خانه اخبار تحصیلی کنکور تعویق نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳

تعویق نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳

تعویق نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
تعویق نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳

براساس اظهارات سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، زمان برگزاری نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ به دلیل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به تعویق افتاد و با توجه به این تعویق، نتایج نهایی کنکور نیز در نیمه دوم مهرماه 1403 اعلام می شود.

تعویق نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳

سرپرست سازمان ملی سنجش آموزش کشور طی مصاحبه ای اعلام کرد: با توجه به اینکه مقرر شد انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیرماه برگزار شود و با درنظر گرفتن احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم، تصمیم گرفته شد که نوبت دوم آزمون سراسری در روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شود.

نوبت دوم آزمون سراسری در صبح و بعدازظهر روز ۲۱ تیر و در صبح روز ۲۲ تیرماه 1403 همانند روال روزهای ۷ و ۸ تیرماه که قرار بود برگزار شود، خواهد بود و تغییری نخواهد داشت و جزییات آزمون در زمان مقرر به اطلاع داوطلبان می رسد.

وی همچنین افزود: تغییر زمان برگزاری کنکور در تمام زمان بندی کنکور اعمال و نتایج نهایی آزمون مذکور نیمه مهرماه اعلام می شود.

همچنین سازمان سنجش کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به تعویق زمان برگزاری کنکور سراسری به روزهای ۲۱ و ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۳ و تقاضای مکرر داوطلبانی‌ که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند، برای آخرین بار مهلت مجدد ثبت نام کنکور  در روزهای یکشنبه و دوشنبه 6 و 7 خرداد ماه به متقاضیان داده می شود.

لازم به ذکر است در بازه زمانی مهلت مجدد ثبت نام، امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد و فقط متقاضیانی که موفق به ثبت نام نشده اند، می توانند در بازه زمانی ذکر شده اقدام به نام نویسی بنمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره کنکور پیج کنکور