خانه مدارس تدریس خصوصی ریاضی در اسلامشهر

تدریس خصوصی ریاضی در اسلامشهر

کلاس خصوصی ریاضی در اسلامشهر
تدریس خصوصی ریاضی در اسلامشهر

برای دریافت اطلاعات بیشتر و نحوه برگزاری کلاس های خصوصی زیست شناسی با شماره 56115096-021 تماس حاصل نمایید.

درس ریاضی از قدیم الایام تا کنون به عنوان یکی از درس های سخت دوران مدرسه شناخته می شود و دانش آموزان زیادی هستند که در این درس احساس ضعف می کنند.

از جمله راه های پیش روی والدین و دانش آموزان برای پیشرفت در این درس ، ثبت نام در کلاس های خصوصی دروس ریاضی می باشد. به جرات می توان گفت که یک معلم خصوصی با تجربه و دارای تحصیلات کافی ، می تواند بسیار بر روند آموزش و یادگیری دانش آموز خود موثر باشد.

در گذشته ای نه چندان دور ، برای ساکنین شهرستان های استان تهران ، این تصور وجود داشت که بهترین اساتید و معلمان را تنها می توان در شهر تهران جست و جو کرد! اما امروزه حتی بیان این حرف نیز خنده دار می باشد و وجود اساتید و معلمان برتر در شهرستان های اطراف شهر تهران نیز کاملا مشهود است.

در صورتی که ساکن هر یک از شهرها و محله های شهرستان اسلامشهر هستید و در پی یک معلم خصوصی ایده آل در دروس ریاضی می باشید ، پیشنهاد می کنیم که این مطلب را مطالعه نمایید.

حضور در کلاس و پرسش و پاسخی که میان دانش آموز و معلم صورت می گیرد یکی از مزیت های کلاس های خصوصی نسبت به دی وی دی های آموزشی است.

تدریس خصوصی درس ریاضی در اسلامشهر

برخلاف دروسی مانند ادبیات ، تاریخ ، جغرافیا و … ، درس هایی مانند ریاضی ، هندسه ، جبر و احتمال و … جزو دروس تحلیلی هستند و آموزش درست ، نقش مهمی را در فراگیری آن ها ایفا می کند. درس ریاضی از جمله درس هایی است که دانش آموز برای یادگیری آن در مقاطع بالاتر ، نیاز به داشتن پایه ای قوی از آن دارد.

معلم خصوصی ریاضی دبستان

ریاضی دوره دبستان شاید به نظر والدین بسیار ساده به نظر بیاید ، اما دانش آموزی که مدت زیادی از آغاز تحصیلش در مدرسه نمی گذرد قطعا چنین تصوری نخواهد داشت! ریاضی دبستان از دروس پراهمیت این دوره است و یادگیری عمیق و مفهومی این درس در دوره ابتدایی ، تاثیر به سزایی در آینده تحصیلی دانش آموزان خواهد داشت.

با توجه به حجم کتاب درسی ، تعداد زیاد دانش آموزان در کلاس و تعطیلات غیر مترقبه مدارس ، معلمان فرصت کمتری را برای تدریس پیش رو دارند. از همین رو فرصت نمی کنند تا مشکلات درسی دانش آموزان را به طور کامل برطرف کنند و البته با توجه به موارد ذکر شده داشتن چنین توقعی از آموزگاران نیز کمی دور از انصاف است. همین موضوع نیز موجب می شود تا نیاز به داشتن معلم خصوصی بسیار برای دانش آموزان و خانواده های آن ها حس شود.

به دلیل حساسیت درس ریاضی در مقطع دبستان و با توجه به روحیات خاص و کودکانه دانش آموزان (به خصوص در پایه های تحصیلی پایین تر) ، والدین نمی توانند به آسانی به هر معلم خصوصی اعتماد کنند. معلمی می تواند به خوبی آموخته های خود را به دانش آموزان مقاطع پایین تر منتقل کند که علاوه بر علم کافی ، توانایی برقراری ارتباط با دانش آموزانی در این سنین را نیز داشته باشد.

معلم خصوصی ریاضی دوره متوسطه و کنکور

با بالا رفتن مقاطع تحصیلی ، حجم دروس بیشتر شده و امری طبیعی است که بر دشواری آن ها نیز افزوده شود. دروس ریاضی دوره اول متوسطه به نوعی پیش نیاز دروس ریاضی پایه های بالاتر محسوب می شوند و از این نظر دارای اهمیت بیشتری می باشند.

با توجه به حذف تدریجی کنکور سراسری ، هر ساله بر میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری افزوده می شود و به طبع آن ، امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه از اهمیت بیشتری برخوردار می شود.

یک معلم خصوصی خوب و با تجربه ، در زمان امتحانات می تواند با مرور و تدریس نکات پراهمیت و هم چنین حل سوالات امتحانی ، یک جمع بندی کامل و مفید را از مباحث مورد نظر به دانش آموز ارائه نماید.

برخی از دانش آموزان نیز تمایل دارند که در طول سال تحصیلی از وجود یک معلم خصوصی استفاده کنند تا علاوه بر این که مباحث را به طور کامل و مفهومی می آموزند ، در کنار آن بتوانند نکات تستی لازم را نیز برای موفقیت در کنکور سراسری هر یک از رشته ها فرا بگیرند.

در صورتی که شما جزو هر یک از گروه های بالا هستید و به یک معلم خصوصی مجرب و دارای تحصیلات عالیه نیاز دارید ، پیشنهاد می کنیم حتما با ما تماس بگیرید.

تدریس خصوصی دروس رشته ریاضی در اسلامشهر

همان طور که شیوه تدریس دروس ادبیات و ریاضی متفاوت است ، باید بگوییم که هر یک از درس های زیر مجموعه ریاضی نیز شیوه های آموزشی خاص خود را می طلبند. در صورتی که ساکن شهرستان اسلامشهر و هر یک از شهرها و محله های آن می باشید و در هر یک از دروس زیر احساس ضعف کرده و حس می کنید که به یک معلم کنکوری برای تست زنی و یا یک معلم خصوصی برای امتحانات خود نیاز دارید ، حتما مطلب زیر را دنبال نمایید.

تدریس خصوصی هندسه

می توان گفت هندسه یکی از شیرین ترین دروس تخصصی رشته ریاضی است. در صورتی که نظری غیر از این دارید می شود حدس زد که احتمالا این درس را به خوبی فرا نگرفته اید و نیاز به آموزش بیشتری دارید!

غیر از اهمیت این درس در امتحانات نهایی ، به طور میانگین حدود 16 سوال از درس های هندسه پایه و هندسه تحلیلی در کنکور سراسری طرح می شود و دانش آموزی که بر این درس تسلط کافی را داشته باشد می تواند به درصد قابل قبولی در کنکور سراسری دست یابد.

تدریس خصوصی حسابان

حسابان 1 و حسابان 2 جزو اصلی ترین درس های رشته ریاضی به شمار می روند و جدا از امتحانات مدرسه و کنکور سراسری ، اغلب دانش آموزان پس از ورود به دانشگاه متوجه اهمیت این درس در ریاضیات دروس دانشگاهی خواهند شد!

به دانش آموزانی که در رشته ریاضی مشغول به تحصیل هستند پیشنهاد می کنیم که ضعف های خود را در درس حسابان به طور جدی پیگیری نمایند و در جهت تقویت آن بکوشند تا علاوه بر امتحانات نهایی و کنکور سراسری ، در دروس دانشگاهی نیز به مشکل بر نخورند.

تدریس خصوصی آمار و احتمال

آمار و احتمال نیز یکی از دروس اختصاصی رشته ریاضی است ، البته دانش آموزان رشته انسانی نیز در سه سال تحصیلی خود در دوره دوم متوسطه ، این درس را در کتابی با عنوان ریاضی و آمار می گذرانند.

در صورتی که در درس آمار احساس ضعف می کنید ، به شما شرکت در کلاس های خصوصی اساتیدی را پیشنهاد می کنیم که رشته آمار را در دانشگاه های برتر کشور گذرانده اند!

تدریس خصوصی ریاضیات گسسته

بسیاری از داوطلبان کنکوری ، معمولا فرصتی را برای مطالعه درس ریاضیات گسسته اختصاص نمی دهند و از پاسخ دادن به سوالات آن در کنکور نیز صرف نظر می کنند.

توصیه ما به دانش آموزان پایه دوازدهم رشته ریاضی این است که به هیچ وجه این درس را از برنامه مطالعاتی خود حذف نکنند ، زیرا علاوه بر تاثیر نمره امتحانی این درس در معدل دانش آموز ، پاسخ دادن به تست های ریاضیات گسسته در کنکور سراسری نیز بر بهبود درصد و رتبه آن ها در کنکور نیز تاثیر گذار خواهد بود.

در صورتی که ساکن شهرستان اسلامشهر و هر یک از محله ها و شهرهای آن از جمله : موسی آباد ، واوان ، قائمیه ، سعیدیه ، مهدیه ، باغ فیض ، کاشانی ، زرافشان ، 20 متری امام خمینی (ره) و … هستید ، دیگر نگران نمرات فرزند خود نباشید ، گروه آموزشی ایران مشاوره با در اختیار داشتن کادری مجرب از بهترین اساتید و معلمان خصوصی ، آماده برگزاری کلاس های خصوصی تمامی مقاطع تحصیلی در درس ریاضی و سایر دروس وابسته به آن مانند هندسه ، آمار و احتمال ، حسابان و … می باشد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تدریس خصوصی در اسلامشهر برای سایر دروس ، به لینک مربوطه مراجعه نمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و نحوه برگزاری کلاس های خصوصی زیست شناسی با شماره 56115096-021 تماس حاصل نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس