان و والدین را به ثبت نام در مدارس غیر دولتی ترغیب می کنند نیز می توان به همین موارد اشاره نمود.

یکی از بهترین راهکارها برای بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان استفاده از معلمان خصوصی با تجربه و جوان است ، معلمانی که بتوانند کمبود ها و نواقص آموزشی مدارس را جبران کنند و مفاهیم درسی را با متدهای جدید آموزشی به طور کامل و صحیح به دانش آموزان انتقال دهند.

این تصور که تمام امکانات آموزشی در شهر تهران است و ساکنین شهرستان های استان تهران و مناطق دورتر ، از امکانات و اساتید و معلمان خوب آموزشی دور هستند متعلق به گذشته است. امروزه اساتید و معلمان با انگیزه و دارای تحصیلات عالیه در بهترین دانشگاه های سراسری ، اقدام به برگزاری کلاس های خصوصی و گروهی برای پایه های مختلف و هم چنین کلاس های آموزش و تست زنی در شهرستان های استان تهران نموده اند.

باید این مژده را به خانواده هایی که ساکن هر یک از محله های شهرستان اسلامشهر ، از جمله : موسی آباد ، باغ فیض ، زرافشان ، کاشانی ، قائمیه ، مهدیه ، واوان ، سعیدیه ، شهرک الهیه ، شهرک توحید و … هستند بدهیم که آن ها نیز می توانند از این امکان استفاده نموده و بهترین اساتید را برای آموزش فرزندان خود انتخاب نمایند. لازم به ذکر است که برای راحتی شهروندان عزیز ، این کلاس ها با توجه به انتخاب دانش آموز و والدین او ، قابلیت برگزاری در منزل دانش آموز و یا آموزشگاه را دارا می باشند.

تدریس خصوصی دروس در اسلامشهر

تدریس خصوصی ریاضیات

ریاضی یکی از درس های پر اهمیت در دوران مدرسه است که در دوره دبستان و دوره متوسطه اول با همان عنوان ” ریاضی “ ارائه می شود. این درس در دوره متوسطه دوم نیز با عنوان ” ریاضی و آمار 1 ، 2 و 3 “ برای پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم رشته انسانی ؛ با نام ” ریاضی 1 ، 2 و 3 “ برای رشته تجربی و با عناوین ” ریاضی 1 ، هندسه 1 و 2 ، حسابان 1 و 2 ، آمار و احتمال و ریاضیات گسسته “ برای سه پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم رشته ریاضی فیزیک به چاپ می رسد.

یکی از مهم ترین عوامل در یادگیری ریاضیات مقاطع بالاتر تحصیلی ، این است که دانش آموز این درس را از ابتدا به درستی فرا گرفته باشد و در واقع پایه قوی از این درس داشته باشد. بنابراین به والدین عزیز توصیه می کنیم که به هیچ وجه از ضعف دانش آموز در درس ریاضی غافل نشوند زیرا در این صورت و با توجه به پیوستگی این درس در پایه های مختلف ، دانش آموز با مشکلات جدی رو به رو خواهد شد.

تدریس خصوصی ریاضی و آمار رشته انسانی

معمولا افرادی که در رشته انسانی مشغول به تحصیل هستند نمی توانند رابطه خوبی با دروس تحلیلی مانند ریاضی برقرار کنند. شاید به همین دلیل است که کسب درصد بالا در درس ریاضی کنکور انسانی ، می تواند به طور قابل توجهی رتبه داوطلب را بهبود بخشد.

از آن جایی که درس ریاضی و آمار در سه پایه دوره متوسطه دوم رشته انسانی وجود دارد. درصورتی که دانش آموزی در این درس احساس ضعف می کند بهتر است سریع تر جهت رفع آن اقدام نماید تا در امتحانات نهایی و کنکور سراسری به مشکل برنخورد.

تدریس خصوصی ریاضیات رشته ریاضی فیزیک (ریاضی ، هندسه ، حسابان ، آمار و احتمال و ریاضیات گسسته)

دانش آموزانی که در رشته ریاضی فیزیک تحصیل می کنند حتما بر این امر واقف هستند که ریاضیات شاخه های گسترده ای را در بر می گیرد و موفقیت در این رشته مستلزم کسب مهارت در حل مسائل و تسلط بر روی تمامی این دروس می باشد.

با توجه به این که هر یک از دروس رشته ریاضی حوزه مختلفی از ریاضیات را در بر می گیرد ، این که دانش آموزان به دلیل عدم علاقه به یک درس و یا هر دلیل دیگری در یک یا چند درس تخصصی این رشته ضعف داشته باشد امری دور از ذهن نیست و در چنین صورتی دانش آموز می بایست هر چه سریع تر نسبت به رفع مشکلات درسی خود اقدام نماید.

همان طور که می دانید اهمیت انتخاب معلم خصوصی در این دروس ، به دلیل تحلیلی و مفهومی بودن ، بیش از هر درس دیگری اهمیت پیدا می کند.

تدریس خصوصی ریاضی رشته تجربی

دانش آموزانی که وارد رشته تجربی می شوند نیز از درس ریاضی بی بهره نیستند و در مدت زمان 3 ساله ی تحصیل خود در دوره دوم متوسطه ، با این درس سر و کار خواهند داشت. اهمیت این درس برای دانش آموزان رشته تجربی در امتحانات نهایی و هم چنین کنکور سراسری نمایان می گردد ؛ چرا که به جز ضریب بالای این درس در کنکور تجربی ، افزایش سالانه تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری نیز از جمله دلایل گرایش دانش آموزان به سمت کلاس های خصوصی می باشد.

به طور کلی دروس تحلیلی و به ویژه درس ریاضی که در پایه های مختلف تحصیلی همراه دانش آموزان است از جمله دروس با اهمیت بوده و معلم و شیوه آموزش وی در این درس ها نقش مهمی را در یادگیری فرد ایفا می کنند ؛ بنابراین انتخاب یک معلم خصوصی با تجربه که در تدریس خود از روش های نوین آموزشی بهره می برد ، در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد.

در کنکور سراسری نیز درس ریاضی بسیار حائز اهمیت می باشد و ضریب بالایی برای آن در نظرگرفته شده است و با توجه به این که هنوز راه اصلی ورود به رشته ها و دانشگاه های برتر ، شرکت در کنکور سراسری است ، دانش آموزان دوره دوم متوسطه نیز بهتر است هم زمان که این درس را به صورت تشریحی آموزش می بینند ، با شرکت در کلاس های آموزشی ، نکات تستی آن را نیز فرا بگیرند.

تدریس خصوصی زیست شناسی

زیست شناسی یکی از اصلی ترین دروس رشته علوم تجربی می باشد ، از آن جایی که اکثر داوطلبان این رشته خواستار ادامه تحصیل در رشته های پزشکی و پیرا پزشکی می باشند ، لازم است تا در کنکور سراسری درصد بالایی را در این درس کسب نمایند. بنابراین بهتر است دانش آموزان در دوران دبیرستان ، علاوه بر آن که این درس را به صورت مفهومی مطالعه می کنند ، نکات تستی آن را نیز فرا گیرند تا هم به معدل بالایی در امتحانات نهایی دست یابند و هم خود را برای کنکور آماده نمایند.

انتخاب یک معلم خصوصی مجرب و مسلط برای این درس از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، بنابراین پیشنهاد می کنیم که در این درس به سراغ هر مدرسی نروید!

تدریس خصوصی فیزیک

تدریس خصوصی فیزیک
تدریس خصوصی فیزیک

فیزیک از دروس رشته های ریاضی فیزیک و تجربی است و معمولا اکثر دانش آموزان این رشته ها نمی توانند ارتباط خوبی با آن برقرار کنند ؛ زیرا برای دانش آموزان اینگونه جا افتاده که برای موفقیت در این درس مجبور به حفظ یکسری تعاریف و فرمول های عجیب و غریب هستند! در صورتی که این تفکر ناشی از تدریس اشتباه برخی دبیران است که لذت فهم فیزیک را از دانش آموزان می گیرند. یک معلم خصوصی خوب و توانا در درس فیزیک معلمی است که با روش های تدریس مناسب باعث شود تا دانش آموز به فهم کاملی از روابط فیزیک برسد و بتواند آن ها را در زندگی خود نیز لمس نماید. زیرا با فهم این درس دیگر ترسی برای آزمون ها و امتحانات مختلف باقی نمی ماند.

تدریس خصوصی شیمی

از آن جا که مباحث دروس شیمی دهم در پایه های یازدهم و دوازدهم نیز ادامه پیدا می کنند ، یادگیری اصولی این درس در پایه دهم از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و از جمله نکات برای موفقیت در درس شیمی ، داشتن پایه قوی در این درس می باشد. بهترین معلم برای تدریس خصوصی ، فردی است که علاوه بر داشتن مدرک دانشگاهی معتبر ، دوره های روش تدریس را نیز گذرانده باشد. در درس شیمی نیز همین گونه است ، در صورتی که به دنبال یک معلم ایده آل در این درس هستید ، سراغ آن را از مراکز معتبر و با سابقه آموزشی بگیرید.

تدریس خصوصی عربی

یادگیری صحیح و مفهومی کتاب درسی لازمه کسب نمره و درصد های بالا در امتحانات و آزمون ها می باشد. درس عربی نیز جزو درس هایی است که برخی دانش آموزان نمی توانند ارتباط خوبی با آن برقرار نمایند و در امتحانات خود به مشکل بر می خورند.

دانش آموزان از پایه هفتم تا پایان دوره دوم متوسطه با درس عربی سرو کار دارند و از آن جایی که این درس از دروس مهم اختصاصی رشته انسانی و جزو دروس عمومی سایر رشته ها به حساب می آید ، بسیاری از دانش آموزان ترجیح می دهند تا این زبان را در کلاس های خصوصی و نزد اساتید با تجربه فرا بگیرند.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی + مکالمه

زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است و داوطلبان زیادی تمایل به فراگیری آن دارند. این درس از پایه هفتم در مدارس تدریس می شود ولی از آن جایی که سطح تدریس زبان انگلیسی در مدارس طوری نیست که بر مهارت های دانش آموزان در خواندن ، نوشتن ، مکالمه و هم چنین از لحاظ شنیداری بیفزاید ، بسیاری از والدین ترجیح می دهند تا فرزاندان خود را از دوران کودکی به کلاس های خصوصی بفرستند تا این زبان را به طور کامل آموزش ببینند.

ساکنین محله ها و شهرک های شهرستان اسلامشهر ، به ویژه دانش آموزان می توانند جهت یادگیری زبان انگلیسی و افزایش مهارت های درک مطلب ، نوشتاری ، شنیداری و مکالمه خود ، از کلاس های خصوصی و گروهی که با هزینه ای مناسب در سطح شهرستان در حال برگزاری است استفاده نمایند و زبان انگلیسی را مانند زبان مادری خود فرا بگیرند.

کلاس های کنکوری

علاوه بر این که نیاز به معلم خصوصی در مقاطع ابتدایی و دوره متوسطه اول (راهنمایی) ، به دلیل جدید بودن برخی مباحث و دروس برای دانش آموزان و … بسیار احساس می شود ؛ باید گفت که اهمیت این کلاس ها در دوره دوم متوسطه و به ویژه سال آخر دبیرستان (که در گذشته عنوان پیش دانشگاهی به آن اختصاص می یافت) دوچندان است.

با توجه به این که تاثیر معدل در کنکور سراسری هر ساله افزایش می یابد ، دانش آموزان در سال های آخر دبیرستان خود می بایست علاوه بر این که دروس را به صورت تستی و کنکوری می خوانند ، از تشریحی و تحلیلی خواندن درس ها نیز غافل نشوند تا بتوانند علاوه بر کسب معدل بالا ، درصدهای بالایی را در کنکور کسب نمایند.

به همین دلایل است که انتخاب صحیح معلم خصوصی برای کلاس های کنکور می تواند قبولی داوطلبان را در این آزمون سرنوشت ساز تضمین نماید. (البته همراه با همت و تلاش خود دانش آموز!)

در شهرستان اسلامشهر نیز موسسات آموزشی وجود دارند که با در اختیار داشتن کادری مجرب از اساتید که از دانشگاه های برتر فارغ التحصیل شده اند ، می کوشند تا دانش آموزان این مناطق هم بتوانند از امکانات و شیوه های نوین آموزشی مدرسان برتر بهره مند شوند.

چرا کلاس خصوصی ؟

برخی از والدین که به دلیل نداشتن علم کافی و یا شاغل بودن ، امکان رسیدگی و نظارت بر دروس فرزندان خود را ندارند ، با خرید دی وی دی های آموزشی که امروز بازار داغی هم پیدا کرده اند ، تلاش می کنند تا مشکلات درسی فرزندان خود را برطرف نمایند. اما به راستی این لوح های فشرده تا چه میزان می توانند دانش آموزان را در فرا گرفتن دروس خود یاری دهند؟

در جواب باید بگوییم هیچ یک از روش های غیر حضوری و مجازی تدریس ، هنوز نتواسته جایگزین تدریس حضوری شود ، برترین مزیت کلاس های آموزشی حضوری این است که امکان پرسش و پاسخ بین دانش آموز و مدرس برقرار است و معلم می تواند بر روند یادگیری و حل تمرین دانش آموز نظارت کافی را داشته باشد. به خصوص در کلاس های کنکور که دانش آموزان علاوه بر فراگیری نکات تستی می بایست روش های تشریحی حل مسائل را نیز برای پاسخ گویی به سوالات امتحان نهایی فرا بگیرند.

 

برای ثبت نام در کلاس های خصوصی اسلامشهر با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید👈 02156691684



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس