خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی تعویق آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

تعویق آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

تعویق آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
تعویق آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

مرکز آزمون جهاد دانشگاهی طی اطلاعیه ای، زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش 1403 را به روز جمعه ١۴ اردیبهشت ماه ١۴٠٣ تغییر داد.

تعویق آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

به دلیل همزمانی تاریخ برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ با ماه مبارک رمضان، جهت رفاه حال شرکت کنندگان در آزمون، تاریخ آزمون مذکور از 30 فروردین ماه به 14 اردیبهشت ماه موکول شد.

اعلام زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی

مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت آموزش و پرورش، سامانه ثبت نام این آزمون را جهت  ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مشاغل کیفیت بخشی از تاریخ پنجشنبه ٢۴ اسفندماه ١۴٠٢ به مدت ٧ روز در دسترس داوطلبانی که ثبت نام خود را نهایی کرده اند، قرار می دهد.
لازم به ذکر است که در آزمون مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش، شغل محل های مربوط به یک شغل در نواحی یا مناطق مختلف یک شهر، با هم تجمیع شده است و رقابت تمام داوطلبان آن شغل محل ها، تحت یک عنوان انجام خواهد شد.

همچنین مطابق بند ١ صفحه ١٣ دفترچه راهنمای ثبت نام، ۱۰ درصد به امتیاز آزمون کتبی و به همین میزان به ارزیابی تکمیلی حافظان قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ لحاظ خواهد شد، لذا آن دسته از داوطلبان حائز شرایط که در زمان ثبت نام این گزینه را انتخاب نکرده اند، لازم است در بازه زمانی مذکور، نسبت به انتخاب این گزینه اقدام نمایند.

داوطلبان می بایست با توجه به نهایی شدن شهرهای محل آزمون، نسبت به انتخاب شهر محل آزمون خود اقدام نمایند. در صورت عدم مراجعه متقاضیان به سامانه جهت ثبت شهر محل آزمون، مرکز آزمون به طور خودکار شهر محل آزمون را بر اساس محل سکونت داوطلبان انتخاب می نماید.

در مدت زمان اعلام شده جهت ویرایش اطلاعات ثبت نامی، سامانه به صورت کامل در دسترس داوطلبان خواهد بود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی هر بخشی از اطلاعات را که نیاز به ویرایش دارد به استثناء کدملی، اصلاح نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی