خانه تیزهوشان تعویق آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

تعویق آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

آیا زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان به عقب می افتد؟
تعویق آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403

معاونت پرورش استعدادهای درخشان یا سمپاد (سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان)، هر ساله آزمونی را برای ارزشیابی دانش آموزان در مقاطع ششم ابتدایی و نهم متوسطه برگزار می کنند که علاقه مندان و متقاضیان در تاریخ مقرر شده، اقدام به ثبت نام و در نهایت شرکت در این آزمون می نمایند که در صورت پذیرفته شدن، نهایتا برای تحصیل ملزم به پرداخت شهریه مدارس تیزهوشان می باشند.

مطابق با رویه هرسال آزمون تیزهوشان در بازه زمانی که با انتشار دفترچه  مقرر می گردد، برگزار می شود.  طبق اطلاعیه منتشر شده زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان هفتم و دهم در اول و دوم تیر ماه 1402 است که در صورت تعویق در روند برگزاری از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم به ترتیب در تاریخ 1 و ۲ تیر ماه 1402 مقرر شده است.

تعویق آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان هر ساله دارای یک روند از پیش تعیین شده و برنامه ریزی شده است که دانش آموزان مطابق با زمان هایی که توسط سامانه مربوطه اعلام می گردد، به برنامه ریزی و تلاش برای موفقیت در آزمون می پردازند. بر این اساس، عمدتا تاریخ ثبت نام و برگزاری این آزمون از مدتی قبل به اطلاع عموم می رسد.

طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان، پس از انجام فرآیند ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان، داوطلبان ملزم هستند که برای حضور در آزمون کارتی را به عنوان کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان که چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود از طریق سایت مربوطه منتشر می شود. زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم راس ساعت 9 صبح اول تیر ماه 1402 و زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم راس ساعت 9 صبح ۲ خرداد ماه 1402 در نظر گرفته شده است.

تاکنون اطلاعیه ای در خصوص تعویق آزمون منتشر نشده است و زمان برگزاری همان تاریخ اعلام شده می باشد. در صورت انتشار اخباری در راستای تعویق این فرآیند این مطلب بروز رسانی خواهد شد و همچنین داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام تیزهوشان ایران مشاوره اطلاعات و اخبار جدید را دریافت نمایند.

 

سوالات متداول

1- تاریخ جدید برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ چه زمانی است؟

طبق اطلاعیه منتشر شده آزمون ورودی پایه هفتم در اول تیر ماه ۱۴۰۲ و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم در دوم تیر ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

2- آیا آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ با تعویق برگزار می شود؟

در حال حاضر اطلاعیه ای جهت تعویق آزمون منتشر نشده است، در صورت انتشار می توانید از طریق همین مقاله یا با عضویت در کانال تلگرام تیزهوشان ایران مشاوره از اطلاعیه مربوطه باخبر شوید.

3- به چه صورت می توان از خبر تعویق آزمون مدارس تیزهوشان اطلاع حاصل کرد؟

متقاضیان می توانند از طریق سایت my.medu.ir نسبت به تعویق آزمون مدارس تیزهوشان مطلع گردند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵ نظر
  1. Negin

    سلام در این مقاله گفتید که تیزهوشان با دو هفته تأخیر برگزار میشه این خبر درسته؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، تاکنون اطلاعیه دقیقی در این رابطه منتشر نشده است.

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر تعویق آزمون تیزهوشان ارائه نشده است.

  2. Mohamadreza

    سلام وقت بخیر ببخشید زمان آزمون تیزهوشان به تعویق افتاد

    • ایران مشاوره

      باسلام، در حال حاضر اطلاعیه ای در خصوص به تعویق افتادن زمان آزمون تیزهوشان منتشر نشده است.

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد