خانه دکتری تعویق آزمون دکتری 1401

تعویق آزمون دکتری 1401

امکان تعویق ازمون دکترا 1401
تعویق آزمون دکتری 1401

با توجه به شرایط غیر قابل پیش بینی حال حاضر و گسترش روز افزون بیماری کرونا در سطح کشور، بسیاری از داوطلبان شرکت در آزمون دکتری خواهان به تعویق افتادن زمان برگزاری این آزمون می باشند. همانطور که می دانید، سازمان سنجش آموزش کشور مجری برگزار کننده آزمون های این چنینی است، لذا اتخاذ تصمیم نهایی درباره برگزاری آزمون دکتری در اسفند ماه و یا موکول کردن آن به زمانی دیگر بر عهده مسئولان مربوطه در این سازمان می باشد؛ همچنین تصمیم فوق مشروط به صلاح دید ستاد مبارزه با کرونا خواهد بود، چرا که ممکن است با برگزاری این آزمون، علی رغم رعایت پروتکل های بهداشتی آمار مبتلایان به بیماری کرونا افزایش یابد.

اطلاعیه های مربوط به تعویق آزمون دکتری وزارت علوم از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد.

تعویق آزمون دکتری وزارت علوم 1401

آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز وزارت علوم توسط سازمان سنجش آموزش کشور و معمولا در برج دوازدهم هر سال برگزار می گردد. در دوره جدید نیز تاریخ 6 اسفند ماه به عنوان زمان برگزاری آزمون دکتری و توسط سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است اما بسیاری از داوطلبان شرکت در این آزمون با توجه به ادامه روند تعطیلی مدارس و همچنین تعطیلی دانشگاه ها خواهان برگزاری آن در ماه های آینده می باشند، چرا که وقوع پیک ششم کرونا نگرانی هایی را برای ایشان به همراه آورده است. در حال حاضر هیچگونه اطلاعیه ای مبنی بر تعویق آزمون مورد بحث منتشر نشده است و انتظار می رود که آزمون دکتری در همان تاریخ تعیین شده برگزار گردد. توجه داشته باشید که در صورت انتشار اخبار مرتبط، اطلاعات لازم را از طریق این مقاله در اختیار متقاضیان قرار خواهیم داد؛ همچنین داوطلبان می توانند جهت دسترسی به اطلاعیه های مربوطه در کانال تلگرام دکتری ایران مشاوره عضو شوند.

تعویق آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت که متفاوت از آزمون دکتری وزارت علوم می باشد، در دوره گذشته با تعویق روبرو شد. بر اساس اطلاعیه های منتشر شده از سوی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، تاریخ برگزاری این آزمون در دوره جدید و به تفکیک رشته، 2 و 3 تیر ماه سال 1401 است اما هنوز اخباری حاکی از تغییر تاریخ مذکور و به تعویق افتادن این آزمون منتشر نشده است. شایان ذکر است، در صورت انتشار اخبار مرتبط، اطلاعات لازم از طریق این مقاله در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت؛ همچنین توجه داشته باشید که در صورت تعویق آزمون فوق احتمال تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت نیز برای جاماندگان از نام نویسی وجود خواهد داشت که متعاقبا اعلام می گردد.

لازم به ذکر است که متقاضیان پس از طی کردن مراحل ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه خود، در صورت مشاهده هر گونه مشکل و یا نقصی در مندرجات می بایست به آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری مراجعه کنند. همچنین در نظر داشته باشید که پس از برگزاری و اعلام نتایج آزمون، داوطلبان می توانند جهت اعتراض به نتایج آزمون دکتری اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد هر یک از مباحث فوق می توانید روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

سوالات متداول

1- آیا امکان تعویق زمان برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۱ وجود دارد؟

تا این لحظه اخباری مبنی بر تعویق برگزاری این آزمون منتشر نشده است که در صورت انتشار، اخبار مربوطه از طریق این مقاله در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

2- آخرین زمان اعلام شده برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۱ وزارت علوم و وزارت بهداشت چه تاریخی است؟

به ترتیب تاریخ 6 اسفند ماه و تاریخ های 2 و 3 تیر ماه برای این منظور تعیین شده است.

3- اطلاعیه های مربوط به تعویق آزمون دکتری وزارت علوم از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

اطلاعیه های مذکور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور درج می گردند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری